• Ik ben dus op zoek naar mensen die samen met mij een verhaal willen schrijven. Maakt niet uit of ik je nu ken of niet, wel leuker als we elkaar even wat beter leren kennen, is btw ook altijd wel handig (:
    Ik ben niet iemand die alle soorten verhaallijnen leuk vind om over te schrijven, het meeste wel maar ik kan kieskeurig zijn ... ;s
    Genres maken me niet veel uit, het mag dus romantisch zijn, er mag drama , actie, avontuur enz in komen, het mag ook horror zijn en blabla ...

Hieronder som ik wel even op wat ik zowat wel leuk vind.

One Direction | Harry Potter | Twilight | Onbekend | Degrassi | Victorius | Glee (ik heb de laatste keer niet meer echt gevolgd) | Big Time Rush | Andere bepaalde films of series | High School | Big Brother | Programma's zoals The Voice, X-Factor, iets met modellen of dans | ...

Als jullie zelf nog iets weten mag je dat altijd even zeggen, kan best zijn dat ik dat ook leuk vind.

Je mag me ook een privé bericht sturen als je dat liever wil.

Ps: Ik kan niet met 10 mensen tegelijk schrijven, ik schrijf ook nog andere verhalen met andere mensen, ik kan er wel voor zorgen dat ik minstens één stukje per dag schrijf.

XxX

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 3:15 ]

16 - 09 - '17

xSunshineee schreef:
    (...)

Jij schrijft ook al zo goed (:

Dankje :$

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Ik zou zeggen ik, maar ik heb al 2 story's met je schat haha!

I Refuse To Sink

you're a good writer!

Then I defy thee, stars. Romeo Montague

XxParanoidxX schreef:
    Ik zou zeggen ik, maar ik heb al 2 story's met je schat haha!

So? xp
    @Jev dankje x

16 - 09 - '17

xSunshineee schreef:
    (...)

So? xp
    @Jev dankje x

Haha kiddo ;p

I Refuse To Sink

XxParanoidxX schreef:
    (...)

Haha kiddo ;p

Sinds wanneer zegt gij kiddo? O_O

16 - 09 - '17

xSunshineee schreef:
    (...)

Sinds wanneer zegt gij kiddo? O_O

Sinds wanneer ik het zei HAHA vaag xd

I Refuse To Sink

XxParanoidxX schreef:
    (...)

Sinds wanneer ik het zei HAHA vaag xd

O_O
    Weirdo ... -.-

16 - 09 - '17

Vet vaag gesprek hierzow xD

Happy Birthday my Potter!

Rider schreef:
    Vet vaag gesprek hierzow xD

Haha xD

16 - 09 - '17

Ik heb ook wel intresse
    Als je wilt weten hoe ik schrijf, is dat natuurlijk te vinden in mijn stories.
    Op dit moment schrijf ik alleen maar over One Direction want daar weet ik veel over dus dat is voor mij gewoon makkelijker :')
    Ik heb dyslexie waardoor ik spelfouten maak, maar dat word er uitgefilterd door word, en ik maak ook best wel veel d, t en dt foutens, maar daar ben ik mee aan het oefenen.
    Ik heb op dit moment mijn sector week dus ben zelf ook druk bezig met school.
    Mijn sector week is officeel op 2 juli afgelopen, maar aangezien ik er officieel alleen op school aan mag werken ben ik wel eerder klaar.

Ik hoop trouwens dat je een goede schrijver/schrijfster vind

"if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

CarrotNiall schreef:
    Ik heb ook wel intresse
    Als je wilt weten hoe ik schrijf, is dat natuurlijk te vinden in mijn stories.
    Op dit moment schrijf ik alleen maar over One Direction want daar weet ik veel over dus dat is voor mij gewoon makkelijker :')
    Ik heb dyslexie waardoor ik spelfouten maak, maar dat word er uitgefilterd door word, en ik maak ook best wel veel d, t en dt foutens, maar daar ben ik mee aan het oefenen.
    Ik heb op dit moment mijn sector week dus ben zelf ook druk bezig met school.
    Mijn sector week is officeel op 2 juli afgelopen, maar aangezien ik er officieel alleen op school aan mag werken ben ik wel eerder klaar.

Ik hoop trouwens dat je een goede schrijver/schrijfster vind

1D <33
    Iedereen maakt wel eens fouten dus dat is toch helemaal geen ramp!

Bedankt! x

16 - 09 - '17

Hallootjes xD
    Hmm, laatste reactie is al best een tijd geleden maar 'Who cares?' xD
    Ik heb misschien een beetje een ander idee dan de bedoeling is, maar:
    Ik schreef/schrijf een verhaal, eerst met een vriendin van mij. Nu is zij ineens gestopt, en moet ik in mijn eentje verder.
    Zou je het leuk vinden om daaraan mee te doen?
    Het is een Louis Tomlinson story
    Ik heb nog 15 hoofdstukken op voorraad, maar daarna kunnen we dan gewoon samen verder (Ik snap het als je het niet leuk vind hoor)
    p.s. Momenteel heb ik 36 abo's
    xxx
    Cassie

Bowties are cool

MissesCassie schreef:
    Hallootjes xD
    Hmm, laatste reactie is al best een tijd geleden maar 'Who cares?' xD
    Ik heb misschien een beetje een ander idee dan de bedoeling is, maar:
    Ik schreef/schrijf een verhaal, eerst met een vriendin van mij. Nu is zij ineens gestopt, en moet ik in mijn eentje verder.
    Zou je het leuk vinden om daaraan mee te doen?
    Het is een Louis Tomlinson story
    Ik heb nog 15 hoofdstukken op voorraad, maar daarna kunnen we dan gewoon samen verder (Ik snap het als je het niet leuk vind hoor)
    p.s. Momenteel heb ik 36 abo's
    xxx
    Cassie

Het zal wel even wennen zijn, maar lijkt me wel leuk (:

16 - 09 - '17

-

[ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 1:14 ]