• Hallo!
    Zoals de titel van dit topic al zegt, zoek ik een co-auteur voor een Hunger Games Story.

    Mijn eisen zijn:
    - Goed ABN schrjven. (Algemeen Beschaafd Nederlands)
    - Natuurlijk inspiratie hebben.
    - Tijd hebben om te schrijven.

    Het zou fijn zijn als jullie dan even dit lijstje in zouden vullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Schrijfervaring:
    Hoe veel keer per week heb je tijd om te schrijven:
    Stukje verhaal of link:

    Hopelijk wilt iemand samen met mij een story schrijven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    Naam:Lotte
    Leeftijd:13
    Schrijfervaring:niet te veel niet te weinig
    Hoe veel keer per week heb je tijd om te schrijven:2 keer
    Stukje verhaal of link:It starts again
    ik doe de Jason pov
    ik maak alleen spellingsfouten maar niet heel veel:$
    laat je het me weten;)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Naam: Bloom
    Leeftijd: 15
    Schrijfervaring: ongeveer 3 jaar.
    Hoe veel keer per week heb je tijd om te schrijven: minstens 1 keer per week, meestal vaker :3
    Stukje verhaal of link: You stole my heart

    Naam: Maartje.
    Leeftijd: Veertien.
    Schrijfervaring: Vorig jaar ben ik begonnen met roleplayen, daar schrijf je korte verhaaltjes, dus qua woordenschat heb ik wel ervaring. Ik heb zelf één verhaal, maar daar schrijf ik niet meer aan, omdat ik te weinig inspiratie heb. Ook heb ik nog een ander verhaal waar ik co-auteur van ben, maar de auteur reageert niet meer, helaas. Binnenkort ga ik nieuwe storys starten en het lijkt me erg leuk als ik deze er aan kan toevoegen.
    Hoe veel keer per week heb je tijd om te schrijven: Als het moet iedere dag, maar liever om de dag.
    Stukje verhaal of link:
    (Dit is een stukje uit [RPG] Cirque du Freak, een roleplay).
    Adam Hayden Ravi Danner.
    Ik begin het idee te krijgen dat ze nu pas wat interesse voor me toont, zo aan haar houding te zien. Blijkbaar was ik eerst niet interessant genoeg, maar nu in haar spin van die man gered heb, lijkt het wel of ze me enigszins waardeert.
    Wanneer ik en blik op het meisje werp, waar ik nog steeds de naam niet van weet en zie dat ze op haar lip bijt. Ach, heb ik haar nu bang gemaakt? Ik dacht nog wel dat ze zo'n stoer meisje was. Iemand die niet bang voor me is, aangezien ik met die illusies Cathy en het gehele publiek behoorlijk de angst aangejaagd heb.
    "Ik daag je uit om die van mij te zien dan." Zegt ze en kijk me recht in mijn ogen aan.
    "Ik neem de uitdaging aan." Zeg ik met een grijns en concentreer me. Ik kijk recht in haar ogen en boor de mijne in de hare.
    "Je hebt een rot jeugd gehad, Scarlett." Mompel ik zacht en concentreer me nog wat beter om de details te zien. "Je hebt een slechte relatie met je vader en je moeder is overleden en heeft je de spin gegeven, genaamd Opera." Vervolg ik en voel dat ik in een soort trance raak. Ik zie verschillende delen van haar leven voorbij vliegen en merk dat het me steeds meer moeite kost om me niet over te geven aan die trance.
    Ik schud zacht met mijn hoofd en wendt mijn blik af. "Jouw leven is een lange sleur met veel avontuur en vervelende gebeurtenissen, maar toch weet je je er altijd weer uit te redden." Mompel ik en kijk haar niet meer aan. Op de een of andere manier gebeurt er iets als ik haar verleden lees, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen.

    Mijn eigen verhaal:Reality Or A Dream?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 10:24 ]