• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MAIN TOPICS ;D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa 'Vans', Demon.
    De vergadering van het feestcomité ging snel voorbij. Het thema hadden ze al. 'Angels & Demons.' Vans zelf had alle moeite nodig om niet in lachen uit te barsten, maar ze vond het wel een cool idee. Iedereen in een engel of demon verkleed. Dat gaat leuk worden. Vanessa liep naar buiten en zag Sky en Jake samen staan. Goed, als ze maar van Xavier blijft, dacht Vanessa in haarzelf en grijnsde duivels. Het lag niet aan Sky, maar iedereen die maar met Xavier praatte en een meisje was kon Vanessa niet uitstaan.


    kindness is never a burden.

    Sky Leslie Whitefield
    'Aah, wat jammer dat je dan buiten slaapt,' zeg ik quasie-bedroefd. 'Ach, ga gerust verder met wat je aan het doen was. Ik ga ergens anders heen.' en ik draaide me om en liep weg. Toen moest ik lachen. Jake vond me echt lastig der net. Hij stelde helemaal niet zo veel voor als hij zijn playergedoe even niet deed. En dan zal hij ook best aardig zijn. Ik loop richting de kamer van Xavier en klop aan. Kijken of er iemand open doet.


    Jake Sadler
    Ze loopt weg en ik ga naar het meisje en doe alsof ik heel nerveus ben.
    (even later)
    'Dank je.' glimlach ik en loop weg van haar. Ze geeft me goed geholpen.
    Even Axton zoeken om te polsen hoe ver hij al is en hoe ver we gaan.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [random]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Mijn topics
    en bedankt om het even in gb te zeggen ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie Whitefield
    'Aah, wat jammer dat je dan buiten slaapt,' zeg ik quasie-bedroefd. 'Ach, ga gerust verder met wat je aan het doen was. Ik ga ergens anders heen.' en ik draaide me om en liep weg. Toen moest ik lachen. Jake vond me echt lastig der net. Hij stelde helemaal niet zo veel voor als hij zijn playergedoe even niet deed. En dan zal hij ook best aardig zijn. Ik loop richting de kamer van Xavier en klop aan. Kijken of er iemand open doet.


    [Last reaction from Sky]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xavier 'Xav', Mens.
    Eeen klopje op de deur doet Xav opschrikken. Hij laat de Wii Remote Controller uit zijn handen vallen en verbaasd zet hij het geluid wat stiller. Was Vans nu al terug? Xav liep naar de deur en opende die. "Ja?" vroeg hij zonder echt te kijken wie het was liep hij terug de kamer in en raapte de Controller op.


    kindness is never a burden.

    Sky Leslie Whitefield ~ mens
    Xav doet de deur open, maar kijkt niet echt. 'Ja?' vraagt hij, en hij loopt terug naar de kamer en pakt een wii controller van de grond. Ik moet er zacht om lachen en zeg dan:
    'Verslaafd Devinson?' en ik loop naar hem toe en pak een andere controller.
    'Erg als ik mee doe?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xavier 'Xav', Mens.
    Xav weet meteen dat het Sky is als een meisjesstem "Verslaafd Devinson?" vraagt. "Erg als ik meedoe?" Xavier lacht en knikt,"Heel erg. Nu ga ik dood." Hij start Fifa 12 herop. "Fifa, of wat anders?" vraagt hij en trekt een wenkbrauw op.


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    Ik pak nog 2 boeken van een plank zonder te kijken welke, steek ze in mijn tas en glip terug de verboden afdeling uit. Ik slenter terug naar buiten, naar mijn kamer toe.
    Ik sluit de deur achter me en draai die opslot, daarna laat ik me op mijn bed vallen en haal 1 van de boeken eruit.
    Nightmares
    Ik sla het boek open en word direct verzwolgen in die wereld. Als de wereld nu zo vergaan zou ik het niet eens doorhebben. Dat gebeurt vaak als ik lees.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    Ik moet om hem lachen als hij zegt dat hij dood gaat. 'Ik kan reanimeren, ik heb mijn EHBO-diploma,' zeg ik vol trots. Hij start Fifa 12 op. 'Fifa, of wat anders?' vraagt hij, en hij trekt een wenkbrauw op. 'Verkeerde keuze,' zeg ik lachend. Ik was goed in Fifa. En ik wist niet hoe goed Xav was, maar het zou in iedergeval leuk worden. 'Hoe wist je dat dit één van mijn favo spellen is?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xavier 'Xav', Mens.
    Xav lachte even,"Wist ik niet. Gokje?" zei hij. "Start je 'm even verder op. Ik ga even wat te drinken halen. Moet je ook wat?" vroeg Xav en smeet de controller op zijn bed.


    kindness is never a burden.

    Sky Leslie Whitefield ~ mens
    'Ja graag, doe maar iets. Maakt niet uit wat,' antwoord ik op zijn vraag of ik wat drinken wil. Ik start het spel verder op en kies als eigen team FC Barcelona uit. 'En met welk team ga jij spelen?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xavier 'Xav', Mens.
    "Kies jij maar, ik moet rennen, mijn ijs wacht." grijnsde Xav en zette het op rennen. "Wel een goeie ploeg hé!" schreeuwde hij nog aan het eind van de gang. Snel liep hij na de kantine en nam twee glazen cola en één volle fles van 2 liter. Niemand zou die missen. Ook nam hij nog een pot Häagen-Dazs mee en rende terug naar de kamer.


    kindness is never a burden.

    Sky Leslie Whitefield
    Ik twijfelde welke ploeg ik zou kiezen voor hem. Chelsea, of Bayern München. Ik koos voor Chelsea. Dan komt Xav terug gerend met in zijn hand 2 glazen cola, een volle fles van 2 liter en ijs. Heerlijk ijs. Ik loop naar hem toe en pak het ijs uit zijn hand. 'Of jij moet kunnen goochelen,' zeg ik tegen Xav, 'of jij moet ergens lepels hier hebben. Of we moeten het eruit gaan likken.' en dan lach ik eventjes. 'Dus, kan jij toveren?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.