• Ik weet dat het een spel is en zo, en ik weet wat de schietknop is en hoe je loopt, en zo, maar kan iemand misschien een beetje uitleggen? ;$
    lol, ik ga deze week naar een vriend van mij toe om te leren gamen, en ik wil niet helemaal voor lullo staan, :')

    x


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Oh god dat speelde mijn ex altijd.
    Gameverslaafd (cat)
    Sorry ik heb nu echt een grafhekel aan dat spel.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Je weet hoe je moet lopen en je weet hoe de schietknop werkt. Nu moet je alleen nog weten welk wapen je moet nemen: Dat maakt geen moer uit, zolang het maar een grenade launcher heeft. Schiet de grenade launcher leeg op alles wat beweegt. Gefeliciteerd, je kunt call of duty spelen.



    Denk eraan dat je daarna de vriendschap verbreekt. Je kunt geen vrienden zijn met mensen die call of duty spelen >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    Je weet hoe je moet lopen en je weet hoe de schietknop werkt. Nu moet je alleen nog weten welk wapen je moet nemen: Dat maakt geen moer uit, zolang het maar een grenade launcher heeft. Schiet de grenade launcher leeg op alles wat beweegt. Gefeliciteerd, je kunt call of duty spelen.



    Denk eraan dat je daarna de vriendschap verbreekt. Je kunt geen vrienden zijn met mensen die call of duty spelen >:C


    hahaha, ik weet het, ik weet het. het is falend. maar het maakt me niet uit, ik vind het wel leuk, gewoon een middagje helemaal iets anders doen ;) met een bepaald persoon


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Roggenrola schreef:
    (...)

    hahaha, ik weet het, ik weet het. het is falend. maar het maakt me niet uit, ik vind het wel leuk, gewoon een middagje helemaal iets anders doen ;) met een bepaald persoon


    Pff, leer hem dat er ook cewle schietspellen zijn.

    Vroegâr, toen ik jong was, toen had je nog skillz nodig. Je moest urenlang spelen voordat je goed was in een spel. Tegenwoordig leer je t in 10 minuten. ALLES IS ZO SIMPEL GEWORDEN ARGH


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    Je weet hoe je moet lopen en je weet hoe de schietknop werkt. Nu moet je alleen nog weten welk wapen je moet nemen: Dat maakt geen moer uit, zolang het maar een grenade launcher heeft. Schiet de grenade launcher leeg op alles wat beweegt. Gefeliciteerd, je kunt call of duty spelen.



    Denk eraan dat je daarna de vriendschap verbreekt. Je kunt geen vrienden zijn met mensen die call of duty spelen >:C

    Zo'n gruwelijke hekel aan grenade launchers. (cat)


    Maareh, kijk youtube video's of iets dergelijks.
    Het is echt niet moeilijk hoor. Gewoon goed richten en ze de kop in knallen.
    Awyes daar was ik goed in. :Y)

    Op de computer of op de playstation of xbox of weet ik het? Ik weet alleen pc en ps2 (cat)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:08 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kanade schreef:
    (...)
    Zo'n gruwelijke hekel aan grenade launchers. (cat)


    Maareh, kijk youtube video's of iets dergelijks.
    Het is echt niet moeilijk hoor. Gewoon goed richten en ze de kop in knallen.
    Awyes daar was ik goed in. :Y)


    YES! IEMAND DIE MIJN LIJDEN BEGRIJPT

    Ik haat het moderne gedoe in het algemeen. De afgelopen vijf jaar fso is er geen schietspel meer geweest op de xbox waarin je niet op russen schoot en dat niet om kernwapens draaide.

    Weet je wat ik cool zou vinden? een FPS in de middeleeuwen. Vechten met zwaarden, FUCK YEAH


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Pff, leer hem dat er ook cewle schietspellen zijn.

    Vroegâr, toen ik jong was, toen had je nog skillz nodig. Je moest urenlang spelen voordat je goed was in een spel. Tegenwoordig leer je t in 10 minuten. ALLES IS ZO SIMPEL GEWORDEN ARGH


    haha, dat vind ik niet zo erg, maar k snap dat je er een hekel aan hebt! :')


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Roggenrola schreef:
    (...)

    haha, dat vind ik niet zo erg, maar k snap dat je er een hekel aan hebt! :')


    Ik betwijfel of je de diepte van mijn pijn en het gevoel van verlies dat ik ervaar begrijpt! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    YES! IEMAND DIE MIJN LIJDEN BEGRIJPT

    Ik haat het moderne gedoe in het algemeen. De afgelopen vijf jaar fso is er geen schietspel meer geweest op de xbox waarin je niet op russen schoot en dat niet om kernwapens draaide.

    Weet je wat ik cool zou vinden? een FPS in de middeleeuwen. Vechten met zwaarden, FUCK YEAH

    I know! Het verhaal is continue hetzelfde. Heb je de nieuwste trailer van Black Ops al gezien dan? Vre-se-lijk.

    Er bestaat toch vast wel een spel die met zwaarden en middeleeuwen heeft te maken, niet? D:
    Of in elk geval een echt goede shooter oid. :3

    I miss the old games.. Counter Strike ftw!
    Neh, gewoon Youtube tutorials kijken oid. Je leert het vanzelf, easy as fuck. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vond het alleen tot en met deel 3 leuk. (cat) Maar ik kan niet lopen en schieten en richten tegelijk dus ik faalde al.


    Your make-up is terrible

    Kanade schreef:
    (...)
    I know! Het verhaal is continue hetzelfde. Heb je de nieuwste trailer van Black Ops al gezien dan? Vre-se-lijk.

    Er bestaat toch vast wel een spel die met zwaarden en middeleeuwen heeft te maken, niet? D:
    Of in elk geval een echt goede shooter oid. :3


    Ik wil m niet eens zien. Ik heb mw3 gespeeld in een gratis steam weekend. Een uur van mijn leven verspild.
    Er is dit:


    Maar is alleen op pc, en al mijn vrienden zitten op ps3 :C
    En goeie shooters zijn er niet echt veel meer. Iedereen aapt elkaar na. Ik zit nog steeds te hopen op een nieuwe Unreal Tournament fso, een van die hele over-the-top shooters. Veel leuker :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Ik wil m niet eens zien. Ik heb mw3 gespeeld in een gratis steam weekend. Een uur van mijn leven verspild.
    Er is dit:


    Maar is alleen op pc, en al mijn vrienden zitten op ps3 :C
    En goeie shooters zijn er niet echt veel meer. Iedereen aapt elkaar na. Ik zit nog steeds te hopen op een nieuwe Unreal Tournament fso, een van die hele over-the-top shooters. Veel leuker :Y)

    Lol dit spel zit er best leuk uit.

    Ja ze moeten eens weer origineel zijn en niet telkens zeggen dat ze een nieuw spel hebben terwijl ze maar een paar kleine aanpassingen hebben gemaakt aan het vorige.
    Battlefield valt opzich mee. Is veel realistischer, wel een stuk moeilijk met schieten en besturing. Maarja

    Aragog schreef:
    I miss the old games.. Counter Strike ftw!
    Neh, gewoon Youtube tutorials kijken oid. Je leert het vanzelf, easy as fuck. :Y)

    Counter strike!
    Dat waren goede tijden. :Y)