Oke, hier mijn idee
Een jongen en een meisje (gewone personen/hp personen/ fantasy) zijn verschrikkelijk verlieft, maar mogen of kunnen niet samen zijn. Dit doet hen besluiten om te vluchten naar een plek waar nieman hun kent. Alles gaat goed, totdat het meisje doorheeft dat ze de jongen steeds midden leuk gaat vinden, doordat hun relatie niet mocht/kan is ze hem eigenlijk leuker gaan vinden dan dat ze normaal zou doen.
Nu ze openlijk voor hun liefde uit kunnen komen, vallen haar steeds meer minpunten van de jongen op. Het komt zelfs zo ver Dat ze bij hem weg wil en weer terug wil naar haar.vrienden en familie. De jongen is echter nog verliefd op haar en weigerd haar te laten gaan. Om te voorkomen dat het meisje weggaat, sluit hij haar op. Zo wordt hun romantische vlucht een nachtmerrieachtige ontvoering.
Thuis, waar de jjongen en het meisje oorsprongkelijk wonen, heeft het meisje twee beste vrienden (jongen en meisje) die wel weten van de relatie, maar het als nog niet goedkeuren. Als het meisje plots vermist wordt, weten zij gelijk wat er aan de hand is. Ze besluiten met z'n tweeën op zoek te gaan en vinden haar uiteindelijk gevangen door die jongen.
Verder weet ik eigenlijk nog niet hoe het gast. Ik had in gedachten dat ze het meisje bevrijden en date ze. Dan verlieft wordt op haar beste vriend, zoiets (a)
First things first, but not necessarily in that order