• Jongeh BOEM, Jongeh BAM 8D!
    Hier is ie dan: http://www.quizlet.nl/quiz/228806/i-gonna-die-in-100-days-lt3---01/

    Deze serie gaat over Renee ze heeft een vreselijke ziekte: Kanker. Ze is fan van: Tokio Hotel. Op een dag krijgt ze te horen dat de kanker die ze heeft te ver is uitgezaaigd en dat ze onhandelbaar is en dood zal gaan. Het meisje heeft nog 100 dagen te leven. In die dagen gaat ze Bill een mail schrijven met hoe ze zich voelt en wat er is. Ze verwacht nooit dat hij hem ook echt leest. Maar dat doet ie wel en enkele dagen later krijgt ze bericht terug. Ze raken aan het mailen. En Bill begint wat voor het meisje te voelen. En dan op het concert in Nederland gebeurt er wat vreselijks Renee komt plots te overlijden..

    Willen jullie hem maken? Elk deel is 1 dag! <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    oh en even hiervoor geld t zelfde, ik zeg niet dat t gebeurd, maar mocht het gebeuren. ruzie/onrespectvol gedrag, is slotje!


    i need you like a heart needs a beat.

    Ok, ik zei niets verkeerd ze is gewoon zielig hoe kan Renee daar nu aandoen? Mensenlief!


    Take My Hand Take A Breath ...

    Renee..
    Niet stoppen! :(
    Gewoon niet doen!
    Laat hem staan,,
    Je weet wel waarom.
    Gewoon laten staan,,
    En schijt hebben.
    Doei Renee,
    Ik peer hem.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Nee, niet verwijderen!!!!
    Hij is zupper,, en wat hun zeggen maakt niet uit!!! Wij geloffen in jou!! [/Ja spreekt ook van andere mensen hiero] XD


    Dunno ><

    je mag zeker niet stoppen, ik vind hem echt goed!!

    Waarom zou je stoppen met die serie dat meisje is gewoon gepiekeert


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Renee..
    Niet stoppen! :(
    Gewoon niet doen!
    Laat hem staan,,
    Je weet wel waarom.
    Gewoon laten staan,,
    En schijt hebben.
    Doei Renee,
    Ik peer hem.

    Say lief!<3
    Dan stop ik speciaal voor jou misschien niet!
    Ik weet dat dit veel voor je betekent en ook waarom!<3
    Ik ga proberen met de schrijvsters van die andere serie tot een goed besluit te komen!<3
    (K)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    neeeeeee :( niet verwijderen !!!!

    dit een mooi verhaal is,dit raakt me echt want zoveel familie leden van mij ben ik al kwijt geraakt aan kanker....

    Maar echt niet stoppen en waar niet!!

    niet doen !!

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~