Limerry schreef:
(...)
Nah, school was saaaaaai. Very saaaaaai. Ik was wel om 13.30 al uit! We mochten eerder weg, god zij dank. Nu heb ik morgen sportdag >.< tfoe, heb ik geen zin in man. En ik ben al de hele dag misselijk, bahbah.
Hoe was jou dag? c:
Beetje raar.
Ik was op mn werk duizelig omdat ik steeds op mn kop hing om de hokken schoon te maken. Dus ik was ff boven drinken gaan halen en toen ik beneden kwam vroeg een collega ineens zo: "Mogen wij even weten waarom jij steeds naar boven gaat?".
Ik was maag 1 keer boven geweest, dus dat vond ik een hele rare vraag
maar kheb gewoon uitgelegd dat ik alleen even drinken was halen. En de rest van de dag heb ik me dus afgevraagd waarom het zo erg was dat ik 1x boven drinken ging halen..
's middags zat de hele Briel zonder stroom en dus was het een beetje lastig in de winkel
en toen was ik saggo omdat ik door moest werken terwijl alle supermarkten gewoon sloten -.-
En aan het eind van de middag hebben we nog een duif gevangen,dat was wel grappig.
Verder doe ik volgens mn baas geloof ik ineens alles fout en mn moeder is nou ok chagrijnig omdat ik een sleutel perongeluk kwijt ben en omdat ze zelf dat mais heeft weggegooid wat volgens haar mijn schuld is -.-
Dus het gaat lekker..
"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran