• Ik ben dus ook begonnen met covers maken omdat ik me dood verveel. Let wel: eind juli stop ik ermee, dit is iets tijdelijks! Maargoed, kom dus maar op met die aanvragen.


    Voordat ik jouw cover ga beginnen maken, zou ik enkele dingen willen weten en daarom heb ik een lijstje gemaakt met dingen die je moet invullen, zodat ik een idee heb over wat jij wilt qua cover. Ik zou de afbeeldingen eventueel zelf willen uitzoeken, maar dat gaat me waarschijnlijk veel tijd kosten dus ik zou het ten zeerste op prijs stellen moesten jullie zelf de afbeeldingen zoeken.


    Titel:
    Andere tekst*:
    Afbeeldingen:
    Korte beschrijving van je story*:
    Sfeer*:
    Andere eisen:

    *: Moet niet per se ingevuld worden.



    Afgewerkt:
    x Voorbeeld
    x Fierte
    x Antebellum
    x LovelyLonely
    x danielle237
    x Embraced
    x JFien
    x Bleu
    x danielle237

    Wachtlijst:
    x Eenhoornpoep
    x Zaynlove10
    x Zaynlove10
    x Secrett
    x Constantine
    x Solera
    x prejudices
    x Crocker
    x DayLight
    x glims

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 22:09 ]

    JFien schreef:
    Ik wil heel graag een cover voor mijn HP story!
    Titel: Zweinstein Express (wil ik graag klein op de cover)
    Afbeeldingen:http://images.wikia.com/harrypotter/nl/images/0/03/Zweinstein.jpgen http://carolynlevine.files.wordpress.com/2010/09/hogwarts-express.jpg
    Korte beschrijving van je story*: Over een meisje dat naar Zweinstein gaat. Het speelt zich af nádat Harry Voldemort heeft vermoord, dus het is niet eng ofzo.
    Sfeer*: Gewoon vrolijk, ze gaat voor het eerst naar Zweinstein, ze heeft er heel erg veel zin in.
    Andere eisen:Ik wil graag dat de plaatjes in elkaar overlopen. Zodat het lijkt alsof de trein naar Zweinstein toe rijdt. Als dat niet kan, zeg het maar, dan bedenk ik ff iets anders...

    Ik vind het echt heel leuk dat je dit doet, en ik vind je covers heel mooi. Daarom hoop ik dat je mij ook kunt helpen!

    Ik zie nu allemaal nieuwe en ik ben al helemaal enthousiast! (Y) Kan niet wachten tot mijne er is! (Y)


    the future's always just a few heartbeats away

    Titel: Little Princess
    Andere tekst*: -
    Afbeeldingen:




    Korte beschrijving van je story*: Destiny Key is het nichtje van Louis Tomlinson. Louis Tomlinson zit in de band One Direction. Destiny komt voor wel een jaar bij One Direction logeren, omdat haar ouders op zakenreis gaan. Ook zij kan mooi en zuiver zingen, en treed ze ook op.
    Sfeer*: Heel vrolijk, en ook een beetje liefdevol.
    Andere eisen: Een eenhoorn (Maar die krijg ik toch niet dus niks)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Titel: Silke(H)Liam
    Andere tekst*:
    Afbeeldingen: Deze
    Korte beschrijving van je story*:
    Sfeer*: Verliefd
    Andere eisen: er moeten veel hartjes zijn

    - laat maar, ik heb al een cover. -

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 19:50 ]

    Titel: Friends in love with friends.
    Andere tekst*:
    Afbeeldingen: Deze Deze en kan je een foto van Niall en Zayn Niall bij de eerste en zayn Bij de 2e foto
    Korte beschrijving van je story*: Jennifer en Quinty zijn bff's en ze gaan daten met 2 jongens Jennifer date met Niall en Quinty date met Zayn
    Sfeer*: een Beetje dans en teken achtig
    Andere eisen: geen
    kan je pb sturen als het klaar is

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 19:59 ]

    Ik wil wel graag een cover, ze zijn echt mooi :)

    Titel: Just a Fan • Harry Styles
    extra tekst: -
    Afbeeldingen: meisje met bruin haar en bruine ogen, bijvoorbeeld: Klik of Klik maar je kan ook zelf een foto zoeken van zo'n meisje en natuurlijk Harry Styles (je mag zelf een foto zoeken)
    kleur/grootte/etc. van de titel: kijk zelf maar
    beschrijving van de story: het meisje wint een wedstrijd en mag een week lang naar londen om met one direction mee te gaan naar concerten enzo. Ze heeft een moeilijke tijd achter de rug en mag daarom best een beetje depri zijn op de cover. Harry wil haar niet leuk vinden, omdat ze een gewone fan is die na die week weer naar huis gaat en hij haar nooit meer zou zien, maar hij kan zijn gevoelens niet tegenhouden.

    Alvast bedankt!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik maak er vanavond nog zoveel mogelijk en morgen nog de rest. Sorry dat het zo lang duurt, ben net terug van een weekje vakantie. ^^

    Kun je er voor mij eentje maken die er magisch uitziet? [a]
    Ik hoef er geen titel bij, alleen een mooie cover (: (wel in kleur graag)

    Drie foto's die ik erg mooi vind: (de foto van het bos wil ik er graag in, maar als je zelf andere foto's hebt die je er magisch uit vindt zien, mag je die ook in plaats van de andere twee foto's gebruiken (; )






    Inspiration can hit you any time

    Ik heb een aantal "eisen"
    *Hij moet niet te groot zijn(bestandsgrootte)
    *Effecten, een beetje old-looking.
    *In sierlijke letters, Just like the others.
    *Dit plaatje deze of ipv. de 2e Deze
    *vragen graag via dit forum of pb.

    x veel suc6 en alvast bedankt!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Laswell schreef:
    Ik maak er vanavond nog zoveel mogelijk en morgen nog de rest. Sorry dat het zo lang duurt, ben net terug van een weekje vakantie. ^^

    Het is niet erg om even te wachten! Was het een leuke vakantie?


    the future's always just a few heartbeats away

    Titel: Carcer, prison.
    Andere tekst: /
    Afbeeldingen: deze, deze (de tweede dan het liefst zonder de bomen, dus alleen de lantaarn met misschien een beetje grond), en zou je ook nog een foto met een slot & sleutel willen zoeken? Geen hartjes slot.
    Korte beschrijving van je story:

    deel 2

    Nog altijd is Kaz niet verslagen. Hij manipuleert de inwoners van Achlys en zorgt ervoor dat ze aan zijn kant gaan staan. Ahn wil ze duidelijk maken dat ze hem niet mogen vertrouwen, maar dat zou een levensgevaarlijke missie betekenen. De soldaten van Kaz staan overal op de uitkijk, en ze vermoorden Ahn maar al te graag. Als Ahn een poging doet word ze gevangen genomen, en daar komt ze iemand tegen die haar misschien wel kan helpen. Maar is hij te vertrouwen?


    [ Het is het tweede deel, dus de beschrijving is een beetje vaag. ]

    Sfeer: Avontuurlijk, spannend, donker.
    Andere eisen: Wil je een pb sturen als hij af is of als je vragen hebt?

    Embraced schreef:
    Titel: Twisted Minds - Met mysterieuze letters?
    Andere tekst*: Geen.
    Afbeeldingen: Deze, maar dan zonder die tekst eronder. Als dat niet goed uitkomt, dan kun je ook deze gebruiken, maar die is best wel klein. Die foto moet in het midden. Om de foto moeten deze drie jongens: klik, klik en klik. Als het kan zou ik graag willen dat de jongens eromheen zijn en een beetje wazig?
    Korte beschrijving van je story*: Het gaat om Cassie (het meisje op de foto). Cassie zit in een inrichting voor mensen met een aandoening. De jongens van de foto's zitten daar ook in. Cassie is depressief en weet niet wat haar overkomt als ze ontdekt dat alle 3 de jongens verliefd op haar zijn.
    Sfeer*: Triest. Omdat het in een kliniek afspeelt. Ook een beetje mysterieus.
    Andere eisen: Alles in een kleur ofzo? Zoals je een beetje in de eerste voorbeeldfoto deed. Als dat niet lukt, maakt dat niet persé uit.



    Indien er aanpassingen nodig zijn - let me know!

    JFien schreef:
    Ik wil heel graag een cover voor mijn HP story!
    Titel: Zweinstein Express (wil ik graag klein op de cover)
    Afbeeldingen:http://images.wikia.com/harrypotter/nl/images/0/03/Zweinstein.jpgen http://carolynlevine.files.wordpress.com/2010/09/hogwarts-express.jpg
    Korte beschrijving van je story*: Over een meisje dat naar Zweinstein gaat. Het speelt zich af nádat Harry Voldemort heeft vermoord, dus het is niet eng ofzo.
    Sfeer*: Gewoon vrolijk, ze gaat voor het eerst naar Zweinstein, ze heeft er heel erg veel zin in.
    Andere eisen:Ik wil graag dat de plaatjes in elkaar overlopen. Zodat het lijkt alsof de trein naar Zweinstein toe rijdt. Als dat niet kan, zeg het maar, dan bedenk ik ff iets anders...

    Ik vind het echt heel leuk dat je dit doet, en ik vind je covers heel mooi. Daarom hoop ik dat je mij ook kunt helpen!


    Hetzelfde: als er iets anders moet, laat je het me weten. (:

    Laswell schreef:
    (...)


    Indien er aanpassingen nodig zijn - let me know!


    Wauw! Super bedankt hij is echt geweldig <'33!
    Ik ga hem zeker gebruiken!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    JFien schreef:
    (...)
    Het is niet erg om even te wachten! Was het een leuke vakantie?

    Ja, het was heel fijn. (: