• Ik luisterde net een liedje en keek het filmpje wat erbij zat en ik vond het echt geweldig. Het is een heel gevoelig thema en het einde van het filmpje is echt goed..
    Het is misschien niet iedereens smaak, maar ik raad je toch aan het filmpje te bekijken.

Lyrics:

It's caving in around me
    What I thought was solid ground
    I tried to look the other way
    But I couldn't turn around
    It's OK for you to hate me
    For all the things I've done
    I've made a few mistakes
    But I'm not the only one

Step away from the ledge
    I'm coming down

I could never be
    What you want me to
    You pulled me under
    To save yourself
    (Save yourself)
    You will never see
    What's inside of me
    I pulled you under just to save myself

Was there ever any question
    On how much I could take?
    You kept feeding me your bullshit
    Hoping I would break
    Is there anybody out there?
    Is there anyone who cares?
    Is there anybody listening?
    Will they hear my final prayers?

Step away from the ledge
    I'm coming down

I could never be
    What you want me to
    You pulled me under
    To save yourself
    (Save yourself)
    You will never see
    What's inside of me
    (Save myself)

It's caving in around me
    (Caving in)
    It's tearing me apart
    (Tearing me)
    It's all coming down around me
    (Coming down)
    Does anyone
    Anyone
    Care at all?

I will never be
    What you want me to
    You pull me under
    I pull you under

I could never be
    What you want me to
    You pulled me under
    To save yourself
    (Save yourself)
    You will never see
    What's inside of me

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Andante schreef:
    Wow, kippenvel .___.

Dat had ik dus ook. Ik luister dit liedje nu al zeker 2 dagen achter elkaar.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

ik ben halverwege gestopt met luisteren.

Then I defy thee, stars. Romeo Montague

Jev schreef:
    ik ben halverwege gestopt met luisteren.

Waarom dan? Niet jou muzieksmaak?

DarkSavior schreef:
    (...)
    Waarom dan? Niet jou muzieksmaak?

Dat is het niet. Het is dat het me aan het huilen maakt door alles wat er nu aan de hand is.

Jev schreef:
    (...)

Dat is het niet. Het is dat het me aan het huilen maakt door alles wat er nu aan de hand is.

Oh.. Dat is minder. Maar ik raad je aan om hem af te luisteren. Het heeft een goed einde, als je dat helpt.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Oh.. Dat is minder. Maar ik raad je aan om hem af te luisteren. Het heeft een goed einde, als je dat helpt.

I'm going to try.
    My problem is the bulliying/ cyberbullying.

Jev schreef:
    (...)

I'm going to try.
    My problem is the bulliying/ cyberbullying.

Pesten is zwak, maar digitaal pesten is nog zwakker. Digitale pester zijn vaak mensen met een grote bek, maar zijn zelf nog banger dan jou. Ze pesten om zich beter te voelen. En pester in RL moet je of negeren of een klap verkopen (that's what I did).

DarkSavior schreef:
    (...)
    Pesten is zwak, maar digitaal pesten is nog zwakker. Digitale pester zijn vaak mensen met een grote bek, maar zijn zelf nog banger dan jou. Ze pesten om zich beter te voelen. En pester in RL moet je of negeren of een klap verkopen (that's what I did).

Ze zijn echt niet bang voor mij. Buiten de klas en ik de klas zijn ze ook zo. I'm not going to hit anyone, it's going to make it worse. Nobody likes me, because a lot happend and the bullies.

Jev schreef:
    (...)

Ze zijn echt niet bang voor mij. Buiten de klas en ik de klas zijn ze ook zo. I'm not going to hit anyone, it's going to make it worse. Nobody likes me, because a lot happend and the bullies.

There is always someone that likes you. Dat moet je onthouden. En in de loop van de jaren zal het pesten afnemen, zeker als je gaat studeren.

Assassin schreef:
    Ik vind hem echt heel mooi, vooral dat filmpje. Zwaar, maar mooi.

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Eigenlijk een erg onderwerp. Triestig dat mensen door die dingen zich ontnemen van het leven.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Errin schreef:
    Eigenlijk een erg onderwerp. Triestig dat mensen door die dingen zich ontnemen van het leven.

Soms zie je gewoon geen andere uitweg meer en dan pleeg je zelfmoord. En ja, dat is zeker weten treurig ook omdat de omgeving er vaak niet merkt dat het met die persoon slecht gaat. Vaak denken ze juist het omgekeerde, dat alles goed is en hij/zij gelukkig is.

DarkSavior schreef:
    (...)
    There is always someone that likes you. Dat moet je onthouden. En in de loop van de jaren zal het pesten afnemen, zeker als je gaat studeren.

I won't forget but it feels like it. I know.

Frodo schreef:
    Wow.. ik krijg ineens de neiging om te gaan huilen :S

You are beautiful, you are love.

It made me cry.

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one