• Soms heb ik van die dagen dat ik de muziek die ik op mijn mp3 heb staan helemaal zat ben en dan ga ik bijvoorbeeld naar die liedjes van de Jonas Brothers en Hannah Montana luisteren. En dan boeit het me dus echt niet dat ik dat al luisterde toen ik nog maar 11 was.

    Wie heeft ook wel eens van zulke dagen? (:


    Believe in yourself.

    Me! Maar schaam je er niet voor. Ik denk dat iedereen wel eens naar van die liedjes luistert. Zo slecht zijn ze nog niet.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik, haha dan luister ik naar hele oude liedjes van de Pussycat Dolls en de Sugababes die vond ik vroeger helemaal geweldig :D


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ik zat tijdens mijn wiskunde-examen met hannah montana in mijn hoofd en dat was zéér irritant (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb wel eens dagen dat ik al mijn muziek niet leuk meer vind ja. Alleen ik ga dan niet naar dat soort dingen luisteren :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    SwaggerLove schreef:
    Ik, haha dan luister ik naar hele oude liedjes van de Pussycat Dolls en de Sugababes die vond ik vroeger helemaal geweldig :D

    Hahaha ja soms ga ik ook wel eens zo ver terug ja!

    @Photoos Haha nee ik schaam me er ook niet echt voor. Bij ons op school bijvoorbeeld vinden ze het allemaal wel best zolang je maar niet naar Bieber luistert. Wat ik dus ook doe, haha xd En inderdaad: zo slecht zijn ze niet!


    Believe in yourself.

    Shellshock schreef:
    Ik heb wel eens dagen dat ik al mijn muziek niet leuk meer vind ja. Alleen ik ga dan niet naar dat soort dingen luisteren :W

    Ik heb dat ook wel eens, maar dan luister ik naar liedjes van kinderfilms.
    The Lion King, Little Mermaid, Brother Bear, Beauty & The Beast, Fox & The Hound.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat heb ik het laatste jaar steeds vaker, gewoon eens even oude liedjes luisteren die ik vroeger wel eens luisterde. Dat is op zich best leuk c:

    Bij je titel dacht ik aan een gedichtje dat ik in mijn stageklasje heb moeten voordragen

    Ik, dan luister/zing/dans ik op alle K3-liedjes die ik leuk vind :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Alleen dan wel met 90's muziek.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shellshock schreef:
    Ik heb wel eens dagen dat ik al mijn muziek niet leuk meer vind ja. Alleen ik ga dan niet naar dat soort dingen luisteren :W


    Als ik kpop even zat ben, ga ik weer naar de jpop luisteren die ik in m'n early jpop days leuk vond. De epic jpop. Ik luister beide kpop en jpop wel, daar niet van, maar de echt epic jpop luister ik niet echt meer. Though dat Hadashi no Cinderella Boy & Akaku Moyuru Taiyou - NEWS nog steeds m'n jams zijn.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 20:06 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    heel eerlijk, Hannah montana staat op mijn ipod. Maar ik vind die nummers leuk, dus ik laat ze er lekker op staan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Thirlwall schreef:
    heel eerlijk, Hannah montana staat op mijn ipod. Maar ik vind die nummers leuk, dus ik laat ze er lekker op staan.


    Ik moet ze voor donderdag op mijn MP3 zetten. They're happy me gusta happy music.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.