• Haaii kidz<3
    Jah ik heb mijn Quizjes verwijderd en iederen die ze deden, altans de kleine groepjes het gezegd maar ik heb alweer een nieuw idee. Hierover gaat het.


    Jillian is een meisje van 6 jaar dat de dochter is van Georg Listing. Georg die ondertussen al 26 is is getrouwd met een pracht van een vrouw. Alles begint als een simpele streling of een kusje op de wang maar dat draait uit to veel meer. Jillian, die nog geen besef heeft van wat haar vader haar aandoet doet heel normaal mee. Als ze eenmaal 15 word en haar vader dat nog steeds achter de rug van z'n vrouw doet wet ze wat er aan de hand is. Jillian word aangerand door haar vader! Ze hoopt dat alles zo snel mogelijk voorbij gaat want ze kan zich niet tegen hem verweren. Altans, dat is maar voor een tijdje. Ze leert mensen kennen waar ze alles kan aan zeggen en die helpen haar eruit. Hoe loopt dat af...

    Hier de rollen <3

    Vrouw van Bill; BEZET By; LOLLIPOPx
    Vrouw Tom; BEZET By; xTINKERBELL
    Vrouw Gustav; BEZET By; TOMSDICK
    Vrouw Georg; BEZET By; KimxGeorg
    Vrouw Andreas; BEZET By; Flo
    Kind Bill&Zijn vrouw [2mensen want is een 2ling.!];
    -BEZET By; ReneeCupCore
    -BEZET By; PersianQUEEN
    Kind Tom&Zijn vrouw; BEZET By, JOYCEDIAMOND
    Kind Gustav&Zijn vrouw; BEZET By; xPOKEMONDKID
    Kind Georg&Zijn vrouw; BEZET By; Jillian.
    Kind Andreas&Zijn vrouw;


    Kiss<3

    Ike Ike Ike mag ik Vrouw Tom; Info komt zo ;)

    Rol;
    Vrouw Tom
    Plaaje [Niet té scene]
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Tekstje;
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 18 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!

    Maar ik moet plijte!!

    Wat vind je van het verhaal;
    Zupper vette Sex
    Wat vind je van Mij;
    Een te Lief mensje,, en iemand die te goed kan schrijfen voor deze werleld
    Waarom moet ik jouw kiezen;
    OMdat het me een Eeer Lijk er in te mogen Spelen,, en ik Heel lief Ben [A] [/Ego]


    Dunno ><

    Kind Tom&Zijn vrouw;


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Nog?

    Rol; Vrouw Tom of Vrouw Gustav

    Plaaje [Niet té scene] http://i6.photobucket.com/albums/y209/ashlovesOC/kaitlin2.jpg

    Tekstje; Hoi ik ben June, 20jaar oud en ik hou van dansen en uitgaan. Ik ben een eigenwijs typpetje maar ik ben lief. Ik ben de vrouw van Gustav Schäfer en ik hou van hem like hell. Ik moet gaan nu ciao.<3

    Wat vind je van het verhaal; super

    Wat vind je van Mij; JIJ VET GEIL ZIJN en mijn vrouwtje

    Waarom moet ik jouw kiezen; IKKE DE SEX ZIJN en ik gwn in jowu serie moeten!


    *He's the one.

    Rol :
    Vrouw Gusti (Á)
    Foto;

    http://i164.photobucket.com/albums/u14/monalisa0052000/01jojo0122.jpg

    Tekstje:

    Hee people!

    Mijn naam is Yentl en ik ben 16 jaar!! mn vrienden noemen me vaak sterre omdat ik echt elke nacht naar de sterren kijk.. mijn Hobbies zijn Zingen, Basketbal en dansen.. ik ben nogal een druk meisje bij vreemden ben ik stil maar bij mijn Beste vrienden ben ik een echte druktemaker.. Verder heb ik niet zo'n interessant leven maar Remember, Yentl doet wat Yentl wil en wanneer ze het wil!

    Toedels x3

    Wat vind je van het verhaal;
    Coewll!! <3
    Wat vind je van Mij;
    JIJ BENT EEN SCHATJEPATATJE [/vaag vandaag]
    Waarom moet ik jouw kiezen;
    Bcuz IKICKASS (Á)

    Pff heb ik weer geen rol >.<


    Lalalalalalalala.

    Scheisse Siham!
    Zeg dan welke je wil hea >,<

    Rol; Vrouw Andereas of vrouw Tom
    Plaaje : http://www.heleweekweekend.nl/imgcache/5fa8ae1f569ed8198d410ff2d7b1fd27.jpeg
    Tekstje;
    Hee,Ik ben Rachel en ik ben 20 jaartjes jong.
    Ik ben een koppig persoon met een hele eigen wil. Mijn vrienden zeggen dat ik knetter gek ben. Maar zelf zeg ik dat ik erg lief en zorgzaam ben. Altijd het positieve zeggen hex'D
    Ik ben verslaafd aan mijn gitaar en schetsboek. In mijn schetsboek staan teksten,songteksten,verhalen en gedichten. Maar ook schetsen van kleding.
    Ik kan niet zonder lolly's en mijn geliefde eyeliner.
    Ik ben gek op voetbalen en doe dat ook 1 keer in de week.
    Ik heb daarintegen een gruwelijke hekel aan zinloos geweld en dierenleed. Maar ook aan huppelgedrag en muggen.
    Wat vind je van het verhaal; Super gewoon<3
    Wat vind je van Mij; Ik ken je neit heel goed. Maar ik weet 100% zeker dat je ast heel aardig moet zijn.
    Waarom moet ik jouw kiezen; Omdat,ik weet niet.


    Music is the new sex

    Rol ; Vrouw Gustav;

    Plaaje [Niet té scene]; http://users.skynet.be/alina/bio-alina.JPG

    Tekstje;
    Heey lievords!!:D
    Ik ben Karin.
    ik ben 25 jaar en heb donkerblond haar en groen/blauwe ogen.
    Ik hou van; Gustav,mijn kind en koken!!:D
    Je kunt me daarom ook vaak in de keuken vinden of ik het 4steren-restaurant waar ik werk.
    Ik werk daar als Chefkok! Best wel Chil(cool) en het verdient goed!:P Niet dat ik geen geld heb ofzo,maar ik wil gewoon mijn eigen geld hebben en niet altijd maar van Gustav mijn schat.(H)
    Ik haat Spinnen en ander ongedieren!:S
    Maar ik moet gaan nú anders verliezen we een ster in het restaurant!! En dat mag niet heá!!

    See Ya!!«33

    xX.my

    Wat vind je van het verhaal; leuk! en origineel!!

    Wat vind je van Mij; aardig!

    Waarom moet ik jouw kiezen;
    omdat het me een leuke rol lijkt en als ik de rol niet heb maak ik hem toch!:P


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik wil Tom x]


    Lalalalalalalala.

    Vul
    Dan
    Je
    Spullen
    In

    Ja dat kan toch niet als ik weg moet,ik had je gevraagd om die rol bezet te houden >.<


    Lalalalalalalala.

    Meeen ik kan niet kiezen >,<

    Rol; kind TOm en zijn vrouw

    Plaaje [Niet té scene] http://img1.chakpak.com/se_images/122263_-1_564_none/emma-watson-wallpaper.jpg

    Tekstje; Haay :D Ik ben Shanice Kaulitz,Whaha jah mijn papa is Tom Kaulitz.Ik ben een week geleden 8 geworden,en ik hou van Dansen,zingen,tekenen en hyper zijn!Mijn ouders worden soms gek van me omdat ik soms druk ben en melig.Ik lach vaak hard op in mezelf.Mijn moeder zegt dat ik net op Pap lijk.Pap en ik doen veel dingen hij heeft mij een beetje gitaar leren spelen en ik ROck nu!!Ik hou van mijn vrienden en mijn gitaar!!heel veel meiden zoude in mijn schoenen willen staan,maar ik zeg het je : het is nie zo leuk hoor !!als sommige mijn pa tegen komen beginnen ze te schreeuwen enzeu en dn duwen ze me gwn weg!!ik haat dat.Ik ben op school echt een vechtersbaasje,Als iemand mij 1 keer aanraakt ligt hij/zij in het ziekenhuis!!Naja ik ben soms bitchy maar vaak ook lief en vrolijk.Ik luister niet altijd naar mijn ouders ma ik hou wel van ze!!

    Wat vind je van het verhaal;
    LEUK,en spannend
    Wat vind je van Mij;
    ik vind jou hip!!en aardig en lief :D
    Waarom moet ik jouw kiezen;
    Omdat ik die rol te hip vind en ik heel graag het kindje van Tom zou willen zijn in het echt.Maar dat lukt toch nooit dus daarom lijkt het me echt leuk als ik het wel mag zijn in jou serie!!!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik kies morgen
    Moet nu weg<3

    SEEYOU(H)