• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (4/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Gereserveerd BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 18:43 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    patrick!


    Octo is mijn favoriet!


    We've lived in the shadows for far too long.

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    patrick!


    Is super awesome too c:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 21:14 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Phootos schreef:
    Ik ben bijna klaar met mijn rol, alleen nog het uiterlijk!


    Heb je al een foto? Anders kan ik je daar wel mee helpen..


    Don't be like the rest of them, darling

    Phootos schreef:
    Ik ben bijna klaar met mijn rol, alleen nog het uiterlijk!


    Exciting c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    Heb je al een foto? Anders kan ik je daar wel mee helpen..


    Sorry heb er al een . (A)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Naam : Lucas Tom Jones

    Leeftijd: 17

    Uiterlijk :
    Daniel heeft donkerbruine haren en doet er niet veel aan. Natuurlijk is het mooiste vindt hij. Hij heeft wel bijna altijd een muts op. Hij heeft er in allerlei kleuren : rood, groen, grijs, blauw … Hij draagt graag t-shirts met een tekening op. Meestal van dieren of gewoon met een grappige tekst op. Hij is niet enorm groot voor zijn leeftijd 1m72 .



    Persoonlijkheid : Daniel is een lieve jongen die goed met kinderen om kan. Hij probeert altijd en overal vrienden te maken . Dat doet hij vooral door feesten. Hij had vroeger heel veel problemen bij zijn thuis. Zijn ouders zijn allebei omgekomen bij een auto-ongeluk en hij heeft geen broers of zussen. Hij moest toen maar bij zijn oom en tante gaan wonen. Maar die zagen hem niet graag aankomen. Op zijn 16de hebben ze hem buiten gegooid. Hij ging werken, maar kon dat niet goed. Zijn beste vriend heeft veel geld van hem geleend ,maar heeft hem nooit terugbetaald. Na een tijdje kon hij de huur van zijn appartement niet meer betalen, en de school werd ook te duur. Hij is toen maar gestopt met school, maar hij bleef maar meer en meer schulden hebben. Zijn geld ging ook veel uit naar de drank. Toen hij zijn geld ging vragen aan zijn beste vriend, heeft die hem in elkaar geslagen . Nu vertrouwt Daniel niet meer snel mensen. Hij is naar deze school gekomen omdat dat zijn enige redding was om van straat te blijven. Hij praat niet graag over zijn verleden.

    Extra : Hij is graag buiten en het liefst ’s nachts. Dan kan hij naar de sterren kijken.


    Sorry dat zijn innerlijk meer over zijn verleden gaat .

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 21:44 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    Naam : Daniel Tom Jones

    Leeftijd: 17

    Uiterlijk :
    Daniel heeft donkerbruine haren en doet er niet veel aan. Natuurlijk is het mooiste vindt hij. Hij heeft wel bijna altijd een muts op. Hij heeft er in allerlei kleuren : rood, groen, grijs, blauw … Hij draagt graag t-shirts met een tekening op. Meestal van dieren of gewoon met een grappige tekst op. Hij is niet enorm groot voor zijn leeftijd 1m72 .



    Persoonlijkheid : Daniel is een lieve jongen die goed met kinderen om kan. Hij probeert altijd en overal vrienden te maken . Dat doet hij vooral door feesten. Hij had vroeger heel veel problemen bij zijn thuis. Zijn ouders zijn allebei omgekomen bij een auto-ongeluk en hij heeft geen broers of zussen. Hij moest toen maar bij zijn oom en tante gaan wonen. Maar die zagen hem niet graag aankomen. Op zijn 16de hebben ze hem buiten gegooid. Hij ging werken, maar kon dat niet goed. Zijn beste vriend heeft veel geld van hem geleend ,maar heeft hem nooit terugbetaald. Na een tijdje kon hij de huur van zijn appartement niet meer betalen, en de school werd ook te duur. Hij is toen maar gestopt met school, maar hij bleef maar meer en meer schulden hebben. Zijn geld ging ook veel uit naar de drank. Toen hij zijn geld ging vragen aan zijn beste vriend, heeft die hem in elkaar geslagen . Nu vertrouwt Daniel niet meer snel mensen. Hij is naar deze school gekomen omdat dat zijn enige redding was om van straat te blijven. Hij praat niet graag over zijn verleden.

    Extra : Hij is graag buiten en het liefst ’s nachts. Dan kan hij naar de sterren kijken.


    Wow dat is echt raar ik zag net dus dat plaatje op WeHeartIt.com lol c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    (...)

    Wow dat is echt raar ik zag net dus dat plaatje op WeHeartIt.com lol c:


    haha Dan zijn jij en Frodo telepatisch (:


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Daar heb ik het plaatje ook vandaan (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MoccaSins schreef:
    (...)

    Wow dat is echt raar ik zag net dus dat plaatje op WeHeartIt.com lol c:


    Haha, volgens mij staat dat plaatje bij mij ook ergens.. Ik wist wie die jongen in real was.. Don't remember..


    Don't be like the rest of them, darling

    Daniel is heel cute.


    We've lived in the shadows for far too long.

    hahah c: nou moeten we alleen nog wachten op Blueriver voor het laaste meisje


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MyMisery schreef:
    Daniel is heel cute.


    Indeed pretty cute c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MyMisery schreef:
    Daniel is heel cute.


    And Still single (wbw),
    And I allready really like this Rpg and wanne start.. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 21:27 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    MyMisery schreef:
    Daniel is heel cute.


    I know ^^

    But I can controle him:Y)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~