• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (4/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Gereserveerd BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 18:43 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Ik reserveer de laatste rol voor mijn vriendin Phootos

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 20:27 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ok dus dat is dan de laatste jongen c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Haha, misschien een beetje te enthousiast maar ze wil hem heel graag (of ik wil dat ze hem krijgt)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ok ik zet haar er wel bij


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Frodo schreef:
    Ik reserveer de laatste rol voor mijn vriendin Phootos


    Dankjewel! Je bent geweldig!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    ShallNotPass schreef:
    Naam: Daniël Emilio Scagotti
    Leeftijd tussen de 15 en 18: 18
    Uiterlijk:




    Daniël heeft blond haar en donkere bruine ogen, op zijn rechter bovenarm heeft hij een tattoo die hij heeft laten zetten toen zijn ouders zonder hem en zijn broer op vakantie waren geweest. Natuurlijk heeft deze tattoo een betekenis voor hem, Daniël is vastbesloten een reis rond de wereld te maken omdat hij houd van dieren en bijzondere landschappen.
    Persoonlijkheid: Daniël is zijn hele leven al heel vaak verhuist, van grote steden tot kleine dorpjes. Aan het begin maakte hij vaak snel vrienden, maar is er aan gewend geraakt dat hij toch na een tijd al zijn vrienden weer achter moet laten, daarom is de enige die zoizo altijd in zijn buurt is geweest en zal blijven zijn tweeling broer Ryan. Verder is hij erg eigenwijs en koppig, hij houd er niet van als mensen hem comanderen en luisterd dan ook niet vaak naar de leraren. Hij houd zich dan ook niet altijd aan de regels, het uniform dat ze verplicht moeten dragen zet hij met alle liefde een schaar in of draagt het totaal anders dan moet.
    Extra: Daniël is de tweelingbroer van Ryan.

    __________


    Naam: Ryan Alexander Scagotti
    Leeftijd tussen de 15 en 18: 18
    Uiterlijk:



    Ryan heeft net als Daniël bruin haar en donker bruine ogen, ook hij heeft een tattoo op zijn linker bovenarm, deze in de vorm van een draak, dat staat voor wijsheid. Hun vader en moeder zijn argioloog, iets waardoor ze vaak reizen en veel verschillende soorten dieren tegenkomen.

    Persoonlijkheid: Qua persoonlijkheid lijkt hij erg op Daniël, ook hij kan erg koppig en eigenwijs zijn, hij is best slim maar laat dit vaak niet merken, hij kan aardig zijn maar hij praat bijna alleen tegen Daniël. Gewoon doordat hij dat zo gewend is.
    Extra: Ryan is de tweelingbroer van Daniël.


    Ik heb ze bijgewerkt.. Mischien komt er later nog iets bij..


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    Ik heb ze bijgewerkt.. Mischien komt er later nog iets bij..


    Je heb ze alleen maar (nog) leuker gemaakt....


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ga zo meteen een rol maken, het zal misschien wel eventjes duren want ik ben niet goed in jongensrollen verzinnen...


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    MyMisery schreef:
    (...)

    Je heb ze alleen maar (nog) leuker gemaakt....


    Idd c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Phootos schreef:
    Ik ga zo meteen een rol maken, het zal misschien wel eventjes duren want ik ben niet goed in jongensrollen verzinnen...


    Ik wil je wel helpen? (bloos)


    Don't be like the rest of them, darling

    MyMisery schreef:
    (...)

    Je heb ze alleen maar (nog) leuker gemaakt....


    Thank you (bloos)


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    Ik wil je wel helpen? (bloos)


    Oh, sorry Frodo helpt me al. En met 3 is moeilijk nietwaar? Het is heel vriendelijk dat je me wilt helpen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    (...)

    Oh, sorry Frodo helpt me al. En met 3 is moeilijk nietwaar? Het is heel vriendelijk dat je me wilt helpen.


    Haha, indeed.. Maakt niet uit (bloos)


    Don't be like the rest of them, darling

    Oehh ik heb zin om te beginnen c: (A)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    Oehh ik heb zin om te beginnen c: (A)


    Me to... (no_chears)
    Ik wil beginnen met Daniël and Ryan (bloos)


    Don't be like the rest of them, darling