• Ik merk dat er soms verwarring ontstaat rondom meetings en daarbij is het ook nog een keer leuk om jaarlijks een groot Quizlet feest te houden!
    Ik heb ruim 5 jaar lang op de site goSupermodel gezeten en jaarlijks was daar Offline, en ik ben er verleden jaar heen geweest. Ik zit niet meer op de site, maar het idee is wel leuk. Het is een initiatief van de ste zelf, in dit geval Quizlet, die het verzorgt. Je moet uitsluitend toegang betalen en drankjes et ceta, maar het is heel georganiseerd en gezellig. Je kan minder snel mensen mis lopen en het is eengoede locatie dan waarschijnlijk.
    Ik weet niet of het mogelijk is, maar het leuk mij wel leuk. Nog meer mensen die het leuk lijken? En is het e.v.t. mogelijk? [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mij lijkt het wel leuk, maar aangezien ik in België woon, en meer dan de helft hier van Nederland is, denk ik niet dat ik kan komen...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het lijkt me leuk. :'D Maar of het mogelijk is, dat weet ik niet.


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    verwarring ontstaat rondom meetings
    Hoezo?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Frodo schreef:
    Mij lijkt het wel leuk, maar aangezien ik in België woon, en meer dan de helft hier van Nederland is, denk ik niet dat ik kan komen...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Frodo schreef:
    Mij lijkt het wel leuk, maar aangezien ik in België woon, en meer dan de helft hier van Nederland is, denk ik niet dat ik kan komen...


    En dit.


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Scene schreef:
    Het lijkt me leuk. :'D Maar of het mogelijk is, dat weet ik niet.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ligt eraan waar in Nederland C:


    Pretty is just a pretty word.

    Unless it's in England, I don't think I can go. :W
    Het lijkt me leuk maar moeilijk te organiseren vor één persoon, je zou inderdaad een team er voor nodig hebben. Je zegt dat Q het zelf moet verzorgen maar de Moderators hebben het al zo druk de laatste tijd - ook met dingen buiten Q en volgens mij heeft Rutger ook een baan enzo. -Not sure.-
    Je zou het dan beter met een team van users kunnen doen.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 13:35 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Neelie schreef:
    verwarring ontstaat rondom meetings
    Hoezo?


    Ik zie soms op fora bij Meetings datber wordt vermeld dat net niet doorging of zo.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    (...)

    Ik zie soms op fora bij Meetings datber wordt vermeld dat net niet doorging of zo.

    Oh zo (:
    Nouja. Het lijkt mij wel tof, maar het zal dan wss wel in Nederland zijn. Ik ben Belg, dus zou ik wss niet mogen komen.
    En zoals Lizz zegt: dat zou dan waarschijnlijk wel door een groep users moeten georganiseerd worden.
    Hoewel ik niet denk dat dat eigenlijk er ooit zou komen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    (...)
    Oh zo (:
    Nouja. Het lijkt mij wel tof, maar het zal dan wss wel in Nederland zijn. Ik ben Belg, dus zou ik wss niet mogen komen.
    En zoals Lizz zegt: dat zou dan waarschijnlijk wel door een groep users moeten georganiseerd worden.
    Hoewel ik niet denk dat dat eigenlijk er ooit zou komen.


    Yups, hoewel het meer dan logisch is als Rutger er enige weet van heeft en/of er sowieso een Moderator zich er een beetje mee bezig houd. Het is inderdaad moeilijk, qua centrale plek voor Nederlanders en Belgen. gSm deedhet in Utrecht, maar dat was voor Belgen weer onhandig.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Frodo schreef:
    Mij lijkt het wel leuk, maar aangezien ik in België woon, en meer dan de helft hier van Nederland is, denk ik niet dat ik kan komen...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hangt er vanaf waar in Nederland


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ligt eraan waar het is c:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 13:45 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Voor mij hoeft dat niet. Aangezien er meer Nederlanders dan Belgen zijn, zal het waarschijnlijk in NL doorgaan. En als het echt in het bovenste topje komt, dan ga je geen enkele Belg zien aangezien het bijna een volle dag reizen is. Zelfs voor mij en ik woon op 1km van NL, wat wil dat wel niet betekenen voor de mensen in W-Vlaanderen enzo.

    Trouwens, de crew kan dit hoogstwaarschijnlijk zelf niet goed organiseren omdat ze zelf van overal en nergens komen. En het is nogal zielig om Rutger het helemaal alleen te laten organiseren.

    Het makkelijkste blijft, denk ik, toch de gewone meetings.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury