• Division is trouwens een organistatie uit de serie Nikita




    RollenStory

    Over Division
    Division is organisatie uit de televisieserie die opgericht werd door de overheid om mogelijke gevaren van buitenaf in de kiem te smoren en zo de overheid volledig veilig te houden. De bedoeling is dat Division volledig geheim blijft en onzichtbaar te werk gaat, dat wil zeggen moorden die gepleegd worden worden verstopt of gemaskeerd als een ongeluk of simpele overval. Dit verandere echter toen de leider van Division Percy merkte dat sommige buitenstaanders veel geld boden om van vijanden verlost te geraken en heeft Division corrupt gemaakt. Division luistert niet langer meer naar de overheid maar moordt nu puur voor de hoogste bieders.

    Sinds deze afdwaling worden de agenten gebruikt om op bestelling mensen uit de weg te ruimen, te spioneren, informatie of voorwerpen te stelen en worden verwacht al hun sporen op te ruimen.




    Rekruten
    Aangezien er geen sporen mochten zijn mochten er geen links kunnen gelegd worden. Om dit te kunnen waarmaken plukten ze mensen weg die niemand zou missen. Om te rekruteren halen ze mensen weg uit de gevangenis en ensceneren ze executies. Als dit gebeurt is wissen ze alle bestaande documenten over de nieuwe rekruut zodat die niet meer bestaat. Deze moet het opleidingsprogramma voltooien. Personen die een negatieve evaluatie krijgen worden door Division geëlimineerd en worden tijdens missies opgeofferd als aas. Zij die het wel goed doen worden later als agenten ingezet. Sommigen worden Cleaners, sommigen worden te werk gesteld binnen Division als bewaking of trainers en de anderen worden veldagenten wat wil zeggen dat ze een leefwereld moeten creëren in de buitenwereld onder een valse identiteit en regelmatig opgebeld zullen worden voor klusjes voor Division.


    Tegen Division

    Natuurlijk blijft deze groep niet altijd on opgemerkt, er zijn mensen die tegen de dingen zijn die Division doet, het meer en deel van deze mensen heeft een groep gevormt, deze groep doet er alles aan om Division te stoppen en hun plannen te dwarsbomen.


    De Rpg
    De rpg heeft alles te maken met deze twee groepen, de mensen die tegen Division zijn en Division zelf, Division zelf doet wat ze altijd gedaan hebben, het vermoorden van mensen die hun denken dat ze het waard zijn om te vermoorden en het dan laten lijken op een doodgewoon ongeluk.




    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen je eigen personages besturen, niet die van anderen
    - Max 3 rollen per persoon
    - Je post minimaal 4/5 regels lang
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]
    - Naamsverandering doorgeven in het rollentopic/speeltopic
    - Geen mensen buitensluiten
    - Reserveringen vervallen na 3 dagen
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon (Dit kan wel als je zelf een doelwit bedenkt om te vermoorden)



    Binnen Division:

    Damen Alexander Jhonson - ShallNotPass
    Gio Joshua Maxwell - Rechazame
    Boudewijn "Bo" Fabio Chapman AKA Snapes - Blanche
    Callum "Call" Finn Evermore / Abernathy - Jarvis
    Jamie Parker - Rechazame
    Levi Adam Daniels - MoccaSins
    Gereserveerd - MyMisery


    Madison Sophie Parker - MoccaSins
    Guinevive Scarlett - Nachos
    Desirée Leia Shay - Cresseyde
    Raven Marabell Chamberlain - Amorpous
    Amery Annabelle Cole - LEADERLOUIS
    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy - Jarvis
    Nina Siërra Pass - LEADERLOUIS


    Tegen Division:

    Fendron Benjamin Stone - Zayngasm
    Damian Athan Chase - Jarvis
    Nathan Eduward Katcherton - ShallNotPass
    Bastiano "Bas" Dante Romano AKA Contro - Blanche


    Elizabeth Maura Everheart - Wormtail
    Virginia April Blackwood - Poeh
    Gereserveerd - MyMisery



    Begin: Een aantal agenten & somige recruten van Division staan klaar om te vertrekken naar hun missie, natuurlijk is de groep tegen Division achter de missie gekomen en probeert het tegen te houden.

    De missie: Eén van de belangerijkste mannen in de politiek verschijnt vandaag op een groot feest, het doel van Division is om die man ongezien te vermoorden (In iedergeval tot ze zelf het gebouw uit zijn)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:32 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [En alles deleten of zo? Oké? Weird. Vond het net zo spannend maar ja, daar gaat de missie.]


    kindness is never a burden.

    Gio Joshua Maxwell
    "Ik ga jou ass niet kicken" antwoord ik met een onschuldig gezicht. "Op die van jou ga ik heel kinky op slaan" ik grinnik even. En als voorbeeld geef ik haar al een tik op haar billen. Het maakt niet uit, deze gang is nu toch verlaten. Ik druk op het knopje van de lift om naar de verdieping te gaan waar mijn 'huis' nu is. Een extra grote slaapkamer wat deels woonkamer is met een badkamertje eraan. Dat kreeg ik nadat ik mijn huis opgegeven had.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Sorry, je krijgt ze een andere keer wel ;$]

    Nina Siërra Pass.

    Ik liep naar een Collega. Ik glimlachte even, "Wie is het doelwit eigenlijk, heb je een foto ?". Ik nam mijn tasje en haalde het zakmes uit mijn bh en stak het erin. Er zaten nu 2 mensen en een pistool in het kleine tasje. Hoe deed ik het toch ?

    [Geen idee wie er daar nog rondloopt die ik ken xp]

    [Okay, maar waar bevinden ze zich precies?]

    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy || Division
    Kensi loopt gewoon wat door de ruimte, op zoek naar het doelwit. Ze heeft geen idee wat de rest aan het doen is en wil het eigenlijk ook niet echt weten. Misschien is de missie zelfs allang afgerond, weet zij veel, niemand zegt ooit wat tegen haar. Ze grist een glas champagne van het plateau dat een van de obers ronddraagt en schenkt hem een lieve glimlach als hij haar verbaasd aankijkt. Er komt een van de agenten op me afgelopen. "Geen idee eigenlijk... Ik weet hoe hij eruit ziet, maar ben hem nog niet tegengekomen..."
    Kensi kijkt haar even raar aan als ze zomaar een mes tevoorschijn haalt, maar haalt haar schouders op.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 22:06 ]


    help

    Desirée Shay, recruut

    'Ik ga me vervelen,' glimlachte ik, het kwam geforceerd over, ik voelde het, was ik nu echt aan het vergeten hoe ik moest lachen? Ik porde Jamie in zijn zij: 'Er moet iets zijn dat we kunnen doen?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Hoe bedoel je waar? ]


    kindness is never a burden.

    LEADERLOUIS schreef:
    [Sorry, je krijgt ze een andere keer wel ;$]

    Nina Siërra Pass.

    Ik liep naar een Collega. Ik glimlachte even, "Wie is het doelwit eigenlijk, heb je een foto ?". Ik nam mijn tasje en haalde het zakmes uit mijn bh en stak het erin. Er zaten nu 2 mensen en een pistool in het kleine tasje. Hoe deed ik het toch ?

    [Geen idee wie er daar nog rondloopt die ik ken xp]


    [Dat moeten aardig kleine mensen zijn :Y)

    Aboheid]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nina Siërra Pass.

    Ik lachte eventjes, "Ik ben Nina, Spion en verdringer van verdringers, met af en toe een opdracht als deze". Ik trok mijn kleedje op en hield een ober tegen. Ik nam een glas en knipoogde even naar hem. Je mocht niets laten merken.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Dat moeten aardig kleine mensen zijn :Y)

    Aboheid]


    Oh God, dat moeten dus messen zijn xp

    Raven Marabell Chamberlain
    'Ik ga jou ass niet kicken,' antwoordt hij op een onschuldige toon. 'Op die van jou ga ik heel kinky op slaan,' grinnikt hij en hij geeft een tik op mijn billen. Maar goed dat de gang verlaten is.
    Hij drukt op het knopje van de lift en een paar seconden later gaan de liftdeuren al open waarna we instappen. Nu drukt hij op het knopje van zijn verdieping. Nummer 5. Misschien is het geen slecht idee om dat te onthouden.
    'Misschien moet ik dan maar brutaal gaan doen in jouw les,' zeg ik op dezelfde onschuldige toon als hij net zei. Als er andere bij zijn kan hij maar beter van mijn billen afblijven als hij geen problemen wilt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LEADERLOUIS schreef:
    Nina Siërra Pass.

    Ik lachte eventjes, "Ik ben Nina, Spion en verdringer van verdringers, met af en toe een opdracht als deze". Ik trok mijn kleedje op en hield een ober tegen. Ik nam een glas en knipoogde even naar hem. Je mocht niets laten merken.


    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy || Division
    Mackenzie grinnikt even. "Je doet het goed als spion", zegt ze nog steeds grijnzend. "Spreek alleen niet de eerste de beste persoon die je tegenkomt aan, misschien zijn het wel spionnen van de politie ofzo." Ze schenkt Nina een knipoog. "Mackenzie, noem me maar Kensi ik heb een hekel aan die "Mack". Agent vanaf mijn 21ste, lid sinds mijn negentiende en trainer sinds mijn 22ste", voegt ze toe.


    help

    Jamie Parker
    Desirée port me in mijn zij en ik glimlach weer. "er moet toch wel iets zijn wat we kunnen doen?" ik haal mijn schouders even op. "suggesties?" vraag ik met opgetrokken wenkbrouwen en een kleine grijns terwijl ik terug por. De kriebels in mijn buik negerend. Vanaf het begin had ik al een zwak voor Desirée, Geen idee hoe dat kwam trouwens.

    Gio Joshua Maxwell
    "Misschien moet ik dan maar brutaal gaan doen in jou les" zegt Raven op dezelfde onschuldige toon. Ik grijns even en de liftdeuren gaan open. "Nee Dan zal ik je straf moeten geven" zeg ik. Ik loop de gang door. "En natuurlijk ben jij zo'n braaf meisje dat je dat helemaal niet wilt" zeg ik onschuldig. Ik loop naar mijn 'huis'. Ik tik de code in, houd mijn duim op het lazertje en ik hoor een metalige klik waarna ik de deur open


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nina Siërra Pass.

    Ik maakte een wow geluidje. "23 jaar" lachte ik. Ik nipte van mijn glas en zag een dikke man van de trap komen. "Is dat hem ?" vroeg ik. Ik gokte van wel. Ik vroeg me eigenlijk af hoe ze hem hier gingen doden, er stonden hier honderden mensen, ze konden hem toch niet gewoon neerschieten ? Of toch wel ? Waarschijnlijk wel, dat zou zo iets voor Division zijn.

    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy || Division
    "23 year olds rule", zegt Kensi. "En nee, dat is hem niet." Ze grinnikt even en werkt de rest van haar champagne naar binnen. Ze gooit het half bij een van de obers op de plateau en klopt hem even glimlachend op de rug. "Kom, laten we hier wat gaan rondneuzen."


    help

    Raven Marabell Chamberlain
    Gio grijnst op het moment dat de liftdeuren weer opengaan.
    'Nee. Dan zal ik je straf moeten geven,' zegt hij terwijl hij door de gang loopt. 'En natuurlijk ben jij zo'n braaf meisje dat je dat helemaal niet wilt,' voegt hij er onschuldig aan toe.
    Ik loop naar hem toe terwijl hij zijn duim op het lasertje houdt waardoor de deur van zijn kamer opengaat.
    'Hangt er vanaf wat voor een straf het is,' grinnik ik. 'Als het iets is als strafregels schrijven dan nee dankje maar dat zou ook wel erg schoolachtig zijn. Als het zoiets zou zijn als rondjes rennen dan maakt dat me niet uit, dat houd ik toch wel vol,' zeg ik. 'Is er vandaag eigenlijk wel training?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered