• Division is trouwens een organistatie uit de serie Nikita




    RollenStory

    Over Division
    Division is organisatie uit de televisieserie die opgericht werd door de overheid om mogelijke gevaren van buitenaf in de kiem te smoren en zo de overheid volledig veilig te houden. De bedoeling is dat Division volledig geheim blijft en onzichtbaar te werk gaat, dat wil zeggen moorden die gepleegd worden worden verstopt of gemaskeerd als een ongeluk of simpele overval. Dit verandere echter toen de leider van Division Percy merkte dat sommige buitenstaanders veel geld boden om van vijanden verlost te geraken en heeft Division corrupt gemaakt. Division luistert niet langer meer naar de overheid maar moordt nu puur voor de hoogste bieders.

    Sinds deze afdwaling worden de agenten gebruikt om op bestelling mensen uit de weg te ruimen, te spioneren, informatie of voorwerpen te stelen en worden verwacht al hun sporen op te ruimen.




    Rekruten
    Aangezien er geen sporen mochten zijn mochten er geen links kunnen gelegd worden. Om dit te kunnen waarmaken plukten ze mensen weg die niemand zou missen. Om te rekruteren halen ze mensen weg uit de gevangenis en ensceneren ze executies. Als dit gebeurt is wissen ze alle bestaande documenten over de nieuwe rekruut zodat die niet meer bestaat. Deze moet het opleidingsprogramma voltooien. Personen die een negatieve evaluatie krijgen worden door Division geëlimineerd en worden tijdens missies opgeofferd als aas. Zij die het wel goed doen worden later als agenten ingezet. Sommigen worden Cleaners, sommigen worden te werk gesteld binnen Division als bewaking of trainers en de anderen worden veldagenten wat wil zeggen dat ze een leefwereld moeten creëren in de buitenwereld onder een valse identiteit en regelmatig opgebeld zullen worden voor klusjes voor Division.


    Tegen Division

    Natuurlijk blijft deze groep niet altijd on opgemerkt, er zijn mensen die tegen de dingen zijn die Division doet, het meer en deel van deze mensen heeft een groep gevormt, deze groep doet er alles aan om Division te stoppen en hun plannen te dwarsbomen.


    De Rpg
    De rpg heeft alles te maken met deze twee groepen, de mensen die tegen Division zijn en Division zelf, Division zelf doet wat ze altijd gedaan hebben, het vermoorden van mensen die hun denken dat ze het waard zijn om te vermoorden en het dan laten lijken op een doodgewoon ongeluk.




    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen je eigen personages besturen, niet die van anderen
    - Max 3 rollen per persoon
    - Je post minimaal 4/5 regels lang
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]
    - Naamsverandering doorgeven in het rollentopic/speeltopic
    - Geen mensen buitensluiten
    - Reserveringen vervallen na 3 dagen
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon (Dit kan wel als je zelf een doelwit bedenkt om te vermoorden)



    Binnen Division:

    Damen Alexander Jhonson - ShallNotPass
    Gio Joshua Maxwell - Rechazame
    Boudewijn "Bo" Fabio Chapman AKA Snapes - Blanche
    Callum "Call" Finn Evermore / Abernathy - Jarvis
    Jamie Parker - Rechazame
    Levi Adam Daniels - MoccaSins
    Gereserveerd - MyMisery


    Madison Sophie Parker - MoccaSins
    Guinevive Scarlett - Nachos
    Desirée Leia Shay - Cresseyde
    Raven Marabell Chamberlain - Amorpous
    Amery Annabelle Cole - LEADERLOUIS
    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy - Jarvis
    Nina Siërra Pass - LEADERLOUIS


    Tegen Division:

    Fendron Benjamin Stone - Zayngasm
    Damian Athan Chase - Jarvis
    Nathan Eduward Katcherton - ShallNotPass
    Bastiano "Bas" Dante Romano AKA Contro - Blanche


    Elizabeth Maura Everheart - Wormtail
    Virginia April Blackwood - Poeh
    Gereserveerd - MyMisery



    Begin: Een aantal agenten & somige recruten van Division staan klaar om te vertrekken naar hun missie, natuurlijk is de groep tegen Division achter de missie gekomen en probeert het tegen te houden.

    De missie: Eén van de belangerijkste mannen in de politiek verschijnt vandaag op een groot feest, het doel van Division is om die man ongezien te vermoorden (In iedergeval tot ze zelf het gebouw uit zijn)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:32 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [hoe zit dat eigenlijk met de division? wonen die in een schuilplaats of ieder een huis?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [hoe zit dat eigenlijk met de division? wonen die in een schuilplaats of ieder een huis?]


    De agenten wonen in een appartement/huis
    De recruten verblijfen bij Division en morgen eerst nog niet buiten komen/behalve als ze op missie worden gestuurd


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    De agenten wonen in een appartement/huis
    De recruten verblijfen bij Division en morgen eerst nog niet buiten komen/behalve als ze op missie worden gestuurd

    [en de leraren begeleiders?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Poeh schreef:
    [Is goed als Elenore Nina gaat volgen?]


    Sure (=

    [HAHAHAHA, de MNM Marathon heeft net een koppeltje gemaakt xp Ze was aan het opnoemen wat ze aan hem leuk vindt, is hij aan de telefoon ook !]

    Rechazame schreef:
    (...)
    [en de leraren begeleiders?]


    Volgens mij kunnen die zelf kiezen, ze kunnen of in Division verblijfen maar hebben volgens mij wel een huis


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wat moeten de mensen tegen Division doen? Krijgen ze een berichtje met een verdachte of zo?]


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    [Wat moeten de mensen tegen Division doen? Krijgen ze een berichtje met een verdachte of zo?]


    {Ze gaan naar dezelfde plek en proberen het doelwit van Division te beschermen, dit meestal under cover, dus ze kunnen dus als gasten op het feest verkleden.}

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 20:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    Volgens mij kunnen die zelf kiezen, ze kunnen of in Division verblijfen maar hebben volgens mij wel een huis

    [oke dan verblijft ie wel bij Division, dan ga ik ff me posts maken]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    {Ze gaan naar dezelfde plek en proberen het doelwit van Division te beschermen, dit meestal under cover, dus ze kunnen dus als gasten op het feest verkleden.}


    [Maar het doelwit is in de McDonalds... ^^]


    kindness is never a burden.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 20:36 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Poeh schreef:
    (...)

    [Maar het doelwit is in de McDonalds... ^^]


    {Maybe it's handy to watch to this?

    De missie: Eén van de belangerijkste mannen in de politiek verschijnt vandaag op een groot feest, het doel van Division is om die man ongezien te vermoorden (In iedergeval tot ze zelf het gebouw uit zijn


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina Siërra Pass. || Spion & Verdringt indringers.

    Ik sprong mijn auto in en drukte de gas in. Damn, damn, damn. Ik parkeerde voor de ingang van Division en stormde de zaal in waar we ons moesten verzamelen. "Sorry, ik ben te laat, alweer". Ik lachte en deed mijn veters van mijn All-Stars in mijn schoenen. Ik kon niet tegen strikjes bovenop de schoenen. Ik deed mijn haren in een staart en haalde 1 van de Revolvers uit mijn riem. Ik keek hoeveel kogels erin zaten en deed er toen in aangezien er nog geen inzaten. "Wie is het doelwit ?".

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 20:32 ]

    [Aha, ik las gewoon LEADERLOUIS dus wist ik het niet, maar ik ga het wel aanpassen. ^^]


    kindness is never a burden.

    Gio Joshua Maxwell
    Zo dat was even een heerlijk uurtje sporten. Ik pak mijn shirt, sla die over mijn schouder en loop dan de sportzaal uit slechts gekleed in een korte broek waardoor mijn gespierde torso en tattoages zichtbaar zijn. Ik loop langs de Administratie en houd even halt voor ik terug loop. "Heb je nog post voor mij?" Aangezien ik een best wel belangrijke rol speel in de division en ik wist wat er zou gebeuren met mijn leven buiten de division heb ik na een gesprek besloten mijn huis buiten de division opgegeven en heb hier een gedeelte gekregen. Een iets grotere kamer dan de rest waar een soort van kleine woonkamer bijin zit. Eten doe ik wel met de rest maar dat vind ik gewoon gezellig.

    Jamie Parker
    Een diepe zucht verlaat mijn mond. Ik verveel me gewoon sierlijk hier, Zo vaak ook nog. Ik stop mijn handen in mijn zakken en verlaat mijn kamer om wat rond te lopen. Het is hier gewoon saai. Ik hoefde niet mee op de missie, wat betekent dat ik hier de heledag saai moet gaan zitten en met de lessen mee doen en eten. Saai...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]