• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - Jaimyhoi

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - Alladin


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Sebastiaan Folks - Jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 11:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Maar er is nog niet veel gebeurt. Begin schooljaar. 1 leerling is er al :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    NEW TOPIC

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 17:02 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naam: Sky Leslie Whitefield
    Roepnaam: Sky of Les
    Leeftijd: 17 jaar
    Demon/ Engel/ mens: Mensch (:
    Uiterlijk / foto: klikkos
    Karakter (geen perfectie): Sky is een meisje wat zichzelf is. Als het je tegen stat, dan isdat zo, is haar motto. Sky doet veel voor anderen, maar als je haar écht kwaad maakt, kan ze je met woorden de grond in boren. Je krijgt Sky alleen niet zo snel kwaad. Ze is altijd vrolijk, en daar kunnen mensen soms niet altijd even goed tegen. Ze vind het ook leuk om pranks bij andere uit te halen. Bij Sky weet je dat er iets mis is als je haar amper nog hoort praten en ze een beetje uit het raam staart. Maar soms dan is ze als ze weinig praat in concentratie, of leest ze een boek ofzo. Daar kan ze zich dan helemaal in verliezen. Voor de rest is Sky zelfverzekerd en staat goed in het leven..
    Extra Sky houdt van sterren kijken. En het bos. In bomen klimmen, een beetje avontuur enzo. Ze is altijd in voor een avontuur. En is ook niet snel bang. De achternaam die Sky draagt is van koninklijke afkomst. Haar ouders dragen hem met trots, maar sinds 3 jaar willen ze niet dat Sky nogmaals achternaam zegt. Dit heeft verschillende redenen. Daar komt iemand nog wel achter in het RPG.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:01 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naam:Daléna Mozette Mandore
    Roepnaam:Del
    Leeftijd:17
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    Karakter (geen perfectie):Del is heel brutaal en doet zich totaal niet voor als een doorsnee engel. Eigenlijk houd ze juist wel van dingen in de war schoppen zoals een demon zou doen,daarmee is ze zeker niet geliefd onder de andere engel. Maar als het er op aan komt kiest ze voor de goede partij en is ze een geweldige vechter die niet ophoudt.Extra:Ze heeft een heel klein opvallend littekentje bij haar linkerwenkbrauw van toen ze ooit een strijd heeft gestreden.een mes heeft daar een snee gemaakt.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 21:37 ]


    On wednesdays we wear black

    Naam: Maddison Eva Ferdge
    Roepnaam: Mad
    Leeftijd: 16
    Demon/ Engel/ mens: Engel
    Uiterlijk / foto:


    Karakter (geen perfectie):
    Maddison is een erg rustig en beheerst meisje. Ze kan haar mond echt goed houden en houd van nieuwe geheimen te weten komen. Ze leest en zingt graag. Ze is niet snel op haar teentjes getrapt en houd wel van een geintje. Ze kan erg kinderachtig zijn, soms is dan weer erg wijs voor haar leeftijd. Ze kan niet goed tegen mensen die niet gewoon iets recht in iemands gezicht zeggen
    Extra:/




    Naam: Helena ariana Levingar
    Roepnaam: Hel
    Leeftijd: 17
    Demon/ Engel/ mens: Mens
    Uiterlijk / foto:


    Karakter (geen perfectie):
    Ze is een erg verlegen meisje en is vaak erg stil. Ze is niet snel bang en kan wel wat hebben. Ze is verder een echte nerd, veel vriendinnen heeft ze niet. Ze kan niet voor haarzelf opkomen en laat veel aan andere over. Verder heeft ze het bijna nooit over haarzelf. Ze is erg slim, maar makkelijk om te praten. Ze kan erg lief zijn, soms te lief.
    Extra:/


    We've lived in the shadows for far too long.

    Als iedereen al begint zonder te wachten op de reserveringen dan meld ik me af, het zou namelijk wel zo netjes zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [sorry daarvoor maar ok... als je dat echt wilt.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naam: Jake Alexander Sadler
    Roepnaam: Jake of Alex
    Leeftijd: 17 j.
    Demon/ Engel/ mens

    Uiterlijk / foto:



    Karakter (geen perfectie):
    Hij is arrogant zoals alle Demonen en vind elk mens een interessant spel.
    Hij kan begripvol zijn en vriendelijk, maar dat is gewoon weer een deel van zijn spel. Hij heeft gezworen dat hij nooit verliefd zal worden op een mens of op een engel. Zijn slachtoffers zijn meestel zelfverzekerde meisjes (want hij breekt ze dan stukje voor stukje af tot er niets meer van hen overblijft behalve een gebroken hart)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naam: Timothy Rhine
    Roepnaam: Timmo
    Leeftijd: 17
    Mens
    Uiterlijk:


    Karakter: Timmo is een vriendelijk jongeman, hij heeft gevoel voor humor en laat mensen dan ook op de gepaste momenten lachen. Timmo staat altijd paraat wanneer men hulp nodig heeft.
    Extra: Hij rookt en is verslaafd aan suiker. ^^


    kindness is never a burden.

    Kan ik hier nog aan meedoen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik een mens reserveren? Als het nog kan een meisje bij de mensen. Ik kan mijn rol alleen nog niet aanmaken. Ven op mijn telefoon. Maar ik kan je wel een naam geven Amare Catherine Eastwood.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naam: Amarantha Hayde Smith
    Roepnaam: Hayde
    Leeftijd: onsterfelijk, dus nu al zo'n 80 jaar op de aarde, maar ziet er uit als iemand van 17
    Engel
    Uiterlijk / foto:


    Karakter (geen perfectie): Hayde is erg slim, maar eigenwijs. Ze is behulpzaam, maar kan soms bot uit de bocht komen of iets verkeerd formuleren. Ze is erg op zichzelf, maar wat wil je ook als je al 80 jaar op de aarde rond loopt en de tweede wereldoorlog hebt meegemaakt. Ze speelt piano, danst en zingt, maar dat kan ze niet. Haar wapen? Zingen en een pijl en boog die ze vanuit het niks kan laten verschijnen in een gevecht. Daarvoor is ze een engel toch? Ze heeft een vrij uitgesproken mening.
    Extra:
    Hayde heeft een gave, net zoals elke gevallen engel.
    Haar gave: Paranormaal en verandering van oogkleur. Ook haar kleur haar kan ze veranderen. Ze kan ook een beetje toveren (dat is mijn definitie van engel)
    Als ik er vaak niet ben, dan ben ik op vakantie. Ik focus me nu op twee RPG's, meer niet.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 9:26 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mordacious schreef:
    Kan ik hier nog aan meedoen?

    Ja dat kan


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zijn jullie al begonnen?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ja eigelijk wel
    Topic


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'