• 'Elleu Q'ers ^^

    Mijn schrijf-examen Nederlands ging vandaag over eerste indrukken en dat als je een website bezoekt, je binnen één vierde van een seconde hebt beslist of dit een goede website is of niet. Meestal wordt die mening dan ook versterkt, als je meer op die site gaat zitten.
    Just curious: weten jullie nog jullie eerste indruk van Quizlet? Zo ja; wat was die? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    "Why the fuck does everyone like Tokio Hotel?"
    Maar de lay-out zag er netjes uit, so I stayed. Then all the hypes happened.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn eerste indruk was al inmiddels 5 jaar geleden of zo?
    Even denken..

    Ik vond het grappig ;d
    Maar dat kwam omdat ik naast iemand zat en die had net een uitkomst ervoor staan van een Quiz ;P



    + Wat Escritura zei. De Lay-out was netjes, dat is ook één van de redens dat ik bleef ;d

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 14:27 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    *le 12-years-old me*

    Hmmm, wat is dit? Twincest? Dat moet ik even gaan lezen..

    Er komt seks in voor. Dafuq did I just read?


    Oh god why..

    Ik heb quizlet ontdekt tijdens mijn Tokio Hotel periode, en vond het toen al leuk. :')

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 14:27 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    'Teveel Tokio Hotel. Miep miep ik ben hier weg.'
    Maar ik kwam terug, want voordat ik weg klikte zag ik iets met HP voorbijkomen. En ik zag dat je mee kon doen aan RPGs.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hmmm... Ik dacht dat het echt geweldig zou zijn als je er meer en meer op zit. Maar mijn echte allereerste gedachte was : Oh , Bes ( Frodo) zei tegen me dat het een geweldige site is, dus dan zal dat wel zijn!! Dus heb ik een account gemaakt en nu zit ik er nog steeds op ^^


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Hmm, even denken.. Nou ik had meteen al een verhaal ontdekt, als ik me niet vergis. Dus mijn eerste indruk was best goed.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Escritura schreef:
    "Why the fuck does everyone like Tokio Hotel?"
    Maar de lay-out zag er netjes uit, so I stayed. Then all the hypes happened.


    Omdat de lay-out er zo netjes uit zag, dacht ik eerst dat Q nogal saai was ;D

    Ben blij dat ik gebleven ben..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik kwam hier heel lang geleden, in groep 6 (dat is dus alweer ongeveer 8 jaar geleden) voor het eerst. Ik zocht op google namelijk een site waar ik een quizje voor onze schoolsite kon maken :') Een paar jaar later bedacht ik me plots dat dat best een geinige site was destijds, en ben ik het weer op gaan zoeken. Het had toen een hele gedaanteverwisseling ondergaan wat betreft Tokio Hotel. Even gewacht to het ergste voorbij was, me toen toch maar aangemeld, en I'm still standing. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 14:38 ]


    ars moriendi

    Dat is ondertussen al lang geleden hoor, geen idee meer. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Eigenlijk heb ik geen flauw idee...
    Maar het was wel een goede eerste indruk anders was ik allang weer weg geweest.
    Geen goede eerste indruk en ik ben direct weg bij een site.

    Ik denk dat dat bij mij was: oeh, Tokio Hotel verhaaltjes! Me likes!
    *begint te lezen*
    En tja, nu zit ik hier nog. :Y)


    Let the Night embrace you

    Die Tokio Hotel-fase, welk jaar was dat ongeveer? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Die Tokio Hotel-fase, welk jaar was dat ongeveer? (:


    rond 2006-2007 I guess. Ik was helemaal in de ban van TH toen ik van het 6e leerjaar naar het 1ste middelbaar ging. En toen was het van de ene dag op de andere voorbij, waar nu eigenlijk heel blij om ben, haha.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik kwam hier per ongeluk terecht toen ik fanfics zocht op internet. Ik ging gelijk meerdere verhalen lezen en ik printte ze uit, zodat ik ze mee naar school kon nemen. Ik weet niet meer precies wat ik dacht, maar ik weet nog wel dat ik het een tijdje terug voor het eerst op mijn mobiel bekeek en dat ik toen dacht, kan het wel op je mobiel?


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Dit is een schrijfsite [dat beweerde mijn vriendin, maar die doet niets ander dan schrijven, en is sowieso bijna nooit online]. Verder was ik heel blij dat de templates bestonden. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife