• Hallo, ik zou graag iets nieuws willen doen met mijn haar. Maar niet te opvallend. Dus niet kleuren ofzo.
    Ik dacht er namelijk aan om een vlechtje te laten zetten.
    Mijn haar is nu aan 1 kant en beetje korter dan de andere kant( niet veel hoor)en is donkerbruin . En ik dacht nu : als ik nu eens een vlechtje laat zetten. Ik weet niet hoe het noemt en ik vind er ook geen foto's van . Hoe doe je dat trouwens? Met ee extension ? dreadlock? ...
    Begrijpt iemand wat ik bedoel? En heeft iemand er een foto van ?


    ps: En als iemand begrijpt wat ik bedoel zou je dan willen zeggen of je het mooi vindt of niet?


    Als ik het vlechtje niet ga doen dacht ik misschien aan dit :



    Alleen het stukje dreadlock wat los hangt bedoel ik dan .Ofwel ook op die plek ofwel vanachter in mijn haar dat ik het zo naar voren kan doen over mijn schouder.
    Wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 20:39 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    kronto schreef:
    ijk op www.tirotet.nl hebben ze leuke feather extension clipin gemaklijk in en uit te doen heb zelf gekocht en ben zeer tevreden is ook niet duur. mischien is het iets voor jouw


    Dankjewel, ik zal zeker een kijkje nemen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Maak gewoon en héél dun vlechtje, leg er een stevige knoop in, steek er een pareltje op en het blijft er, als je voorzichtig bent, zeker 1-2 weken in. I don't see the problem? :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat kan je met een extension doen. :3


    None but ourselves can free our minds.