• Hallo, ik zou graag iets nieuws willen doen met mijn haar. Maar niet te opvallend. Dus niet kleuren ofzo.
    Ik dacht er namelijk aan om een vlechtje te laten zetten.
    Mijn haar is nu aan 1 kant en beetje korter dan de andere kant( niet veel hoor)en is donkerbruin . En ik dacht nu : als ik nu eens een vlechtje laat zetten. Ik weet niet hoe het noemt en ik vind er ook geen foto's van . Hoe doe je dat trouwens? Met ee extension ? dreadlock? ...
    Begrijpt iemand wat ik bedoel? En heeft iemand er een foto van ?


    ps: En als iemand begrijpt wat ik bedoel zou je dan willen zeggen of je het mooi vindt of niet?


    Als ik het vlechtje niet ga doen dacht ik misschien aan dit :



    Alleen het stukje dreadlock wat los hangt bedoel ik dan .Ofwel ook op die plek ofwel vanachter in mijn haar dat ik het zo naar voren kan doen over mijn schouder.
    Wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 20:39 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    een dreadlock is als bob marley , een vlechte kan je met een extension doen of gewoon elke dag 1tje maken ..


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Bedoel je laten invlechten?

    Brooklyn schreef:
    een dreadlock is als bob marley , een vlechte kan je met een extension doen of gewoon elke dag 1tje maken ..


    Ja ik weet wat dreadlocks zijn , maar ik dacht dat je misschien als je zo één kleintje zet en die dan laat vlechten?
    En met mijn eigen haar vind ik zo stom , want dan is dat dezelfde kleur, ik zou iets lichter willen gaan.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Bedoel je een dreadlock? Dat is wel vet, ooit ga ik ook nog eens één dreadlock laten zetten met kralen erin. :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Schouperman schreef:
    Bedoel je laten invlechten?


    Nee niet invlechten zoals brooklyn al zei, met een extension ofzo en dan die laten vlechten , dat dat er niet uit gaat.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Aperio schreef:
    Bedoel je een dreadlock? Dat is wel vet, ooit ga ik ook nog eens één dreadlock laten zetten met kralen erin. :')


    Ja misschien , ik weet niet ofwel dreadlock ofwel extension, maar ik wil geen kralen ^^


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik denk dat een extension jou het mooiste zou staan Fien, jouw haar kennende (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik denk dat een extension jou het mooiste zou staan Fien, jouw haar kennende (;


    haha ja , jij kent mijn haar het beste van iedereen op Q (:


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik denk dat ik een dreadlock ga nemen, maar kan je daar eigenlijk een vlechtje inzetten? Of zou ik het gewoon zo laten?
    En kent iemand tips om ouders te overtuigen ? ^^


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Als ik het vlechtje niet ga doen dacht ik misschien aan dit :



    Alleen het stukje dreadlock wat los hangt bedoel ik dan .Ofwel ook op die plek ofwel vanachter in mijn haar dat ik het zo naar voren kan doen over mijn schouder.
    Wat denken jullie?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ze heeft echt zo nice haar. :9~


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    Ze heeft echt zo nice haar. :9~


    haha vind ik ook , maar dat is er toch wel over voor mij (;
    Zo 1 dreadlock zie ik nog wel zitten , maar zo helemaal gelijk haar? Nee das toch te


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Maaaaaaar je kunt toch ook zelf een vlechtje maken? Dan zit het er tenminsten niet altijd in. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Santos schreef:
    Maaaaaaar je kunt toch ook zelf een vlechtje maken? Dan zit het er tenminsten niet altijd in. (:


    Dat is juist het probleem, dan moet ik bijna altijd opnieuw een vlechtje maken , en dan zie je dat niet goed, want het is dezelfde haarkleur ik zou dan zo een lichter bruin willen. En als ik dat vanachter maak, dan komt dat niet lang genoeg ):


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    ijk op www.tirotet.nl hebben ze leuke feather extension clipin gemaklijk in en uit te doen heb zelf gekocht en ben zeer tevreden is ook niet duur. mischien is het iets voor jouw