• Morgen met scouting hebben we verassingsdag. Nu hoorde ik van mijn moeder dat ze mochten zeggen wat we gaan doen. Iemand van scouting heeft ons de cadaeu gegeven zodat de Explo's en staff kunnen skydiven.
    nu ben ik al zenuwapig voor morgen.

    Iemand ervaring hiermee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben jaloers! Ik wil het heel graag maar heb er het lef niet voor.
    (Edit; tenzij het indoors is, dat is minder eng. :W)
    Heel veel plezier in ieder geval! (bloos)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 12:56 ]

    Kanade schreef:
    Ik ben jaloers! Ik wil het heel graag maar heb er het lef niet voor.
    (Edit; tenzij het indoors is, dat is minder eng. :W)
    Heel veel plezier in ieder geval! (bloos)

    Het is indoor. ik heb hoogtevrees maar ach niet zo heel erg. iK BEN AL wel zenuwwappig maar ja dat is gezond haahha. en savonds moet ik optreden enz.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ach, het zal wel meevallen wanneer je terug met beide voeten op de grond staat. ^^
    Trouwens, normaal is het veilig om te doen, dus je hoeft niet teveel schrik te hebben. Tjah, misschien is het wel de perfecte gelegenheid om je hoogtevrees te overwinnen!

    Stiekem wil ik dat ook wel eens doen. Ik ben wel voor zulke dingen. =P

    Veel succes en plezier!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat heb ik altijd al eens willen doen :9~


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Geen ervaring, maar wel heel jaloers.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scandal schreef:
    Ach, het zal wel meevallen wanneer je terug met beide voeten op de grond staat. ^^
    Trouwens, normaal is het veilig om te doen, dus je hoeft niet teveel schrik te hebben. Tjah, misschien is het wel de perfecte gelegenheid om je hoogtevrees te overwinnen!

    Stiekem wil ik dat ook wel eens doen. Ik ben wel voor zulke dingen. =P

    Veel succes en plezier!

    Ik heb ook eens gevlogen in een helikopter en ik ga naar oostenrijk op vakatnie en op skikamp heb ik ook een deel overwonnen. Ik weet dat het veilig is, er is iemand ervaren bij je en je hebt zo'n pak enz.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Omg, dat lijkt me echt zóoo gaaf.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Frodo schreef:
    Dat heb ik altijd al eens willen doen :9~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo