• Hi,
    Ik ben -alweer- op zoek naar stories en ik heb een eisenlijstje:
    ~ One direction (mag ook bromances)
    ~ Justin Bieber
    ~ The Hunger Games
    ~ Glee
    ~ Minder dan 20 hoofdstukken!
    ~ Mag ook OP, maar dan wel komedie.
    ~ Genres:
          -Drama
          -Romantisch
          -Komedie

    Dus géén horror, verhalen van 100 hoofdstukken of Harry Potter!

    ps. And now all your love is wasted | Harry Edward Styles
    You brought me down ~ Niall James Horan


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Staat er niet bij, maar ik hoop dat je het wat vindt!

    Beautiful Pictures {Mooie thema foto's}

    Je mag deze foto's gebruiken voor jou story (niet andere foto stories!)
    Verzoekjes zijn natuurlijk altijd welkom.
    Net als kudo's, reactie's en abo's!
    Heb je een verzoekje?
    Plaats die dan graag in dit blog.
    Wil je net als in dit hoofdstuk je story promoot (ik doe het vaker en veel zeggen dat ze daardoor meer abo's hebben gekregen!)?
    Ga dan naar dit blog.
    Daar lees je wat de bedoeling is!
    I hope you enjoy it!
    Xxx Belle fleur



    Een story vol lekkere recepten

    In deze story staan allemaal recepten voor lekkere dingen!
    Van cupcake's tot smoothies en van jam tot zandkoekjes.
    Alles is diervriendelijk, dat is natuurlijk ook erg belangrijk.
    Ook staan er allerlei super handige tips in!
    Als je nog een verzoekje heb dat je als recept wil hebben,
    zal ik het voor je maken en in de story zetten.
    Je mag natuurlijk ook gewoon een hartig verzoekje indienen,
    daar kan ik ook voor zorgen!
    Als je een van de recepten hebt gemaakt kan je bij dat hoofdstuk een
    reactie plaatsen of het gelukt en/of lekker is!
    Zo makkelijk is het eerst (deze story) lezen, maken en dan lekker smullen

    *Kudo's, reacties en abo's zijn natuurlijk altijd welkom!*



    Life is full of fake people




    Ja, ik wil!

    Hannah bell is een musicalster die ook van dansen houdt. Ze komt ook terecht in magazines die alleen roddels over haar verspreidt. Hannah en haar beste vriendin Cassie Reed hebben maandenlang in het stuk van Aaron Bellisario en zijn partner David Flagstaff ´Ja, Ik wil´ gespeeld. Na een maand later wilt Aaron het weer doen omdat het zo´n succes was. Er komt een nieuwe techniekgroep waar haar ex-vriend Spencer Grayson ook in zit. Krijgt ze weer kriebels in haar buik? Komen ze weer bij elkaar?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Save Me • Malik & Styles









    •Harry E. Styles,
    •Zayn J. Malik
    •Ady Z. Hasworth. 

    •The first real chapter will be on 26-07-2012
    •HoranMalik



     



    --
    Prolouge

    Je kent vast wel het gevoel, dat je niets meer bent. Dat je voor niemand meer iets betekend. Het gevoel dat je niet goed genoeg bent voor deze harde wereld. 
    Als je jezelf daarin herkend, weet ik zeker dat je ook wel eens de gedachte hebt gehad om zelfmoord te plegen. Dat je het idee had dat om in jezelf te snijden de enige uitweg was. Dat was iets wat je moest doen. Je dwong jezelf. 
    Je duwde je vinger in je keel, omdat je jezelf te dik vond, terwijl andere mensen je prachtig vonden en graag met jou van lichaam zouden willen ruilen. Want iedereen is prachtig, op zijn eigen manier. Toch zie je deze problemen vaker bij meisjes dan bij jongens. Waarom? Meisjes hebben een jongen nodig die ze verteld dat ze mooi zijn, een jongen die er voor haar is wanneer  ze hem nodig heeft. Een jongen voor wie zij de wereld is. 
    Ik heb er twee. Ik heb twee fantastische jongens die me met alles steune, alleen moet ik die nog leren kennen. Mijn naam is Ady Zoë Hasworth en dit is mijn verhaal. Samen met mijn twee beste vrienden Zayn en Harry. De jongens die me hadden gered, gered van de dood. Maar.. Nu als eerst moest ik Harry zien te redden
    Dit is mijn verhaal, mijn verhaal die ik nu met jou ga delen.

     



    ik hoop dat je het een kans geeft c: ! Het gaat het meeste over Harry, zegmaar en dan soms komt Zayn ook erin en derest van 1D. Maar het meest over Harry. 

     Save me • Malik & Styles

    Birds in a cage. • 64th Hungergames.
    The love story of Nan Bronté and Djodick Entaison.



    Elk jaar worden in Panem, het voormalige Noord Amerika, twee kinderen uit elk van de twaalf districten opgeleid tot moordenaars. De kinderen van 12 t/m 18 jaar worden in een arena gestopt en zijn verdoemt om elkaar te vermoorden, elkaar af te slachten tot er maar één overblijft; de winnaar.
    Twee totaal verschillende jonge mensen die door het lot bij elkaar gebracht worden, twee tot de dood verdoemde levens, en één onvoorwaardelijke liefde.

    Ik vond bij hem alles wat ik ooit had gezocht, alles wat ik nooit had gevonden.
    We vonden liefde, in de diepste krochten van de hel.
    ~ Nan Bronté.


    We were like birds in a cage. Locked, no freedom, but together. ('ll)

    http://www.quizlet.nl/stories/89602/kidnapped-by-1d--hoe-voelt-liefde-krijgen/

    huilen was het enige wat ik kon. het puntje van het mes prikte hard ik mijn huid bij mijn keel. de man had mijn polsen stevig beet. voor me zag ik roos huilend van paniek op de grond zakken. een andere man gaf haar een harde schop. een pijnlijke kreet kwam uit haar mond. gehuil van valentijn was duidelijk tehoren.
    "hoe kon je zo dom zijn roosje!" sissde een man woest!
    ik kon hem wel rammen! hoe kon hij roos dit aan doen! ze is het liefste meisje dat ik ken! het mes bij mijn keel werd zwakker toen in de verte sirene klonken.
    "fuck!" riep de man bij roos. ik voelde het mes langs mijn huid gaan, en alles werd zwart voor mijn ogen.


    hopelijk spreekt het je aan??


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    At your service;
    A Nova's Glow ft. Zayn Malik
    Hope you enjoy it, with love (;


    Like a phoenix rising from the ashes