• Hii allemaal.

    Ik dacht ik open een topic met de stelling; Wat vind jij leuk?

    Nou kijk, iedereen heeft een andere smaak, en ik dacht; Waarom vertellen we niet wat we een leuke style vinden, en wat we leuk vinden.
    Dat is toch wel leuk. Dan kan je van andere zeggen wat jij ervan vind [Het moet niet beledigend worden!] en zeggen waarom je het vind.

    Natuurlijk vertel je ook je eigen style en waarom je dat zo leuk vind.

    Het mag van alles zijn van kleding tot series. En van films tot make-up!
    Ga je gang! :D



    -Geen idee of het hier goed staat-

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik vind de film 'The notebook' geweldig? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik vind de film 'The notebook' geweldig? (:


    En waarom? :P


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dit is wel heel erg algemeen. Er zijn zo veel dingen die ik leuk vind. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Alternatieve dingen, jongensstuff, actie/komedie/fantasy/horror/thriller genres (games, films etc), alles van chocolade, metal/rock/post-hardcore/kpop/jrock/etc.
    Ja dit dus en veel meer. :W

    TrueKlainer schreef:
    (...)

    En waarom? :P


    Het idee dat erachter zit. Stel je voor dat jij euthanasie hebt en dat jouw man iedere dag langskomt om je eigen geschiedenis te vertellen. Dat is toch prachtig? ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik hou van sweaters vesten, jongens kleding etc. Ik draag geen make-up omdat ik dat niet nodig vind.
    Ik hou van sweaters omdat ik me daarin thuis voel en mezelf dan ben, ik ben niet van de rokjes en strakke truitjes.

    Mijn favo serie is Glee, omdat het met zingen is en er leuke acteurs in voorkomen.

    Ook vind ik ruitjes[van die shirts en blouses] geweldig, ik heb daar wat mee xD
    Qua schoenen houd ik van sneakers, hakken zijn niets voor me en ik kan er niet mee overweg whaha!
    [Zoiets]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dan heb ik geen stijl.
    Mijn 'smaak' is namelijk verschrikkelijk breed :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Frodo schreef:
    (...)

    Het idee dat erachter zit. Stel je voor dat jij euthanasie hebt en dat jouw man iedere dag langskomt om je eigen geschiedenis te vertellen. Dat is toch prachtig? ^^


    Aha, dat is zeker prachtig :}


    Ich liebe dich 27.12.23

    Frodo schreef:
    (...)

    Het idee dat erachter zit. Stel je voor dat jij euthanasie hebt en dat jouw man iedere dag langskomt om je eigen geschiedenis te vertellen. Dat is toch prachtig? ^^


    I doubt euthanasie is the right word.. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik hou van de muziek van Justin Bieber, One Direction, Demi lovato, Nicki Minaj en Drake. Ik hou ervan om naar concerten te gaan. Mijn kledingstijl zal een beetje 'kak' zijn, ook draag ik alleen maar merk kleding. Ik ben een meisjes meisje, hou van uitgaan, lezen, tekenen en creatief bezig zijn. (:


    To infinity and beyond •

    Escritura schreef:
    (...)

    I doubt euthanasie is the right word.. :'D


    Oh-oh, ik bedoelde.. ik bedoelde..

    Ik ben het kwijt :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik hou van zwart met rode kleding, alternatie stuff, shirts met grappige teksten, skinny jeans en vesten. :3
    Ik heb een pandavest, hihi :3


    26 - 02 - '16

    Ik vind zo veel dingen leuk.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Frodo schreef:
    (...)

    Oh-oh, ik bedoelde.. ik bedoelde..

    Ik ben het kwijt :Y)

    Dementie/Alzheimer? 8D

    OT: Ik vind Quizlet leuk.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 21:17 ]

    Zoals velen inmiddels wel weten sinds dit een beetje mijn standaard onderwerp is geworden bij dit soort topics, vind ik K-pop en J-pop leuk. Het wordt ook wel als subcultuur beschouwd.
    Waarom ik het leuk vindt?
    Ik zag een film en door die film kwam ik bij Japanse tv-series (geen anime, maar met echte mensen). Via een paar acteurs en actrices kwam ik bij de Japanse muziek. Sinds Koreanen het goed doen op de Japanse muziekmarkt, kwam ik bij de Koreaanse muziek (en ook de tv-series daar). Dat heeft zich inmiddels meer dan drie jaar ontwikkeld. K-pop is trouwens niet alleen pop, maar meer een verzamelnaam voor een paar dichtbij liggende genres. Het zijn vooral groepen en ook vooral boybands of girlgroups, en op de een of andere manier trekt mij dat wel.
    Ik vind het vooral leuk omdat; de teksten in de liedjes niet vulgair zijn, ook al kan ik het zelf niet zo goed verstaan, er zijn genoeg fans die een vertaling op internet zetten. De artiesten hebben een leuke choreografie erbij en zingen dan alsnog bijna altijd live. Ook is de media er iets meer.. gevoed. In Zuid-Korea heb je bijvoorbeeld elke week van donderdag tot en met zondag 4 muziekprogramma's waar de artiesten hun liedjes promoten door ze op te treden.
    Ook zijn er weet-ik-veel hoeveel programma's waar je de artiesten best wel van leert kennen.

    Er zijn zo veel artiesten en zo veel variatie dat het geen 'fase' meer is. Het is net een hele nieuwe en andere wereld van muziek.

    Dat is wat ik er leuk aan vind.

    Rant: Ik vind het altijd zo jammer als mensen het direct prut vinden door de taal, dat is best wel dom. Vertalingen staan overal. Portugese muziek vanuit Brazilië verstaat het grootste deel van het land ook niet maar alsnog scoren ze hier hits.
    Als je het genre niks vindt, geen probleem, smaken verschillen.

    lol.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo