• Hey iedereen!

    Ik heb echt dringend inspiratie nodig.. Ik moet voor Nederlands een kort verhaal schrijven, die maar 500 woorden mag bevatten.. Ook moet er dus een duidelijke wending inzitten, maar ik heb dus echt totaal geen inspiratie. Elk onderwerp dat ik bedenk, heeft meer dan 500 woorden nodig om uitgewerkt te worden, dus ik ben echt radeloos en heb echt een writersblock. Is er iemand die misschien een idee heeft waarover ik kan schrijven, zonder dat mijn Nederlandse leraar geen idee heeft wat hij nou weer zit te lezen? Haha, het zou me echt heel erg helpen. :'D

    Engelen die uit de lucht vallen
    Misschien iets als een soort van krantenbericht?


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Uh, over iemand die gepest wordt en het altijd maar over zich heen heeft laten komen, en dan als wending dat hij voor zichzelf opkomt?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    Uh, over iemand die gepest wordt en het altijd maar over zich heen heeft laten komen, en dan als wending dat hij voor zichzelf opkomt?


    Oh, dat is echt een hele mooie. Misschien dat ik daar wat mee kan doen! Bedankt voor het idee! :'D

    Waar wil je over schrijven?
    Liefde, fantasy, sciencefiction, pesten, horror, thriller enz...?
    Misschien daar eerst mee beginnen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor