• Hii,

    Ik heb dus een cover nodig en eigenlijk best snel. Ik ga namelijk een nieuwe story beginnen, die ik vanavond of morgen ga activeren.

    Titel; But, they think I'm a boy | Niall Horan
    Afbeeldingen; deze , of een andere van Mila Kunis, deze , of een andere van Niall Horan & misschien iets van een meisje die doet alsof ze een jongen is? (zie beschrijving story voor meer info hierover)
    eventuele sfeer; Rustig, liefde, passie
    eventuele beschrijving van je story; Nora is een meisje dat net geslaagd is voor haar eindexamens. Ze wil in Ierland gaan studeren, dus gaat ze op zoek naar gastgezinnen. Het enige gezin dat nog vrij is, is het gezin van Niall. Als Nora verder leest, ziet ze dat die hebben opgegeven dat ze alleen jongens willen ontvangen. Nora wil echt naar Ierland, dus ze besluit te doen alsof ze een jongen is. Ze heeft niet zulke vrouwelijke vormen, dus met een strakke sport-bh lijkt haar lichaam al bijna op dat van een jongen. Ze wil haar haar niet afknippen, dus besluit ze altijd een beanie op te doen. Dit lijkt te werken, maar ze wordt verliefd op Niall, haar 'broer', dus het wordt een stuk moeilijker te doen alsof ze een jongen is. Niall komt erachter, en hij vindt haar bijna gelijk leuk, maar Niall's ouders denken nog steeds dat Nora een jongen is. Dus ze beginnen een geheime relatie.
    eventuele voorkeur voor lettertype; sierlijk, krullerig
    iets anders?; Geen username

    Ik hoop dat je er iets mee kan!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 18:47 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    DSalvatorex schreef:
    Wow, ik moet je een compliment geven, dat is een orgineel verhaal, kan je me waarschuwen als je m online zet? (A)


    Tuurlijk!
    Ik wil graag lezers (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik wil het ook wel lezen, waarschuw je me? ^-^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Miam schreef:
    Ik wil het ook wel lezen, waarschuw je me? ^-^


    JA!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.


    De titel moet er nog op, maar je moet even kijken waar je die wilt...
    Is het zo beter? of moet er nog iets veranderd??


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page


    http://img580.imageshack.us/img580/3851/bttiab.png
    Zoiets? :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    LaCerise schreef:


    De titel moet er nog op, maar je moet even kijken waar je die wilt...
    Is het zo beter? of moet er nog iets veranderd??


    Ja!
    Maar echt sorry ! kan Niall aan de andere kant? $:
    Ik durf het bijna niet meer te vragen...


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Tuurlijk, moeten ze dan allbei aan de andere kant? of gwn omgewisseld??


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Erudite schreef:


    http://img580.imageshack.us/img580/3851/bttiab.png
    Zoiets? :Y)


    Ja, maar misschien kan het andere plaatje iets duidelijker ?
    Oh god, ik voel me echt een zeur


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LaCerise schreef:
    Tuurlijk, moeten ze dan allbei aan de andere kant? of gwn omgewisseld??

    Niall links van Mila graag (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Hmm, als je er nog nood aan hebt wil ik nog wel iets proberen? :Y)


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Moeten ze dan beiden helemaal links waar Mila nu alleen staat of Mila helemaal rechts van het plaatje waar Niall nu staat en Niall dan links waar Mila nu staat??
    Dit klinkt heel ingewikkeld ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Faery schreef:
    Hmm, als je er nog nood aan hebt wil ik nog wel iets proberen? :Y)

    Graag! Ik wil zo veel mogelijk keuze hebben $:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LaCerise schreef:
    Moeten ze dan beiden helemaal links waar Mila nu alleen staat of Mila helemaal rechts van het plaatje waar Niall nu staat en Niall dan links waar Mila nu staat??
    Dit klinkt heel ingewikkeld ^^


    Beiden links, zoals dit:

    Van links naar rechts
    Niall, Mila, meisje


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Kay ik snap het (dat duurde even, mijn hersenen liggen tamelijk plat van school ^^)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Haha, de mijne ook ):


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.