• Hii,

    Ik heb dus een cover nodig en eigenlijk best snel. Ik ga namelijk een nieuwe story beginnen, die ik vanavond of morgen ga activeren.

    Titel; But, they think I'm a boy | Niall Horan
    Afbeeldingen; deze , of een andere van Mila Kunis, deze , of een andere van Niall Horan & misschien iets van een meisje die doet alsof ze een jongen is? (zie beschrijving story voor meer info hierover)
    eventuele sfeer; Rustig, liefde, passie
    eventuele beschrijving van je story; Nora is een meisje dat net geslaagd is voor haar eindexamens. Ze wil in Ierland gaan studeren, dus gaat ze op zoek naar gastgezinnen. Het enige gezin dat nog vrij is, is het gezin van Niall. Als Nora verder leest, ziet ze dat die hebben opgegeven dat ze alleen jongens willen ontvangen. Nora wil echt naar Ierland, dus ze besluit te doen alsof ze een jongen is. Ze heeft niet zulke vrouwelijke vormen, dus met een strakke sport-bh lijkt haar lichaam al bijna op dat van een jongen. Ze wil haar haar niet afknippen, dus besluit ze altijd een beanie op te doen. Dit lijkt te werken, maar ze wordt verliefd op Niall, haar 'broer', dus het wordt een stuk moeilijker te doen alsof ze een jongen is. Niall komt erachter, en hij vindt haar bijna gelijk leuk, maar Niall's ouders denken nog steeds dat Nora een jongen is. Dus ze beginnen een geheime relatie.
    eventuele voorkeur voor lettertype; sierlijk, krullerig
    iets anders?; Geen username

    Ik hoop dat je er iets mee kan!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 18:47 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Sorry ik krijg het niet echt duidelijker en dan ook nog mooi :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    okee


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.


    Okay what about this?? De titel moet er nog op en Nialls gezicht is een beetje groen uitgevallen...


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:


    Okay what about this?? De titel moet er nog op en Nialls gezicht is een beetje groen uitgevallen...

    mooi!
    Okee, kom ik weer, maar kunnen Niall en Mila wat groter?
    Want nu is het meisje het hoofdonderwerp..
    Maar als je dat gedaan hebt kies ik denk ik die van jou!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.



    Groter
    TADAAA.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faery schreef:



    Groter
    TADAAA.


    Wow, dat is bijna helemaal wat ik bedoelde!
    WOW
    Nu is het veel moeilijker om te kiezen.. ):


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    xBritta schreef:
    (...)

    Wow, dat is bijna helemaal wat ik bedoelde!
    WOW
    Nu is het veel moeilijker om te kiezen.. ):


    YAAY! (chears)
    Moet ik nog iets veranderen?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 21:07 ]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Misschien een andere kleur letters, (blauw ofzo) en dan is hij perfect!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.


    Ik hoop dat ie zo goed is??


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Dan zet ik de laatste versie van LaCerise bij de proloog en h10 ofzo (:
    Want die is ook heel mooi!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    xBritta schreef:
    Misschien een andere kleur letters, (blauw ofzo) en dan is hij perfect!


    Ok, dan verander ik dat nog wel even. (:


    Pshht, I'm an angel undercover.

    LaCerise schreef:


    Ik hoop dat ie zo goed is??


    Ja!
    Ik ga die van Faery als cover gebruiken, en die van jou komt bij de proloog en h10!
    Echt, ze zijn allebei heel erg mooi! (Ik kon niet kiezen, dus doe ik het zo (: )

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 21:10 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Die van LaCerise is mooi ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    Groter.

    Beter? n.n


    Pshht, I'm an angel undercover.

    JA!
    Ik neem die als cover!
    En dan die van LaCerise bij de proloog en h10 (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.