• Ik vraag me af wie van jullie er dit jaar overgaat en wie er blijft zitten.
    Ik blijf zitten, niet echt een grote verassing voor mij, maar wel balen. Misschien krijg ik mijn ouders zover dat ik een niveau mag zakken.
    So here is the question
    Ga je over?
    Of blijf je zitten?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 16:50 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga in preciepe over of ik moet het pta engels zo gerorerd maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga naar het middelbaar! :'D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Geen idee, nog volop in mijn examens (: Hopelijk een A-attest en dan nog één jaar middelbaar ^^


    Live life limitless.

    Ik ben geslaagd voor mijn eindexamen op de Mavo, dus ik ga van Mavo 4 naar Havo 4 :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als ik op mijn laatste proefwerken geen 1en ga halen, ga ik over :3 en dan is het hallo VWO 4

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 17:43 ]


    I solemny swear I'm up to no good.

    Ik doe halfjaar verlenging. Dus in principe blijf ik ook zitten :')


    -

    Beckett schreef:
    Ik ga naar het middelbaar! :'D


    You'll be domed with homework, for sure.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Volgende week heb ik toetsweek. Als ik daarin redelijk goede cijfers haal ga ik over. Als ik de toetsweek verpest blijf ik waarschijnlijk zitten, maar ik hoop dat ik gewoon naar 3 VWO kan dus ik ga heel erg m'n best doen.


    The universal language of art.

    MissStoran schreef:
    Ik ga in preciepe over of ik moet het pta engels zo gerorerd maken


    Veel succes met zo'n zin
    damnn


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik blijf, zoals het er nu uitziet, zitten.
    Heb ook een enorm kut jaar gehad, omdat ik problemen met mezelf had. Vind het dus niet erg.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als ik goed scoor voor mijn SE geschiedenis, goed scoor voor mijn SE Aardrijskunde en mijn herkansing (voor het SE van de derde periode) goed maak, ga ik over! Ik hoop het zo


    Physics is awesome

    nerveus schreef:
    Ik ben geslaagd voor mijn eindexamen op de Mavo, dus ik ga van Mavo 4 naar Havo 4 :)


    Mijn klasgenote die ook eerst Mavo heeft gedaan vind Havo wel een stuk moeilijker dan Mavo maar ik denk dat je mentor je vast al heeft verteld over het niveau verschil?


    Physics is awesome

    Ik ga over, sta 0 onvoldoendes dus 4vwo is on her way.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Quiescent schreef:
    (...)

    You'll be domed with homework, for sure.


    Is het echt zoveel? D:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Is het echt zoveel? D:

    Ja, soms staan dagen echt helemaal vol met huiswerk en leerwerk. In het begin is het heel erg wenen en daarna.... is het gewoon nog steeds zo verschrikkelijk


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor