Ja, dit is een zeik- topic, deal with it.
Heel veel (met name tieners) zijn tegenwoordig zo ontzettend sarcastisch en dat begint echt m'n strot uit te hangen. Ik weet dat sommige het niet echt heel gemeen bedoelen, maar toch vind ik het vervelend. Toen ik bijvoorbeeld hier in het begin kwam op Quizlet vond ik het zo fijn dat iedereen elkaar respecteerde en gewoon aardig deed ondanks dat je misschien een beetje als een 'noob' overkomt. Ja, dit topic heeft ook voor geen meter zin en het zal waarschijnlijk wel weer reacties opbrengen als: "Niet zo zeuren" of "Dat is nou eenmaal zo," - Ik wilde het gewoon even kwijt. Op zo'n site als dit vind ik dat je elkaar moet kunnen respecteren en anders gewoon je vervelende opmerking voor je moet houden. Als het echt om een discussie gaat, en als je op een normale manier je mening kan uiten, oké, waarom niet? Maar die gemene sarcastische opmerkingen kunnen behoorlijk vervelend zijn terwijl degene waarop word gereageerd het helemaal niet verkeerd bedoelen.
Ondanks dat dit topic niet veel zal helpen voor wereldvrede, maar hé, elke kleine stap is weer stukje dichterbij. - Yeah... Peace, people.
Believe in yourself.