• I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Johnny Depp ftw!

Yes, he is.

Your make-up is terrible

Oh god this is years old. Zucht.

9Gag, recycling jokes since 2008

[ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 17:49 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

En daar ben ik het helemaal mee eens.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Neenie schreef:
    Johnny Depp ftw!

Ten schreef:

En wat is de bijdrage van deze reactie? Mag het daarom niet meer gepost worden?

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

En wat is de bijdrage van deze reactie? Mag het daarom niet meer gepost worden?

Dat zeg ik niet. Het is mijn reactie op de foto: Het is oud. Het is neit persoonlijk tegen Mitchell, dus rustig maar. :Y)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

verdient

Edward Scissorhands, ik had het er gisteren met mijn oma nog over hoe dol ik vroeger op die film was. Zouden ze die op DVD verkopen?

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Cosette schreef:
    verdient

Edward Scissorhands, ik had het er gisteren met mijn oma nog over hoe dol ik vroeger op die film was. Zouden ze die op DVD verkopen?

Geen idee, ik heb hem gedownload en gekeken. Het is echt een geweldige film.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ten schreef:

Ik ben erachter gekomen waarom (cat)
    Read it here: Klik
    En het is waar, ik heb het net nagekeken.

[ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 17:55 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cosette schreef:
    verdient

Natuurlijk. o.o Dat is pas een domme vraag haha. Die film is een ware klassieker.

Your make-up is terrible

DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik ben erachter gekomen waarom (cat)
    Read it here: Klik
    En het is waar, ik heb het net nagekeken.

Valid point, may explain why 9Gag is so annoying. :Y)

Ten schreef:
    (...)

Valid point, may explain why 9Gag is so annoying. :Y)

Tja, ik ken ze niet dus mij maakt het niet zoveel uit. Maar ik kan me dan wel voorstellen waarom anderen het zo vervelend vinden.

Hm, darn. Ik download eigenlijk nooit films. Heb er een keer een hoop zooi mee binnen gehaald en sindsdien doe ik het niet meer.

Maar die film is inderdaad geweldig. Ik ging altijd stuk om die scène waar hij dat waterbed lek prikt :')

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

True.

26 - 02 - '16