• Ik heb een vraag, kent iemand deze site? http://www.frype.com/
    Je hebt er een uitnodiging voor nodig om je te registreren. Wil plzplzplz iemand mij er een sturen? Ik wil graag bevriend worden met een meisje uit onze klas. Zij heeft een account op deze site...

    en ja ik praat ook met r

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 10:37 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 juni 2012 - 15:52 ]


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA

    Meade schreef:
    Tief een end op met al die uitroeptekens, serieus.

    Lol, m'n hele actieve topics pagina is uitgerekt door die kut uitroeptekens :'D. Enneh, als je zo graag vriendinnen wil worden, waarom praat je dan niet gewoon met 'r?


    i put the fun in funeral

    > Titel aangepast. Zoveel uitroeptekens zijn niet nodig, het hele forum rekt er door uit, en alleen 'help' mag ook niet.
    > Email adres weggehaald voor je eigen veiligheid, het is niet slim om je email adres op een openbaar forum neer te zetten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    sorry hoor..... maar ik praat ook met r! het probleem is alleen dat ik nog maar een week heb, de toetsweek. En ik vind haar nogal zielig omdat ik zo'n beetje de enige ben die met haar praat.


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA

    Jonge doe allemaal rustig. Moderator heeft t toch veranderd iedereen happy. En volgens mij is schelden ook niet zo aardig als iemand iets zoekt hè? Nouja. Reageer dan alleen als je echt iets te melden hierover hebt n blijf niet zeiken over uitroeptekens (: xxxx


    nothing is true, everything is permitted.

    Nog nooit van gehoord,

    Maar anders vraag je haar mobile nummer?
    Frype is niet de enige manier om contact met iemand te hebben hoor..


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    We hebben wel twitter, maar op frype.com is er nog veel meer...


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA

    Ik heb geen idee wat frype is. Plus ik vind jou erg eng en vaag overkomen.
    Vraag of dat meisje je een uitnodiging wilt sturen?


    Me so good.

    Zou ze het zelf leuk vinden als jij ook op die site kwam? Zo ja, vraag haar of ze je uitnodigt? Maar misschien is ze ook wel op haar privacy gesteld, ik zou het alleszins niet leuk vinden dat iemand van mijn klas op Q kwam, wetende dat ik hier op zat. Dan kun je nog altijd via anders sites praten?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat kan dus al niet meer, dan moet ik tot na de zomervakantie wachten...


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA

    Brutus schreef:
    Ik heb geen idee wat frype is. Plus ik vind jou erg eng en vaag overkomen.
    Vraag of dat meisje je een uitnodiging wilt sturen?


    The universal language of art.

    Zij kan je toch ook een uitnodiging sturen?

    ja maar dan komt ze erachter dat ik zelf haar site ontdekt heb, terwijl ik (ja ik weet het maar ik stalk echt niet) haar naam googelde. En nu is het zowat vakantie en ze komt geloof ik deze week niet meer, of de volgende. Dan moet ik 7 weken wachten!


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA

    MysticNights schreef:
    ja maar dan komt ze erachter dat ik zelf haar site ontdekt heb, terwijl ik (ja ik weet het maar ik stalk echt niet) haar naam googelde. En nu is het zowat vakantie en ze komt geloof ik deze week niet meer, of de volgende. Dan moet ik 7 weken wachten!


    en ik heb haar facebook en twitter account gevonden


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA

    Voeg haar gewoon toe op facebook, of vraag haar live eens of ze af wil spreken of zo. Dit vind ik een beetje stalkerig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the