• Heey,

    wat vinden jullie hier van?



    ik wil graag zoiets doen, maar ben even benieuwd naar jullie mening.
    Ty


    Life is hard, just break it with your head <3

    Niiice, zoiets wil ik ook!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mwahh, het kán heel leuk staan. Maar sommige kinderen hebben het bij mij op school ook, en vaak heb ik dan ook wel zoiets van, nee.. gewoon nee.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Conferido heeft dat vorige week ook gedaan, maar dan heeft ze donkerblond als haarkleur en dan zwart als dipdye ;3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Konayuki schreef:
    Als het een natuurlijke kleur zou zijn, zou ik het wel mooi vinden.

    Dat zou ik stiekem eigenlijk ook wel willen doen, maar dat met bruin-roodachtig. Het zou alleen waarschijnlijk niet mogen. :3


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Mij lijkt dat echt vet om te hebben, maar ik denk niet dat ik het uiteindelijk durf. Ik heb wel op het punt gestaan om het te gaan doen, maar achteraf durfde ik toch niet :/


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ja, ik vind het echt super leuk!
    Maar, ik zou het eerst even proberen met verf die je er zo uit kan wassen om te zien of het je wel staat.

    Prachtig!
    Als ik mijn haar al niet in mijn nek had paars geverfd, had ik dit gedaan. :3

    Love it (H)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ik vind het heel mooi , een hele goede vriendin van me gaat dat volgende week ook doen , maar dan heeft ze bruin haar en gaat ze donkerrood nemen ^^

    Maar dit vind ik ook heel mooi (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 13:13 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    dat vind ik zó vet, maar je moet er wel het lef voor hebben. ik wil, als je het doet, wel een foto zien by the way.