• Een vriendengroepje gaan met zijn allen op reis. Niet zomaar een reis, een wereldreis! In Europa gaan ze rond met een busje, maar ze gaan soms ook met het vliegtuig. En natuurlijk ook andere werelddelen, Amerika.. Azië.. Maar er gebeurt natuurlijk veel meer dan alleen reizen. Want niet alle landen zijn even leuk. Er kunnen dingen zijn zoals loverboys, maffia en natuurlijk veel meer. Maar meestal kunnen ze zich er wel uit redden, toch?


    Vriendengroepje:

    Meisjes: (Max. 7)
    - Alexys Chayenna Santana Romano || CarrotCurls
    - Hanna Olivia Lavender Destiny Hope || MyMisery
    - Leslie 'Les' May Summer || Jaimyhoi
    - Flower Adrina Drea || LovelyLonely
    - Carmen Mayrose White || HurtedHeart
    - jasmine flora eberson || xkimx124
    - Katalina Izabella Lakatos || SerpentsKiss


    Jongens: (Max. 7)
    - Brandon 'Bam' Kilian Von Monroe || Nidiot
    - Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison || Blanche
    - harold Oliver Liv Drew Hope || MyMisery
    - Matthew Oliver Pryst || Chaim
    - Evan Ferry Duncason || xFreedom
    - Jayy Dylan von Monroe || Nidiot

    Jongeren in andere landen:

    Meisjes:
    - Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos || Blanche
    - Pippa 'Pip' Callista Dubroux || Bisous
    - Natasha Fabiënne Parker || xFreedom
    - Laquisha Drosa Love || LovelyLonely
    - June Skyler Turner || xheart

    Jongens:
    - Jayden Chris Averes || Carrotcurls
    - Aiden Jayson Bright || HurtedHeart
    - Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor || Bisous
    - Jarmo Ginan Fjodor || Chaim

    Reis:
    1. Van Nederland met de boot naar Engeland (zodat de auto meekan)
    2. Van Engeland met het vliegtuig naar Ierland en met het vliegtuig weer terug.
    3. Van Engeland met de boot naar Frankrijk.
    4. Van Frankrijk met de auto naar het zuiden van Frankrijk en vanaf daar met de boot verder naar Portugal.
    5. Van Portugal met de auto via Spanje en Frankrijk naar Italië.
    6. Door rijden naar het zuiden van Italië en daar met de boot oversteken naar Griekenland.
    7. Van Griekenland doorrijden met de auto door de Balkanlanden (waaronder Hongarije)
    8. Vanaf Hongarije via Oostenrijk en Duitsland naar Denemarken.
    9. Via Denemarken met de boot naar Zweden en verder rijden naar Noorwegen.
    10. Vanaf Noorwegen met het vliegtuig naar Ijsland.
    11. Vanaf Ijsland met het vliegtuig naar de VS, met een tussenstop in Canada.
    12. Vanaf de VS met een huurauto naar Mexico en vanaf door een vliegtuig naar Hawaii.
    13. Vanaf Hawaii via Nieuw-Zeeland naar Australië

    Regels:
    -Liefst geen one liners!
    -Max. 2 personages! (! van het vriendengroepje en een uit een ander land)
    -16+ mag
    -OOC met haakjes!
    -Niemand is perfect!

    Meedoen kan altijd!
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:42 ]


    El Diablo.

    Leslie 'Les'
    Ach, zo lang ik kon zitten vond ik het niet zo erg. 'Maar o wee als je wat as op mij laat vallen, dan vermoord ik je.' en ik grijns terug naar Jayy. 'En Evan, waarom loop jij te grijnzen?' en ik lach naar Evan. Ik had er echt zin in, in de rondreis. 'Jayy, als jij auto gaat rijden, kom ik wel kaart navigeren naast je. Dan maak ik me tenminste "nuttig".' toen ik nuttig zei deed ik met mijn handen van de aanhalingstekens.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jayy
    Leslie bood zich aan als navigatie en ik keek haar grijnzend aan. 'ik weet niet of ik dat wel vertrouw hoor, een vrouw met een kaart.' lachte ik en ik porde even in haar zij. Wel voorzichtig zodat ik de asbak niet om zou gooien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Evan Ferry Duncason.

    "En Evan, waarom loop jij te grijnzen?" Lacht ze naar me, waarna mijn grijns nog iets breder word. "Corectie, ik loop niet te grijnzen. Ik zít te grijnzen" Zeg ik en lach even, waarna me opeens iets te binnen schiet.
    "Jongens, ik weet niet hoe groot het busje is, maar ik denk niet dat er een busje bestaat waar veertien personen in kunnen zitten" Merk ik op en zak wat onderuit in de stoel waarin ik zit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bam
    Evan maakt een slimme opmerking en ik knik. 'het past wel, ik denk alleen niet dat het lekker comfortabel zit, of legaal is om zo mensen te vervoeren.' grijns ik. En ik neem nog een hijs aan mijn sigaret. Het was best stom om daar een uur voor vertrek pas over te beginnen, want we moesten nu wel heel snel een oplossing verzinnen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Jullie moeten even richting de boot gaan ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Waar is iedereen en waar beginnen we?]

    { iedereen is bij Jayy en daat beginnen we ook met het verhaal}


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Evan Ferry Duncason.

    "Het past wel, ik denk alleen niet dat het lekker comfortabel zit, of legaal is om zo mensen te vervoeren" Grijnst ze.
    "Nee, maar even serieus. Hoeveel mensen passen er nou eigenlijk in? Ik heb nog wel een auto beschikbaar, maar die is niet echt groot. Als het nodig is kan ik die van mij omruilen met de bus van mijn vader. Er is meer ruimte dan met een bus en er kunnen meerdere spullen mee" Stel ik dan voor, aangezien ik dit best serieus neem. Om eerlijk te zijn vind ik dat we hier al eerder mee moesten komen, maar waarschijnlijk hebben we er allemaal niet aan gedacht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Over ongeveer een uurtje ben ik thuis.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Okey. Dus daar moet iedereen heen?]

    [ klopt]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Leslie 'Les'
    Jayy port me even in mijn zij. En ik maak een spastische beweging, maar zorg er net op tijd voor dat de asbak niet om valt. 'JAYY, je weet dat ik niet tegen kietelen kan.' zeg ik, quasi boos. Want natuurlijk ben ik niet boos op hem. 'En vooroordelend mietje dat je bent, ik kan echt wel kaart lezen. Oja, en Evan, anders gaan wij toch even langs je vader. Dan ruilen we de auto voor het busje, en dan is alles geregeld.' en ik sta gelijk op. 'Want over een uur vertrekken we al. Stom dat we daar niet aan gedacht hebben!' dan zeg ik met een grijns: 'Gelukkig hebben we de geweldige Evan die wel nadenkt van ons alle.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik mot even een film kijken voor Nederlands, daarna ben ik er weer. Adios amigo's :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    Verveeld lig ik op mijn bed in mijn kamer in Nederland. Mijn moeder is een paar jaar geleden hertrouwd met een Nederlandse man. Omdat ze niet wilde dat ik naar Nederland zou moeten verhuizen is ze wel gewoon met mij in Frankrijk blijven wonen maar ging tussendoor vaak naar Nederland, wat ik wel snap. Soms ging ik ook mee, net zoals nu. Zij zijn nu met ze tweeën een dagje ergens heen en ben ik een dagje alleen. Met haar nieuwe vriend heb ik echt geen enkel probleem, hij is echt een schat en heeft zelfs een kamer in zijn huis voor me laten inrichten ook al ben ik hier haast nooit.
    Ik neurie mee op het liedje op mijn iPod terwijl ik door mijn telefoonlijst scroll en besluit Catharina maar eens een sms'je te sturen, het is al een tijdje geleden dat ik haar gesproken heb. Hee! Hoe gaat het daar? Zitten je ouders nog steeds te zeuren over het feest van afgelopen zomer? x Pip.Ik leg mijn mobiel weg en ga languit op mijn bed liggen. Misschien is het een idee om een paar dagen naar mijn vader in Engeland te gaan...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wilt iemand met Alexys praten?]


    El Diablo.