• Een vriendengroepje gaan met zijn allen op reis. Niet zomaar een reis, een wereldreis! In Europa gaan ze rond met een busje, maar ze gaan soms ook met het vliegtuig. En natuurlijk ook andere werelddelen, Amerika.. Azië.. Maar er gebeurt natuurlijk veel meer dan alleen reizen. Want niet alle landen zijn even leuk. Er kunnen dingen zijn zoals loverboys, maffia en natuurlijk veel meer. Maar meestal kunnen ze zich er wel uit redden, toch?

Vriendengroepje:

Meisjes: (Max. 7)
    - Alexys Chayenna Santana Romano || CarrotCurls
    - Hanna Olivia Lavender Destiny Hope || MyMisery
    - Leslie 'Les' May Summer || Jaimyhoi
    - Flower Adrina Drea || LovelyLonely
    - Carmen Mayrose White || HurtedHeart
    - jasmine flora eberson || xkimx124
    - Katalina Izabella Lakatos || SerpentsKiss

Jongens: (Max. 7)
    - Brandon 'Bam' Kilian Von Monroe || Nidiot
    - Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison || Blanche
    - harold Oliver Liv Drew Hope || MyMisery
    - Matthew Oliver Pryst || Chaim
    - Evan Ferry Duncason || xFreedom
    - Jayy Dylan von Monroe || Nidiot

Jongeren in andere landen:

Meisjes:
    - Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos || Blanche
    - Pippa 'Pip' Callista Dubroux || Bisous
    - Natasha Fabiënne Parker || xFreedom
    - Laquisha Drosa Love || LovelyLonely
    - June Skyler Turner || xheart

Jongens:
    - Jayden Chris Averes || Carrotcurls
    - Aiden Jayson Bright || HurtedHeart
    - Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor || Bisous
    - Jarmo Ginan Fjodor || Chaim

Reis:
    1. Van Nederland met de boot naar Engeland (zodat de auto meekan)
    2. Van Engeland met het vliegtuig naar Ierland en met het vliegtuig weer terug.
    3. Van Engeland met de boot naar Frankrijk.
    4. Van Frankrijk met de auto naar het zuiden van Frankrijk en vanaf daar met de boot verder naar Portugal.
    5. Van Portugal met de auto via Spanje en Frankrijk naar Italië.
    6. Door rijden naar het zuiden van Italië en daar met de boot oversteken naar Griekenland.
    7. Van Griekenland doorrijden met de auto door de Balkanlanden (waaronder Hongarije)
    8. Vanaf Hongarije via Oostenrijk en Duitsland naar Denemarken.
    9. Via Denemarken met de boot naar Zweden en verder rijden naar Noorwegen.
    10. Vanaf Noorwegen met het vliegtuig naar Ijsland.
    11. Vanaf Ijsland met het vliegtuig naar de VS, met een tussenstop in Canada.
    12. Vanaf de VS met een huurauto naar Mexico en vanaf door een vliegtuig naar Hawaii.
    13. Vanaf Hawaii via Nieuw-Zeeland naar Australië

Regels:
    -Liefst geen one liners!
    -Max. 2 personages! (! van het vriendengroepje en een uit een ander land)
    -16+ mag
    -OOC met haakjes!
    -Niemand is perfect!

Meedoen kan altijd!
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:42 ]

El Diablo.

Carmen Mayrose White
    Ik grijns en rits mijn koffers dicht. Mijn vader kijkt me aan. 'Mijn meisje is groot en gaat op wereldreis.' Zegt hij glimlachend. Ik geef hem een knuffel en een kus op zijn wang. 'Als jullie nog naar Zuid-Afrika gaan doe je Simba en Nala de groeten?' Vraagt mijn vader terwijl ik wegloop. Ik knik en haal mijn gloednieuwe Ducatti tevoorschijn. Hij was zwart met rood en mijn trots. Ik was bovendien net 18 geworden en ik hadhem voor mijn verjaardag gehad. Ik maak mijn koffers vas achteraan zodat ze op een vaag iets leunen en doe mijn helm op. Een leuk spijkerjack en ik had mijn Jeans met scheuren al aan. Ik rij weg met een wielie en rij richting Brandons en Jayy's huis. Ik grijns als ik me door verkeer heen baan en geef extra gas. Ik was sneller dan de auto's aangezien de file. Met onze reis ging ik ook achter de bus aan met mijn motor. Een headset had ik in mijn helm geïnstalleerd en zo ook no even in Bams auto. Ik kom aan bij zijn huis en kom met loeiendebandn tot stilstand. Ik keten mijn Ducatti aan een put en haal de sleutels eruit terwijl ik op Bams en Jayy's deur klop.

I'm finally back, Finally after a Year break

Brandon 'Bam'
    De bel galmt door het huis, maar zowel ik als Jayy nemen geen inisatief om de deur open te doen. 'Bam.' zuurt Jayy die rustig door zap. 'Jayy.' roep ik op dezelfde zurderige toon, maar loop dan toch naar de deur. We kunnen degene die ervoorstaat moeilijk heel de dag laten staan. Ik trek de deur open en zie Alexys staan en Carmen die net aankomt rijden. 'Goodmorning!' Roep ik meteen vrolijk.

[ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:47 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

[Mijn topics]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexys

'Hee' grijns ik, en geef hem snel een knuffel.
    'Okee, waar moet ik mijn koffers laten?' vraag ik.

El Diablo.

Evan Ferry Duncason.

Eenmaal bij Jayy en Brandon aangekomen, minder ik vaart en parkeer ik mijn auto tegenover hun huis waar Alexyss en Carmen al voor de deur staan met Brandon in de deuropening. Met een vaart zwaai ik de auto deur open en loop ik naar achter om vervolgens de autoklep te openen en mijn koffer en rugzak eruit te halen. "Goedemorgen!" Roep ik alvast naar ze, nadat ik mijn auto goed op slot heb gedaan en alle waardevolle spullen in mijn tas heb gepropt. "Hebben jullie er zin in?" Vraag ik, terwijl ik bijna word aangereden als ik de weg oversteek.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Leslie 'Les' May Summer
    Ik had er echt zin in. Het zou geweldig worden met zijn alle! Ik liep naar het huis van Jay en Bam. Ik woonde zo dicht bij ze, dat ik het niet nodig vond om met de fiets/auto/openbaar vervoer of wat dan ook te gaan. Ik woonde een straat achter ze. Ik ben bijna bij de deur als ik een auto zie aankomen. Het is Evan! Ik zie ook Carmen en Alexys al. En Bam is er ook.
    'Haaaaaaaaaaaaallo amigo's' roep ik naar ze, en zwaai dan. Ik steek de straat over en ga bij ze staan.
    'Wie hebben er zin in een geweldige rondreis?' vraag ik enthousiast.

[ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:55 ]

[@CarrotCurls mischien kan dit zuurderig overkomen omdat dit jou RPG is, maar je zet zelf in de regels dat je geen oneliners wilt en post dan zulke stukjes, waar ik nouwelijks iets mee kan. ;x]

Brandon 'Bam'
    Carmen geeft me een knuffel. 'okee, waar moet ik mijn koffers laten?' vraagt ze en ik wijs naar het busje, die op de oprit staat. 'Kom.' ik loop langs haar heen en open de auto voor haar, zodat ze haar spullen erin kan zetten. 'Carmen, kom van dat ding af en gooi je koffers erin.' Roep ik lachend naar het meisje, wat nu naast de bus is gepakeert. ondertussen kwamen ook Les en Evan aanlopen van hun auto en ik stelde hun ook voor de koffers alvast in de auto te gooien voordat we naar binnen gingen.

[ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:56 ]

[Mensjes, ik ga even leren. Bestuur Evan maar. Laat hem maar naar binnen komen en richting de keuken gaan om vreten te halen ofzow x'D]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Carmen Mayrose White
    Bam is altijd zo vrolijk. Leuke jongen. 'Heey.' Zeg ik vrolijk tegen BAM en Alexys. Ik zie de auto. Eerder busje al staan en open de laadbak waar ik mijn koffers instop. De andere deuren zaten opslot en ik kijk BAM aan. 'Vind je hè erg als ik een microfoon en een boxje in het busje plaats. Dan heb ik contact als ik op mijn motor zit.' Zeg ik met een vriendelijke glimlach. Ik krijg een knuffel en de auto gaat al open waardoor ik naar binnen stap en ik eenboxje en een microfoon vastmaak aan het stuur. Het was nie hinderlijk ofzo. Je zag het nauwelijks. Het was eigelijk afluister apparatuur. Ik glimlach en ga weer uit het busje. 'Ik heb jullie gemist.' Zeg ik vrolijk.

[Aangepast]

[ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:00 ]

[Sorry, moest even wat regelen beneden..]

Alexys

Ik knik, en loop achter hem aan. Ik gooi mijn drie koffers in de kofferbak, en grijns. 'Heb er zin in' grijns ik. Ik pak mijn aparte tasje (In het zwart) uit een koffer en rits hem dicht. In dit tasje zaten alleen mijn sigaretten, Blackberry, paspoort en portomonee, dus het was best handig. Ik haal het lange touwtje uit het tasje, en hang het om mijn schouder.

[ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:02 ]

El Diablo.

Brandon 'Bam'
    'Vind je hè erg als ik een microfoon en een boxje in het busje plaats. Dan heb ik contact als ik op mijn motor zit.'glimlachte Carmen die ook haar spullen al in de laadbak had gestopt. 'Nou, ik weet niet of ik wel de helle reis op jou stem zit te wachten hoor.' Grijnzde ik terwijl ik de bestuurdersdeur opendeed. Het mocht dan wel Jayy zijn busje zijn. Ik besloot even dat eraan gepruts mocht worden, voor contact met Carmen tijdens het rijden. 'Ga je gang.' als een echte heer hield ik de deur voor haar open, zodat ze haar ding kon doen.

[ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:03 ]

Leslie 'Les' May Summer
    Ik zette mijn spullen in het busje, en Carmen kwam met een glimlach het busje weer uit. 'Ik heb jullie gemist,' zegt ze vrolijk. 'Ik jou ook Carm,' zeg ik. Waarna ik haar een knuffel geef. Ook geef ik Bam, Alexys en Evan een knuffel. Ik was het type knuffelaar, maar bedoelde er nooit iets mee ofzo. Nee, zo was ik niet tegen vrienden. Ik flirtte best wel eens met jongens, maar dat ging nooit verder dan dat. Ik was niet een slet die voor elke jongen plat ging. No way, maar flirtten kon geen kwaad. Ik ben nog jong.
    'Oke, aangezien ik honger heb en mijn motto: 'als je honger hebt, dan eet je wat' is. Ga ik even jullie keuken plunderen.' zeg ik lachend.

Carmen Mayrose White
    Mijn roepnaam was altijd Carm geweest. (Spreek uit als Charm. Tjarm van Charming). Ik hield van die bijnaam. Ik glimlach naar Bam en stap de auto goed uit en geef Les een knuffel. Heerlijk die knuffels. Ik hield er wel van. 'Wie gaan er eigelijk allemaal rijden. Afgezien van mij omdat ik op de motor zit.' Zeg ik met een glimlach. Ik zei het tegen BAM ofEvan. Een van de twee. Ik was een flirt. Ik vond Bam wel een leuke jongen, maar dat vondi k van alle jongens in deze vriendengroep. Ach. Ik was jong dus Who Cares That Shit. Het is niet voor het leven ofzo.

Brandon 'Bam'
    'Nee, het motto luid als je honger hebt, -Op een lege mmaag kun je niet neuken.' Verbeterde ik Les en lachend liep ik de rest voor het huis in. 'Uhh, ik, Jayy en Evan.' Gaf ik nog antwoord op Carmen haar vraag. Jayy lag nogsteeds languit op de bank en ik vroeg me af of hij ooit nog vanplan was op te staan. 'Je weet waar de keuken is.' Grijnsde ik naar Leslie en ik plofte op een van de stoelen neer. Echt niet dat ik hier nu voor iedereen eten ging maken.

[ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:14 ]

Leslie 'Les' May Summer
    Carm en ik waren wel een beetje hetzelfde. Een flirt. Maar toch ook weer verschillend. Ik liep achter Bam het huis in. En ik zag dat Jay nog steeds op de bank lag. Ik grijnsde even naar hem. En toen maakte Bam een opmerking.
    'Tuuuurlijk Bam, jij kan het wel weten he,' zeg ik grijzend tegen hem. 'En jazeker, ik weet waar de keuken is.' Bam maakte nooit eten voor andere, maar dat boeide me niets. Ik liep naar de keuken en kwam terug met eten. 'Fooooood,' zei ik tegen iedereen en niemand. Toen liep ik naar Jay en zeg lachend:
    'He luiaard, of je maakt plaats voor me, of ik geef je de kieteldood.'

[ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:16 ]