• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    Maar dan heb je ook wel een onvergetelijke avond..

Personages:

Meisjes: (Max. 10)
    - Alexys "Lexy" Chayenna Romano - Captain cheerleaders || CarrotCurls
    - Summer Melody Night - Co-captain cheerleaders || SerpentsKiss
    - Flower Adriana Drea - muzikant || LovelyLonely
    - Claire Willow Morris - Onopvallend/Muzikant || xheart
    - Destiny Hope Trigger - Muzikant/Hoofd School Comité || MyMisery
    - Nina Vondless - Schoolcomité/Nerd || GreenOwl
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez - Muzikant/Nerd/Skater || IHeartMusicc
    - Daphne Evangeline Sky - Muzikant || Danielle237
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - Cheerleader/Muzikant || HurtedHeart

Jongens: (Max. 10)
    - Damon James Romano - Jock || CarrotCurls
    - Timothy Floris McAllister - Nerd/Onopvallend || Wonderway
    - Drew Harold Trigger - Muzikant/Nerd/Hoofd schoolkrant || MyMisery
    - Thomas Jake Vondlles - Jock || GreenOwl
    - Alexander Jayden Bright - Muzikant || HurtedHeart
    - Justin Tyler Smythe - Jock/Muzikant || CarrotCurls
    - Jason Andrew Night - Jock/Muzikant || SerpentsKiss
    - Jaxon Pierre LaVaugh - Captain Footballteam || Zayngasm
    - Tyler Jeremy Rideriso - Jock || LovelyLonely
    -

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

[ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:14 ]

El Diablo.

Summer

"Ja dat is het inderdaad of het geluk lacht ons gewoon toe" lach ik en drink mijn koffie.
    Ik kijk hem aan "Ik weet het zeker" glimlach ik.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Drew:

Ik kom langzaam uit de auto en doe de deur open voor Des. "Hoe was het gisteravond?" Mompel ik en loop vast naar de ingang van het winkelcentrum. "Leuk, het was heel gezellig. Sorry dat ik zo laat terug was. Hoe was de film?" Vraag ze. Zoals altijd as ze in de weer met haar telefoon. "Leuk,volgens mij vondt Mil dat ook." Langzaam lopen we naar binnen. Beina het zelfde gekleed, zoals altijd. We lopende starbucks binnen, ik stap over iemand heen en bestel mijn coffee endie van Des natuurlijk.

We've lived in the shadows for far too long.

Claire Willow Morris

'Dat noem ik dus karma' grinnikt Damon en ik krabbel snel op. Ik pak mijn tas, kijk Damon nog even met betraande ogen aan en ren dan het winkelcentrum uit.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Damon

'Sup Drew!' grijns ik.
    Ik kijk hem met een tikkeltje gemeen grijnsje aan..

El Diablo.

Summer

Ik zie dat Claire Damon aankijkt met betraande ogen en dan weg rent.
    "Volgens mij vond ze je opmerking niet zo leuk" zeg ik waarna ik hem aankijk

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Destiny:

Ik keek even naar Claire die wegrende. ""Benje toch weer een asshole." Sis ik en pak mijn koffie. Ik ren voor zo ver dat mogelijk is op mijn hakken, achter Claire aan. "Claire, ik ben het. Destiny." probeer ik. En kijk even rond, waar was ze nou.

Drew:

Ik neem dankbaar mijn coffie aan. Ik negeer mijn zus, die Claire achterna gaat. ""Sup Drew." Ik kijk even om en zie Damon staan. "Hoi Damon." Zeg ik zo vrolijk mogelijk en pak mijn tas weer van de grond. "Hoe gaat het?"

Tyler

Als ik de starbucks in loop zie ik Claire bij Summer en Damon zitten 'Hoi'cZeg ik grijnzend tegen hun. 'Alles goed' Zeg ik met mijn aandacht gericht op Claire. Ik was niet eens klaar met uitpraten en Claire rent met betraande ogen weg. Ik ren er samen met Destiny achterna. Ik kan haar nog bijhouden. 'Claire wat is er' scrheuw ik

Flower

Als ze de starbucks in lopen loop ik hun stiekem achterna. Ik denk na. Zou ik ze maar laten. Nee ze hebben me veraderen. Ze gaan voelen wat ik ook heb gevoeld. Denk ik in mezelf. Oppeens komt claire de starbuck uit rennen. Ik zie Tyler en Destiny achter haar aan lopen. Het zal wel.

[ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 23:00 ]

Damon

'Goed' mompel ik droogjes.
    Ik drink wat van mijn koffie en kijk hem aan.

El Diablo.

Claire Willow Morris

Ik wou net op mijn fiets stappen als ik Destiny mijn naam hoor roepen. Ik wil eigenlijk wegfietsen maar ze heeft me al in het ficier. Ik loop het hoekje om en ga daar op het bankje zitten. Langzaam laat ik mijn hoofd in mijn handen zakken en begin zachtjes te snikken.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

destiny:

Ik ziehoe ze op een bankje gaatzitten en ga zelf ook zitten. "Wat is er nou aan de hand Claire?"Vraagikvoorzichtig en pak een pakje zakdoekjes uit mijn tas. Wat was er toch, bijna elke keer als ik haar zag was ze verdrietig.

Drew:

Ik knik. "Oke, mooi zo." Zeg ik en draai me om.
    Mooi niet dat ik op Des ging wachten. Dan had ze
    maar bij me in de buurt moeten blijven,

Claire Willow Morris

'Wat is er nou aan de hand Claire?' vraagt ze voorzichtig als ze naast me is komen zitten. 'Het is gewoon....' begin ik. De tranen stromen over mijn wangen. 'Dat zul je toch niet begrijpen, jij wordt niet gepest...' zeg ik. Thuis is het kut en op school ook. Mijn hele leven was een mislukking...

Destiny:

Ik kijk even niet-begrijpend voor me uit. "Niemand wordt echt gepest." Zeg ik en denk aan hoe gemeen Damon kan zijn. "Jemoet het alleen niet zo persoonlijk nemen." Besluit ik maar te zeggen en trek mijn hakken uit. Ja, ja zo midden op straat. "Zodra jij geen fuck geeft om wat de wereld doet, geeft de wereld niks meer om wat jij doet."

Claire Willow Morris

'Niemand wordt echt gepest' zei ze. WAT?! zei ze nou serieus dat niemand wordt gepest. 'Je moet het je alleen niet zo persoonlijk nemen' vervolgd ze. 'Zodra jij geen fuck geeft om wat de wereld doet, geeft de wereld niks meer om wat jij doet' eindigt ze haar verhaal. 'Kijk dan naar me! Ik ben gevallen en word uitgelachen! Hier en deze blauwe plek komt omdat Damon me van de trap heeft geduwd!' roep ik boos terwijl ik mijn topje omhoog trek zodat je de blauwe plek zo groot als mijn hand op mijn heup kan zien zitten. 'Ik had je het gewoon niet moeten vertellen, jij snapt niet hoe ik me echt voel' zeg ik verdrietig en ik sta op om weg te gaan.

Destiny:

Ik schud mijn hoofd. "Waarom ontwijk je hem dan niet gewoon? Waarom zetjeniet eenseen grote bek tegen hem op?" Ik kijk haar even vragend aan. "Damon heeft iedereen gepest en iedereen behalve jij is tegen hem in gegaan." Zeg ikaleenstuk rustiger. Ik pak mijn tas van het bakje en loop naar mijn auto. Wedden datDrew was vergeten dat ik de sleutels had. "Denk je dat je hem niet aankan, dat je te zwak bent?"

Claire Willow Morris

'Waarom ontwijk je hem dan niet gewoon? Waarom zet je niet eens een grote bek tegen hem op?' zegt ze terwijl ze me vragend aankijkt. 'Damon heeft iedereen gepest en iedereen behalve jij is tegen hem in gegaan' zegt ze. Ze pakt haar tas een loopt naar haar auto. 'Denk je dat je hem niet aan kan, dat je te zwak bent?' zegt ze. 'Ik denk niet dat ik te zwak ben ik weet het gewoon' zeg ik en daarmee eindig ik ons gesprek. Op het moment dat ik terug wel lopen knal ik tegen iemand op. Als ik kijk wie het is zie ik dat het Tyler is. 'Sorry' zeg ik schor en veeg de tranen uit mijn gezicht.