• Ik wil jullie waarschuwen voor iets wat heel erg actueel is op Facebook. Mensen krijgen meldingen of priveberichten binnen waarin staat dat ze een dislike knop kunnen activeren of toevoegen. Ga hier NIET op in en klik de link NIET aan.
    Het zal je naar een website brengen waarop via een pop-up toestemming word gevraagd om op je FB account te mogen. Als je deze toestemming geeft zal het spam berichten sturen naar al je vrienden en word er een geinfecteerde uitbreiding voor je webbrowser gedownload waarmee je zo genaamd de dislike button zou kunnen toevoegen/activeren.
    Hierdoor geef je criminele toegang tot je gegevens en is er de mogelijkheid voor criminele om bijvoorbeeld een bericht te versturen of je gegevens door te geven. Wat de uitbreiding verder kan weet ik niet, maar ik raad jullie af om op de berichten in te gaan.


    De spam pagina


    Bronnen:
    1
    2


    Verwijderen van het programma:

    Google Chrome:
    - Ga naar het gereedschapsicoontje rechtsboven in
    - Druk op extra en dan naar Extensies
    - Vind iets met Dislike in de naam
    - Ga met je muis erboven staan
    - Er verschijnt een prullenbak icoontje en klik daar op.
    - Nu ben je van er vanaf.

    Mozilla Firefox
    - Klik op Firefox ding linksbovenin
    - Ga naar Add-ons
    - Dan naar Extensies
    - Vind iets met Dislike in de naam
    - Verwijder het

    Hoe ontzeg je de toegang tot je FB profiel

    - Ga naar: http://www.facebook.com/bookmarks/apps
    - Vind iets met Dislike in de naam
    - Klik op het potloodje ernaast
    - Druk dan op Remove App

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 16:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Errin schreef:
    Ja ik kreeg eens zo'n bericht, maar ben er niet op ingegaan. Vertrouwde het gewoon niet. Net zoals die roze facebook.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Quiescent schreef:
    (...)

    Ja maar die vergelijking is wel snel getrokken. En oh god, moet er nu weer perse gedaan worden alsof iedereen die er op geklikt heeft dom is of zo? Kom op, niet iedereen is er altijd op alert. Hoera voor jou dat jij dat wel bent, wil je een pluim?

    Op je teentjes getrapt?


    ars moriendi

    Ik heb er geen melding van gehad, maar ik zal erop letten ^^


    26 - 02 - '16

    Ik krijg dat nu net ook doorgestuurd. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Op je teentjes getrapt?


    Donne-moi le popcorn, ik heb geen facebook :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik weet niet waarom, maar ik heb via mijn gameverzoekenscherm dat geblokt (bloos)*O* ik hou van mijn intuïtie (flower)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Timor schreef:
    (...)

    Je kon de Timeline ook 'activeren' ..

    Daar kreeg je een blok aan de bovenkant van. Dit is zo'n melding die je bij dat wereldbolletje krijgt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    (...)
    Daar kreeg je een blok aan de bovenkant van. Dit is zo'n melding die je bij dat wereldbolletje krijgt.

    Maakt toch allemaal niet uit. Het gaat erom dat mensen van Q gewaarschuwd zijn en er dus niet intrappen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Maakt toch allemaal niet uit. Het gaat erom dat mensen van Q gewaarschuwd zijn en er dus niet intrappen.

    Dat zeg ik ook niet (cat) Ik probeer alleen duidelijk te maken dat je het daaraan kunt herkennen. Ik vind het aardig dat je het mede deelt voor de mensen die het niet weten hoor ^^

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 17:39 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Leela schreef:
    (...)

    Donne-moi le popcorn, ik heb geen facebook :Y)

    Is dit ook goed? (krul)


    ars moriendi

    Ik had hem dus al aangeklikt, nu heb ik hem verwijderd ;D Thank you (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Is dit ook goed? (krul)



    OMNOMNOM :9~


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vond het al apart dat je het zelf moest instellen en dat mensen dat opeens massaal gingen doen.

    Ik had het bijna ingesteld alleen toen bleek dus dat je al je vrienden zo'n stom bericht moest sturen dus toen deed ik het niet. En toen ik het later alsnog wilde doen, kon er geen verbinding gemaakt worden :') Dus ik ben eraan ontsnapt!

    Goed van je dat je zo'n topic aanmaakt! (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik had het al gemeld als spam ;]
    Toen was het na twee keer melden gestopt *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    thanks for warning! <3


    Life is hard, just break it with your head <3