• Ik wil jullie waarschuwen voor iets wat heel erg actueel is op Facebook. Mensen krijgen meldingen of priveberichten binnen waarin staat dat ze een dislike knop kunnen activeren of toevoegen. Ga hier NIET op in en klik de link NIET aan.
    Het zal je naar een website brengen waarop via een pop-up toestemming word gevraagd om op je FB account te mogen. Als je deze toestemming geeft zal het spam berichten sturen naar al je vrienden en word er een geinfecteerde uitbreiding voor je webbrowser gedownload waarmee je zo genaamd de dislike button zou kunnen toevoegen/activeren.
    Hierdoor geef je criminele toegang tot je gegevens en is er de mogelijkheid voor criminele om bijvoorbeeld een bericht te versturen of je gegevens door te geven. Wat de uitbreiding verder kan weet ik niet, maar ik raad jullie af om op de berichten in te gaan.


    De spam pagina


    Bronnen:
    1
    2


    Verwijderen van het programma:

    Google Chrome:
    - Ga naar het gereedschapsicoontje rechtsboven in
    - Druk op extra en dan naar Extensies
    - Vind iets met Dislike in de naam
    - Ga met je muis erboven staan
    - Er verschijnt een prullenbak icoontje en klik daar op.
    - Nu ben je van er vanaf.

    Mozilla Firefox
    - Klik op Firefox ding linksbovenin
    - Ga naar Add-ons
    - Dan naar Extensies
    - Vind iets met Dislike in de naam
    - Verwijder het

    Hoe ontzeg je de toegang tot je FB profiel

    - Ga naar: http://www.facebook.com/bookmarks/apps
    - Vind iets met Dislike in de naam
    - Klik op het potloodje ernaast
    - Druk dan op Remove App

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 16:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als je Google Chrome hebt ga je naar dat gereedschapsicoontje, druk je op extra, extensies en daar kun je hem verwijderen.


    Ik herinnner me wel dat er dan zo'n dingetje bij Chrome linksonderin kwam (als een download) en dat ik die toen weggeklikt heb. Is het dan ook al weg?

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als je Google Chrome hebt ga je naar dat gereedschapsicoontje, druk je op extra, extensies en daar kun je hem verwijderen.


    Weet je het ook bij Mozilla..? (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Timor schreef:
    (...)

    Ik herinnner me wel dat er dan zo'n dingetje bij Chrome linksonderin kwam (als een download) en dat ik die toen weggeklikt heb. Is het dan ook al weg?

    Wat bedoel je met weggeklikt en kijk het anders na bij Extensies.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als je Google Chrome hebt ga je naar dat gereedschapsicoontje, druk je op extra, extensies en daar kun je hem verwijderen.

    K, danku. Dit is zeker niet mijn slimste actie geweest :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ^ Waar kan ik dat vinden, Extenties? En met wegklikken bedoel ik annuleren c:

    Quiescent schreef:
    (...)

    Weet je het ook bij Mozilla..? (:

    Bij Mozilla moet je op Add-ons klikken en dan naar Extensies gaan en hem verwijderen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Tja, zover ik weet lijkt het alsof het bericht van FB komt en dan vertrouwen mensen het snel.

    Facebook die je een berichtje stuurt dat je een bepaald iets wat nieuw is moet activeren? Lijkt me niet, maar oke.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Laat maar. Hij staat er niet bij, gelukkig c:

    Timor schreef:
    ^ Waar kan ik dat vinden, Extenties? En met wegklikken bedoel ik annuleren c:

    Dan is hij niet geinstalleerd. Extenties kun je vinden door naar dat gereedschapsicoontje te gaan, dan naar op Extra en daar vind je Extensies.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nimh schreef:
    (...)
    Facebook die je een berichtje stuurt dat je een bepaald iets wat nieuw is moet activeren? Lijkt me niet, maar oke.

    Ik zou er ook niet intrappen, maar sommige mensen doen dat blijkbaar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Bij Mozilla moet je op Add-ons klikken en dan naar Extensies gaan en hem verwijderen.


    Dankje!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nimh schreef:
    (...)
    Facebook die je een berichtje stuurt dat je een bepaald iets wat nieuw is moet activeren? Lijkt me niet, maar oke.


    Je kon de Timeline ook 'activeren' ..

    Nimh schreef:
    (...)
    Facebook die je een berichtje stuurt dat je een bepaald iets wat nieuw is moet activeren? Lijkt me niet, maar oke.

    Foutje kan toch gebeuren :W
    Jullie laten me allemaal zo dom voelen :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Fierte schreef:
    Goed dat je het zegt! Dat wist ik niet en ik zit toch best vaak op Facebook.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Een handleiding om het te verwijderen en de toegang tot je FB profiel te ontzeggen is toegevoegd aan de beginpost.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 16:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.