• Goed, dan zal ik mijn probleem ook maar op internet gooien. -Niet dat het niet helpt-
    Ik blijf dus sowieso zitten. Dat staat al vast, ga daar aub geen vragen over stellen, die heb ik al genoeg gekregen. Ik heb die beslissing zelf genomen. (Ik heb keihard gewerkt het eerste driekwart jaar en mijn cijfers kwamen nauwelijks hoger dan een 6. En vlak voor een examenjaar is dat nu eenmaal een verstandige beslissing.)
    Nu hebben we dus proefwerkweek en ik zit hier maar gewoon op mijn laptop zonder iets te doen. Een beetje YT filmpjes kijken en op Q zitten. Voor musical moet ik nog een filmpje maken, ik moet van mijn moeder ook nog wat leren, waar ik het met haar eens ben, maar ik kan mezelf er helemaal niet toe brengen om iets te doen. De laatste tijd eigenlijk nauwelijks. Ik vind dit op z'n zachtst gezegd rot. Om maar niet het andere drieletterig woord te gebruiken.

    Het is niet dat ik niet kan leren. Het is gewoon een gebrek aan discipline. Volgend schooljaar ga ik weer cello spelen wat betekend dat mijn doorzettingsvermogen ook weer terug komt. I'm quite sure of that. Maar op dit moment voel ik me gewoon rot en schuldig omdat ik helemaal niets doe.
    Help?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb op dit moment net hetzelfde probleem. Mijn cijfers zijn over het algemeen al niet erg goed en ik was van plan meer te studeren voor het laatste examen. Donderdag beginnen mijn examens, terwijl ik nog bijna niets gedaan heb en ik op een of andere manier altijd iets interessanters vind dan studeren. Aarggh,als ik slechte punten ga hebben ga ik zo pissed op mezelf zijn, dus doe niet zoals mij en ga studeren (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik voel me net als jij. Mijn punten zijn ook niet hoog, maar ik wil wel over. En hoe goed ik ook leer voor bepaalde vakken, soms gaat het gewoon niet. Dan probeer ik het wel, maar het lukt niet. En als het niet lukt, ga ik op fb of quizlet. Dat schiet ook niet op. Ik ben dan toch wel verrast dat ik nog maar 1 onvoldoende sta, want zo goed mijn best gedaan, heb ik ook weer niet.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    I feel like you :Y) Ik ga ook niet over meer dus ik heb ook geen zin om te leren nog meer voor de proefwerkweek..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    hmmz... je mag als het mogelijk was, wel wat van mijn discipline ;D Ik heb er namelijk genoeg van als het gaat om leren O.o ik leer juist tè veel! Als ik niet tot ik moet slapen geleerd heb, krijg ik last van m'n geweten. En zo leer ik 5 uur achter elkaar O.o


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik ken het gevoel. Blijven zitten valt heus wel mee hoor..
    Ik moest blijven zitten omdat ik van een lage richting naar een hogere wou, raar maar waar, en dat is tot nu de beste beslissing die ik ooit heb genomen. De leerstof die ik nu zie is interessant en de mensen van mijn klas zijn hartstikke leuk! (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.