• Sirieus, ik kreeg net hier in mijn priveberichten een doorstuurmail, over een doorbloed dood jongetje, Carlos.
    En ik ben heel rabel, want er stond dat ik niet zou kunnen stoppen met lezen en heb het meteen weggedrukt en dan loop ik nu ook nog eens de kans vermoord te worden, want ik ga het dus echt niet doorsturen.
    Maar Sirieus zou je dit kunnen melden? Want ik heb echt geen zin om net als in mij echt mailbox 500 van die berichtjes te krijgen. Ik bedoel dit is Quizlet. Ik zit hier echt niet op te wachten. En waarom zou iemand ingodsnaam hier met die Kutdingen te beginnen.
    wie heeft hier normeer van die doorstuurmails gekregen en zou er wat aan gedaa worden als ik het zou melden?
    Ja dat melden klinkt Mischien heel zeikerig, want je kan denken ach dat gooi je zo weg. Maar ik hoef dit gewoon niet elke dag.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Boven ieder privebericht staat: [antwoorden] [meld] [inbox]

    So. What do you think?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Misschien kan je een bericht naar een mod sturen ??

    Ik hebben over de reden, ik vraag niet hoe je het moet melden..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb de meldingen gezien, ik zal er eens naar kijken.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Had er ook last van inderdaad. Ik irriteer me eraan en het is vaak ook nog kant en klare bullshit. Wie verveelt zich nou zo erg om zulke doorstuurmails in mekaar te flansen.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Hier op Q? O___O


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien