• Ik moet het gewoon even kwijt.
    Het is bij mij op school nogal, tja... druk. Erg druk. Het is niet eens toetsweek! Die heb ik trouwens volgende week...
    Vandaag één toets, morgen twee, overmorgen twee, donderdag twee en vrijdag ook... Het is gewoon stom.
    Maar ja, dit soort weken houd ik wel vol, maar niet als ik ziek ben... En mijn lichaam heeft het weer goed getimed (cat).
    Dat ben ik dus sinds vorige week donderdag. Het begon met hoofdpijn en keel- en oorpijn... Gister opgelopen tot ook nog hoesten en niesen (hmm heerlijk, hoesten met keelpijn..) en niet slapen door verstopte neus... En vandaag ook nog eens abnormaal warm...
    Hoe ga ik dit overleven? Ik denk dat het nog wel even aanhoud, en nog erger wordt. Maar ik ga naar school ik ga me niet ziek melden!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Als ik jou was zou ik wel gewoon thuisblijven. Het heeft geen zin om er doorheen te gaan. Ten eerste kan het zijn dat het dan alleen maar erger wordt + grote kans dat je de toetsen niet optimaal kan maken en leren. Ik heb medelijden met je..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dankjewel, maar ik wil de toetsen die ik moet maken op die dag niet missen. En zaterdag heb ik trouwens ook een danduitvoering :o
    Maar als het echt niet gaat zal ik thuisblijven ;)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ja maar ik bedoel ook dat je vandaag thuisblijft hè? Vandaag heb je de minste toetsen en dan lijkt het mij gezond een dagje thuis te blijven. Dat ene proefwerk kun je prima een andere keer inhalen. Maar het is natuurlijk je eigen keuze. Sterkte (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oke,
    Het valt vandaag met ziek zijn nog wel wat mee, doe er alles aan om geond te voelen dus dat zal ik doen. Iig het eerste uur moet ik er zijn (moet zingen en zielig voor degene met wir ik moet zingen dan moet ze alleen) en denk sat ik daar na naar huis ga. Dankje voor tip ;-)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Goedzo(krul)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik weet niet wanneer je je proefwerk heb, maar daarna kan je ook naar huis gaan als je hem echt niet wilt missen. Neem een paracetemol, dat wil nog wel eens helpen;) en ga dan lekker ziek in bed liggen als je thuis komt;)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ja, allertwee bedankt voor tip ;)
    Ben alleen allergisch voir de meeste medicijnen. Ibuprofen is de enige die helpt rn waar ik niet nog zieker van wordt. Alleen dat is weer slecht voor je maag...
    toets heb ik het laatste uur 0______o


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik weet het. Ziek worden of ergens last van krijgen is normaal al lastig maar helemaal als je iets belangrijks hebt. Laatst was ik naar een concert, krijg ik vlak voordat concert hoofdpijn en oorpijn! Gelukkig de rest van de avond niet zoveel last van gehad.