• Hi,

    Ik ga deze zomer een week naar engeland samen met een vriedin van me. We doen dit via een jongerenvakantie. Je gaat dan een week naar engeland en krijgt daar 3 uur per dag les in engels. Wij vroegen ons af wie er nog meer heen gaat!

    Xx

    Palloncino schreef:
    Voor iedereen die het wil weten:
    Ik ga samen met Daniëlle, en we gaan met deze jongerenvakantie.

    Het kost 670 euro, maar daar komt nog vanalles overheen. En het is van de
    28e of 29e juli tot 5 augustus. Join us, it'll be fun C:

    De organisatie heet vinea btw.

    DreamerN schreef:
    Wow, lijkt me wel echt cool :] !!
    Was het duur ?
    en ga je dan ook geen last hebben van de Olympische spelen daar ? (weet natuurlijk niet of je veel in de buurt van Londen blijft...)


    Het is 670 euro, maar daar komen ook nog meer kosten overheen door verzekering en je moet daar in engeland zelf ook dingen betalen. Als je daar iets wilt gaan doen bijvoorbeeld.

    Ik denk dat we niet zo heel veel last krijgen van de olympische spelen, we zitten vlakbij oxford en gaan ook een dagje naar London, maar ik weet eigenlijk niet precies wanneer de olympische spelen zijn :$ Maar ik denk dat het wel mee valt :)
    Xx

    Dat klinkt leuk! Engeland is ook echt heel erg leuk om naar toe te gaan,dus heel veel plezier (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Paddington schreef:
    Dat klinkt leuk! Engeland is ook echt heel erg leuk om naar toe te gaan,dus heel veel plezier (:


    Dankjee :) Voor iedereen die hier gereageerd heeft :)

    A MASSIVE THANK YOU FOR ALL OF YOU

    :P (sorry i love one direction)

    Ik ben er vorig jaar nog geweest!
    Was echt een topvakantie.


    When words leave off, music begins.

    Vinea is echt een toporganisatie! Mwuahaha, ik sta daar nog met een Schotse pet op de site (:
    Heel veel plezier, het wordt echt super!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.