• Hi,

    Ik ga deze zomer een week naar engeland samen met een vriedin van me. We doen dit via een jongerenvakantie. Je gaat dan een week naar engeland en krijgt daar 3 uur per dag les in engels. Wij vroegen ons af wie er nog meer heen gaat!

    Xx

    Huntelaar schreef:
    Afgelopen zomer voor de tweede keer geweest, Londen is mijn favoriete Europese stad. :Y)

    Dit.
    En persoonlijk zou het mij niet zo leuk lijken eigenlijk om drie uur per dag les te krijgen, wanneer ik op vakantie ben ;x
    Maar zolang jij daar maar plezier hebt , toch? (:
    Havefun! x


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Alucard schreef:
    Ah veel plezier! Ik wil ook een keer naar Engeland. :c


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik heb het twee jaar geleden gedaan. Via welke organisatie gaan jullie? En welke plaats?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik had zoiets ook al gezien, maar ik wil volgende zomer [als het al mag, deze zomer gaat wss niet lukken] naar een internationaal kamp, dan word je écht gedwongen tot Engels met iedereen te praten en ik zie daar meer lol in. But, heel veel plezier! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Voor iedereen die het wil weten:
    Ik ga samen met Daniëlle, en we gaan met deze jongerenvakantie.

    Het kost 670 euro, maar daar komt nog vanalles overheen. En het is van de
    28e of 29e juli tot 5 augustus. Join us, it'll be fun C:

    De organisatie heet vinea btw.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:04 ]


    I'm in shape, round is also a shape.

    Alucard schreef:
    Ah veel plezier! Ik wil ook een keer naar Engeland. :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben in de eerste naar London geweest, in de tweede naar Cambridge en dit jaar naar Harrogate (in de buurt van York). Allemaal met school, nog nooit gewoon op vakantie :Y).


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik ben in de paasvakantie naar London geweest, maar is dat nu niet heel duur door de OS?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jaa, is inderdaad wel duur. Maar de spelen zijn dan nog net niet begonnen volgensmij... En we zitten niet midden in londen, maar in Oxford, Streatly.


    I'm in shape, round is also a shape.

    Forks schreef:
    Ik had zoiets ook al gezien, maar ik wil volgende zomer [als het al mag, deze zomer gaat wss niet lukken] naar een internationaal kamp, dan word je écht gedwongen tot Engels met iedereen te praten en ik zie daar meer lol in. But, heel veel plezier! [:


    Dat doe ik nu elk jaar, nja niet precies. Er zijn nu maar drie landen, Nederland, Duitsland en Frankrijk. Maar opzich is het echt heel leuk!
    Engeland deed eerst ook mee, maar het jaar voor we erheen zouden gaan stopte ze ermee omdat ze geen geld meer hadden om mee te doen ):

    Ik ben trouwens nog nooit in Engeland geweest, lijkt me echt een geweldig land <3


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ushio schreef:
    (...)

    Dat doe ik nu elk jaar, nja niet precies. Er zijn nu maar drie landen, Nederland, Duitsland en Frankrijk. Maar opzich is het echt heel leuk!
    Engeland deed eerst ook mee, maar het jaar voor we erheen zouden gaan stopte ze ermee omdat ze geen geld meer hadden om mee te doen ):

    Ik ben trouwens nog nooit in Engeland geweest, lijkt me echt een geweldig land <3


    Ik wil graag naar een internationaal kamp in Engeland, ik hoef niet naar Frankrijk en Duitsland. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Palloncino schreef:
    Voor iedereen die het wil weten:
    Ik ga samen met Daniëlle, en we gaan met deze jongerenvakantie.

    Het kost 670 euro, maar daar komt nog vanalles overheen. En het is van de
    28e of 29e juli tot 5 augustus. Join us, it'll be fun C:

    De organisatie heet vinea btw.


    je kan echt blij wezen. Vinea is echt een goede organisatie, ik ben er al drie keer mee op vakantie geweest en dik tevreden terug gekomen. de laatste twee keer hoopte ik dat we onze boot zouden missen omdat het zo leuk was


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Palloncino schreef:
    Voor iedereen die het wil weten:
    Ik ga samen met Daniëlle, en we gaan met deze jongerenvakantie.

    Het kost 670 euro, maar daar komt nog vanalles overheen. En het is van de
    28e of 29e juli tot 5 augustus. Join us, it'll be fun C:

    De organisatie heet vinea btw.

    Wow dat klinkt echt superleuk! Heb er op het moment niet het budget voor though aangezien ik op kamers ga. Maar ik weet zeker dat je daar echt een geweldige tijd gaat hebben!


    ars moriendi

    AlexisCastle schreef:
    (...)

    je kan echt blij wezen. Vinea is echt een goede organisatie, ik ben er al drie keer mee op vakantie geweest en dik tevreden terug gekomen. de laatste twee keer hoopte ik dat we onze boot zouden missen omdat het zo leuk was


    Hahaha, zelfs zo leuk dat je de boot wilde missen! Nou krijg ik er alleen maar meer zin in (:


    I'm in shape, round is also a shape.

    Ik ga in de herfstvakantie waarschijnlijk naar Londen! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking