• Ja. Bij het café aan de overkant (een van de velen in de straat hier) zitten twee mensen gezellig gitaar te spelen. Raam open en genieten dus maar! :]


    Til hug og blod.

    *is blij dat ze niet in het centrum woont*
    Liever jij dan ik.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    *is blij dat ze niet in het centrum woont*
    Liever jij dan ik.


    Waarom niet? Ze spelen echt heel goed. :'D
    En ja, nog steeds. :'D

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:26 ]


    Til hug og blod.

    haha, ik woon helemaal niet in het centrum
    *kucht even en kan een echo horen*
    gelukkig, ik hou niet van straatmuziekanten..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ahh, dat vind ik altijd echt zóo gezellig. Ik ben echt verliefd op gitaarmuziek:Y)

    Wij ook in de klas, iemand had zo'n Jukalille (geen idee hoe je het spelt) mee om mee te oefenen met muziek. Toen zaten we dus onder engels en iemand pakt die Jukalille en begint allemaal super toffe nummers te spelen. Echt awesome.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:30 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dreuzel schreef:
    haha, ik woon helemaal niet in het centrum
    *kucht even en kan een echo horen*
    gelukkig, ik hou niet van straatmuziekanten..


    Oh, ik kan dus echt niet lang tegen doodse stilte. Ik ben te gewend aan het stadsleven om in een volledig dode buurt te kunnen wonen. :'D
    Dan zou ik nog liever in een gezellig druk dorpje willen wonen.


    Til hug og blod.

    Quiescent schreef:
    Ahh, dat vind ik altijd echt zóo gezellig. Ik ben echt verliefd op gitaarmuziek:Y)

    Wij ook in de klas, iemand had zo'n Jukalille (geen idee hoe je het spelt) mee om mee te oefenen met muziek. Toen zaten we dus onder engels en iemand pakt die Jukalille en begint allemaal super toffe nummers te spelen. Echt awesome.


    Ukelele, haha. ;D
    En ja, ik vind dat ook echt leuk man. Gewoon vrolijke gitaarmuziek maken ze hier nu, maar den heb je echt het gevoel alsof je met z'n allen buiten op een grasveldje zit gezellig en iemand maakt dan de muziek ofzo. Hehe. I like.


    Til hug og blod.