• Ik zoek een serie die ik kan kijken, het liefst met meer dan 30 afleveringen, een niet te oude, en een korte beschrijving over wat het gaat. Alvast thaanks.


    Lúúúúúdòòòò

    Ik zie dat jullie allemaal Pretty Little Liars aanbevelen, die kan ik proberen..

    True blood lijkt me ook geweldig, dus daar ga ik mee beginnen. Dankjewel allemaal! :)


    Lúúúúúdòòòò

    Koekeroekus schreef:
    (...)

    Hm.. Heel veel, maar geen horror en drama. Geen comedy.


    Geen horror, drama of comedy? Wat blijft er dan nog over? In praktisch alle series zit wel iets daarvan. x'D

    Anyway, series van de BBC zijn vaak erg goed. Doctor Who, Merlin en Torchwood bijvoorbeeld, om maar een paar te noemen. ^^
    Sherlock, Fortysomething, Being Human en 10 Things I hate about You zijn ook allemaal erg leuk, maar die hebben wel minder dan dertig afleveringen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Geen horror, drama of comedy? Wat blijft er dan nog over? In praktisch alle series zit wel iets daarvan. x'D

    Anyway, series van de BBC zijn vaak erg goed. Doctor Who, Merlin en Torchwood bijvoorbeeld, om maar een paar te noemen. ^^
    Sherlock, Fortysomething, Being Human en 10 Things I hate about You zijn ook allemaal erg leuk, maar die hebben wel minder dan dertig afleveringen.


    Ik bedoelde dat het geen hele horror mag zijn, mag best wat horror in voorkomen, alleen niet helemaal. En ik heb geen zin in een serie waar non-stop grappen worden gemaakt, en drama, bah. Dat verafschuw ik haha.


    Lúúúúúdòòòò

    Het is echt een hele lijst geworden, kijk maar of iets je interessant lijkt. (cat) En dit is nog niet eens alles wat ik kijk. Damn, ik kijk echt te veel series.

    Alphas.
    Status: Gepauzeerd, 23 juli begint seizoen 2. Seizoen 1 telt 11 afleveringen.
    Samenvatting: Alphas volgt een team van gewone burgers wiens hersenen individueel afwijken doordat ze buitengewone mentale en fysieke krachten hebben. Ze nemen de wet in eigen handen doordat ze, onder leiding van Dr. Lee Rosen, onderzoek doen naar zaken die de CIA, FBI en het Pentagon niet konden of wilden oplossen. Deze hoogbegaafde individuen moeten een balans vinden tussen hun eigenzinnige persoonlijkheden en hun niet altijd zichtbare krachten. Ze moeten samenwerken om misdaden op te lossen, de tikkende tijdbom te stoppen en de vijand te vangen.

    Make It or Break It.
    Status: Afgelopen, telt drie seizoenen.
    Samenvatting: Set in the realm of competitive gymnastics, this ABC Family drama project follows a group of teen Olympic hopefuls in training for the big event.

    Pushing Daisies.
    Status: Afgelopen, telt twee seizoenen.
    Samenvatting: Pushing Daisies gaat over het leven van Ned, een taartenbakker met het mysterieuze vermogen om dode dingen terug tot leven te brengen door ze aan te raken. Er zijn een aantal voorwaarden aan dit enigszins ongebruikelijke talent. Ned leert snel dat als er iets nieuw leven wordt ingeblazen voor meer dan precies een minuut, iets van gelijkaardig "het leven zal laten" in de omgeving van de oorspronkelijke dode, dit als een vorm van evenwicht. Bovendien, als hij de nieuw in-leven-geblazen persoon of het ding een tweede keer aanraak, dan sterft het opnieuw, maar ditmaal definitief.

    Revenge.
    Status: Gepauzeerd, er komt een nieuw seizoen, maar het is niet duidelijk wanneer hij begint. Het eerste seizoen telt 22 afleveringen.
    Samenvatting: Rijkdom, schoonheid en status definiëren de mensen in 'The Hamptons', maar er is één vrouw, Emily Thorne, bereid om wraak te nemen op de mensen die haar familie kapot hebben gemaakt.

    The Listener.
    Status: Lopende serie, de serie is net begonnen aan seizoen 3.
    Samenvatting: Ambulancebroeder Toby Logan heeft een telepathische gave, waarmee hij de meest intieme gedachtes van mensen kan lezen. Samen met zijn collega Osman Bey hangt Toby de detective uit en probeert hij mensen te helpen, wat niet altijd zonder gevaar is.

    The Lying Game.
    Status: Gepauzeerd, het is nog niet duidelijk wanneer seizoen 2 begint. Seizoen 1 telt 20 afleveringen.
    Samenvatting: The Lying Game follows Emma, a kind-hearted foster kid who learns she has an identical twin sister, Sutton. Sutton, unlike Emma, was adopted by wealthy parents and is seemingly living an ideal life. After their initial meeting, Sutton talks Emma into stepping into her life for a few days while she pursues a lead on the mysterious identity of their birth mother. After Sutton inexplicably fails to return to the girls' designated meeting place, Emma must decide whether to come clean about her identity and risk her own safety in the hope of uncovering her twin sister's whereabouts, along with the truth about why they were separated in the first place.

    The Secret Circle.
    Status: Lopende serie, seizoen 1 is net beëindigd, hij telt 22 afleveringen.
    Samenvatting: Cassie Blake was a happy, normal teenage girl, until her mother Amelia dies in what appears to be a tragic accidental fire. Orphaned and deeply saddened, Cassie moves in with her warm and loving grandmother Jane in the beautiful small town of Chance Harbor, Washington - the town her mother left so many years before - where the residents seem to know more about Cassie than she does about herself. When her new friends explain that they are all descended from powerful witches, and they've been waiting for Cassie to join them and complete a new generation of the Secret Circle, Cassie refuses to believe them - until Adam shows her how to unlock her incredible magical powers.

    White Collar.
    Status: Gepauzeerd, gaat over een maand beginnen met seizoen 4.
    Samenvatting: White Collar gaat over het onwaarschijnlijke samenwerkingsverband tussen een oplichter en een FBI-agent die jaren lang een kat en muis speelden. Neal Caffrey, een charmant crimineel meesterbrein, is eindelijk gevangen door zijn aartsvijand, FBI-agent Peter Burke. Als Neal ontsnapt uit een maximaal beveiligde gevangenis op zoek naar zijn verloren liefde, vangt Peter hem nogmaals. In plaats van terug te keren naar de gevangenis, suggereert Neal een alternatief plan: Hij zal de FBI voorzien van zijn criminele expertise om hen te helpen bij het vangen van andere ongrijpbare criminelen. Aanvankelijk op zijn hoede, komt Peter er al snel achter dat Neal’s inzicht en intuïtie niet kan worden gevonden aan de goede kant van de wet.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:26 ]


    Great minds think alike.

    Waauw, the Listener lijkt me echt geweldig! Dankjewel!


    Lúúúúúdòòòò

    Degrassi.

    Gewoon over high school drama :')


    Life is all about having a good time.

    Beverly schreef:
    Degrassi.

    Gewoon over high school drama :')


    Daar was ik ook al eerder mee begonnen, alleen dat zijn iets te veel afleveringen haha.


    Lúúúúúdòòòò

    Glee: Highschool serie.
    How I met your mother: Gewoon té grappig en een van mijn lievelingsserie's.
    90210: Erge drama.
    Big bang theory: Grappig.
    2 Broke girls: Grappig als je het snapt.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    The Vampire Diaries & America Horror Story.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Koekeroekus schreef:
    Waauw, the Listener lijkt me echt geweldig! Dankjewel!

    Het is ook geweldig. :'] Alsjeblieft. (:
    & de hoofdrolspeler is ook niet lelijk, meheh.


    Great minds think alike.

    Bones, zeven seizoenen en 21 afleveringen per seizoen, zijn dat er genoeg?:Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sherlock, van de BBC, heeft 6 afleveringen, maar is ohzogoed <3


    Destroy what destroys you.

    Prison Break is echt geweldig ;d
    Ik kan er denk niet teveel over zeggen want dan verraad
    ik dingen, maar de titel zegt het onderwerp al (:

    Friends! _O_ Leukste serie éver.


    -

    Buffy the vampire slayer. - Het is wel al een oudere serie maar is best leuk. Een beetje 'Charmed' achtig.

    Haven
    Dit is vooral Science-fiction. Het gaat over een politie agente die naar het dorpje Haven gaat, waar ze te maken krijgt met de Troubles. Dit zijn mensen die vreemde en mysterieuze dingen laten gebeuren. Meestal weten ze dit zelf niet en is het dus moeilijk voor de vrouw en haar 'partner' om uit te vinden wie het doet en het te stoppen. Het is allemaal heel mysterieus en best spannend eigenlijk. Ver is het nog niet wat er is nog maar één seizoen maar het is echt leuk!

    - 2 broke girls. / Het is wel drama, comedy en nouja, normaal gesproken vind ik dit soort series helemaal niet leuk maar deze is eigenlijk nog best oké.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:56 ]


    Believe in yourself.