• Ik weet niet of het hier moet of bij story problemen, maar volgens mij hier. Ik schrijf namelijk een verhaal over twee jongens die een relatie hebben, maar verder heeft mijn vraag niet echt betrekking op de story, dus.

    Is het in Engeland en Ierland verboden om als 18/19 jarige iets te hebben met een 15 jarige?

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 9:19 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Euh.. ik denk het niet. Volgens mij is seks tussen minderjarigen en meerderjarigen verboden.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MShadows schreef:
    Euh.. ik denk het niet. Volgens mij is seks tussen minderjarigen en meerderjarigen verboden.


    Maar ik bedoel ook een relatie met seks enzo.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    forevernosh schreef:
    (...)

    Maar ik bedoel ook een relatie met seks enzo.

    Ik weet het niet 100% zeker maar ik denk dat dat illegaal is ja. In Nederland is het iig wel illegaal om seks te hebben met iemand onder de 16 als je zelf meerderjarige bent.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MShadows schreef:
    (...)
    Ik weet het niet 100% zeker maar ik denk dat dat illegaal is ja. In Nederland is het iig wel illegaal om seks te hebben met iemand onder de 16 als je zelf meerderjarige bent.


    Ja, klopt. Nou ik doe gewoon dat het in Engeland en Ierland net zo is als hier. Dus dat het verboden is, en als die van 15 jaar 16 wordt, het wel kan. Zo komt het namelijk wel het beste uit in mijn verhaal. Dankje. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Volgens mij is dat verboden, als het meisje zeventien is niet meer maar over het algemeen wordt er niet moeilijk over gedaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."