Oei, heb je er niet zo goed voor geleerd dan? Ik heb maar twee jaartjes Duits gehad, was ik ff blij dat ik er vanaf was! Ik had vaak slechte cijfers, tussen de 2 en 5. Ik leerde er niet goed voor, wat ik beter wel had kunnen doen.
Succes met je SO, hopelijk komt het goed!
OEEH; DIT IS HET WONDERDING! volgens mij heb k mn duits niet zo verkloot als ik dacht! dankedankedanke! volgende keer minder uitstellen denk k maar:P
Hoeraaa!! Goed zo, wijs besluit om volgende x minder uit te stellen.
xXx
DOOD AAN ALLE TH HATERS
zo:P
past precies bij je plaatje whaha kijk hoe tom kijkt en thanx CR7 ik ga haar een ketting geven!
Haha, idd dood aan de TH haters^^ Past echt wel bij dat plaatje
Graag gedaan, tomiszohot1
Zal ze vast leuk vinden!
xXx
ik heb teveel werk op school dat ik niet weet hoe eraan te beginnen en dus niets maak of doe en dus een preek van elke leerkracht ga krijgen en dan zal het mijn schuld zijn, eigenlijk is het hun schuld want nuu komen ze met vanalles af wat wel eens wat vroeger had mogen gebeuren *pieker*
ik zit nog niet op de middelbare school maar tegen mij wordt altijd gezegd. Plan het.
Ik ken het helemaal, bij mij op school word ook allemaal werk nog op het laatste nippertje doorgegeven. Echt hatelijk!
Plannen is het antwoord, maak een overzicht van alles wat je nog moet doen en wanneer het af moet zijn en plan in wat je op welke dag gaat doen. Hou het wel redelijk, niet dat je een half boekje in een uur wilt leren, bij wijze van spreken.
Succes meid, laat je niet gek maken door die lui op school!
xXx
FML