ja volgende week alleen pw's en so's nn het voetbalseizoen is afgelope duss k weet nie meer wt k dn moet doen nn wil graag zomervakantie en oow der is nog zow veel
Oeh, you've got a lot going on! Goed leren voor die pw's en so's, dan komt 't goed. En tja, als het voetbalseizoen is afgelopen, kun je misschien wel je tijd verkloten op quizlet.nl.
Haha!
Ik wil ook wel zomervakantie, lekker ff niks doen. Of toch.. misschien ga ik wel werken.^^
xXx
euhmmm....dat ik mijn k*tleraar al 2 jaar voor 2 vakken heb!!! en dat dat waarschijnelijk volgend jaar wéér zo is K*Tleraar....heeft iemand tips om hem weg te pesten(A)
Jakkie, ik ken het wel, ja. Hmm... waar heeft hij een hekel aan? Dan moet je dat xpres doen en vaak ook, net zolang tot hij er niet meer tegenkan.^^ Of met de hele klas afspreken dat jullie de hele tijd gaan kletsen in de les, zodat hij geen les kan geven. Zal hij uiteindelijk ook wel genoeg van krijgen, haha! Suc6!
xXx
kort maar krachtig: TOM
Dat is idd kort maar krachtig. Een leuk iets om aan te denken, haha! *wenkbrauwwiebel*
xXx
FML