Pff... Ik ben geconstateerd met een depressie (2e in mijn leven al) ([hoera]) al een tijdje geleden. Het gaat totaal niet goed met me en mijn vriend waarmee ik al 1,5 jaar heb werd vandaag boos op me omdat ik alleen maar zat te zaniken. Hij zei dat ik niets waard was etc. (heb geen zin meer om naar buiten te gaan, tijd te stoppen in hobby's of mijn vrienden want die zien me toch alleen maar aan als psychopaat
Nu was hij kwaad dat ik niet even meeging, dus stemde ik in om een uurtje mee te gaan naar onze vrienden, wat ik al klote genoeg vindt omdat iedereen me aanziet als zielig. Enfin, ze moesten eerst BBQ voedsel halen, dus stelde ik voor aan hem om te SMS'en als ze klaar waren. Nu hoor ik dus niks van hem en zie ik allemaal foto's opduiken op twitter over hoe gezellig het daar niet is. Om het nog even erger te maken liep hij me helemaal af te zeiken over hoe erg ik wel niet ben, terwijl ik zoveel mogelijk voor me zelf probeer te houden, terwijl ik nog suicidale gedachtens heb en eigenlijk geen zin meer had/heb om te leven. (hij wist daar van)
Bedankt voor het lezen. Ik weet dat het zeikerig klinkt, maar ik zeg maar even hoe het is..
[ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 17:18 ]
"like i'd follow you around like a dog that needs water."