• Oke, helleu. (:
          Ik heb dus een beetje hulp nodig, want ik ben totaal leeg vandaag en ik heb dus een leuke interessante verhaallijn/verhaalidee nodig voor een Twitter fanfic die ik nog ga schrijven. Het hoeft niet heel erg origineel te worden, maar ik wil ook niet iets super standaards.
          Qua genre wil ik graag drama en een andere eis is dat er veel rollen in voor kunnen komen. Als iemand een idee heeft (dat kan ook enkel iets zijn waar het zich afspeelt), mag je als je dat wil een reactie achterlaten. Dankje!

    (cat)


    There is no other place that I would rather be than right here with you tonight.

    Ik ben geen 1D-fan maar ik heb wel een idee. Ik had eerst het idee om het met 1 meisje te doen, maar omdat je veel rollen wil..

    4 vriendinnen hebben van school de taak gekregen om hun jaarlijks bal in mei te organiseren. Via via kunnen ze 1D strikken als suprise-act. De meisjes zijn grote fans van 1D en zijn dus superblij, maar dan krijgen ze van hun manager hun verlanglijsten voor in hun kleedkamers. Deze lijsten zijn ongelofelijk lang en er staan echt onmogelijke dingen op. Ze doen toch hun best om deze lijsten te volbrengen, maar slagen hier niet in. De jongens van 1D zijn heel kwaad en willen nu niet meer optreden. Hierdoor flippen ze meisjes en geven hen een grote preek dat ze te veel met hun hoofd in de wolken lopen, ze veel eisen hebben, blablabla
    De jongens zijn hierdoor nog kwader en vertrekken. Uiteindelijk beseffen ze dat de meisjes gelijk hadden en daarom komen ze als verrassing optreden op het eindejaarsfeest (eind juni).
    De rest verzin je zelf maar :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ik ben geen 1D-fan maar ik heb wel een idee. Ik had eerst het idee om het met 1 meisje te doen, maar omdat je veel rollen wil..

    4 vriendinnen hebben van school de taak gekregen om hun jaarlijks bal in mei te organiseren. Via via kunnen ze 1D strikken als suprise-act. De meisjes zijn grote fans van 1D en zijn dus superblij, maar dan krijgen ze van hun manager hun verlanglijsten voor in hun kleedkamers. Deze lijsten zijn ongelofelijk lang en er staan echt onmogelijke dingen op. Ze doen toch hun best om deze lijsten te volbrengen, maar slagen hier niet in. De jongens van 1D zijn heel kwaad en willen nu niet meer optreden. Hierdoor flippen ze meisjes en geven hen een grote preek dat ze te veel met hun hoofd in de wolken lopen, ze veel eisen hebben, blablabla
    De jongens zijn hierdoor nog kwader en vertrekken. Uiteindelijk beseffen ze dat de meisjes gelijk hadden en daarom komen ze als verrassing optreden op het eindejaarsfeest (eind juni).
    De rest verzin je zelf maar :)


    Wauw! Thank you so so so so much. Ik krijg al echt lekker veel ideetjes hiervan. Je bent echt geweldig, dankjewel! (flower)
    -sorry other account-

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 20:07 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.