• [RPG] Our Island.

    © van de regisseurs; Mark Levin en Jennifer Flackett.
    © van mij als RPGmaker; Romy.




    | Het verhaal. |

    Twee kinderen, een jongen en een meisje, zitten al een paar jaar op een onbewoond eiland na een schipbreuk. Ze voelen zich daar thuis en weten heel goed hoe ze moeten overleven. Beiden hebben ze een dier wat heel gehecht is aan ze en hun altijd helpt. Ze willen geen mensen op dit eiland: maar als dat gebeurd, weten ze echt niet hoe ze hen weg moeten krijgen. En als het eiland dan ook word omgebouwd tot vakantiepark, weten ze het echt niet meer, want hierdoor word hun thuis ook verwoest.

    | Alvast een begin. |

    De toeristen en de zakenmannen en vrouwen zijn nog thuis met een boot, de zaken gaan nog gewoon door en de toeristen zijn hun vakantie aan het plannen. De twee kinderen zijn aan het doen zoals ze normaal doen, zoals nog meer leren zwemmen, jagen, bouwen, ontdekken en soms ook wel op internet aan het kijken.

    | Regels. |

    | Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt het niet gemeld, dan lig je eruit.
    | OOC = Out Of Character, dan moet je met haakjes ( []-()-{}->< ) praten.
    | IC = In Character, dan moet je praten als je persoon zonder haakjes.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Je hoeft Nim’s Island niet per sé gezien te hebben.
    | Als één van de kinderen moet je wel een beetje versleten kleding hebben.
    | Het dier moet wel een zeedier zijn of anders iets dat bijvoorbeeld in tropische gebieden wonen.
    | De verzonnen personen moeten geen bekenden zijn.
    | Als een topic vol is moet je wachten totdat ik er ben.
    | Het liefst geen one-liners.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Ik vertrouw de jongen toe aan een ervaren RPG’er, dus niet vragen als je geen ervaring hebt.
    | Relaties mogen, 16+ niet. Relaties tussen schipbreukelingen en meisjes/jongens. Relaties tussen vrouwen/mannen en zakenmannen/vrouwen. Relaties tussen meisjes/jongens en andere meisjes/jongens van andere families.

    | Rollen. |

    || De schipbreukelingen 2/2. |||

    Nim Rusoe. | NimRusoe.
    Rosco Luke Falley. | xFreedom.

    || Toeristen 7/16. ||

    Familie 1.

    Meisje. |
    Jongen. |
    Vrouw. |
    Man. |

    Familie 2 (Duon).

    Lilly Duon. | MoccaSins.
    Damon Tyler Duon. | CarrotCurls.
    Helena Carissa Duon. | RainbowShine.
    Man. |

    Familie 3 (Siërra).

    Ephyra Jillian Athalia Siërra. | xEques.
    Avelina Farryn Siërra. | Rider.
    Vrouw. |
    Man. |

    Familie 4 (Trende).

    Lexi Hazel Trende. | LEADERLOUIS.
    Jongen. | Gereserveerd door TheRumIsGone.
    Vrouw. |
    Man. |

    || Zakenmannen/vrouwen 0/10. ||

    Meisje. |
    Man. |
    Vrouw. |
    Man. |
    Vrouw. |
    Man. |
    Vrouw. |
    Man. |
    Vrouw. |
    Man. |

    | Topics. |

    Eén.

    | Invullen. |

    Rol: Schipbreukeling (jongen), toerist (meisje, jongen, vrouw, man) of zakenman/vrouw?
    Naam: Gehele naam, alleen voornaam en eventueel tussennaam bij de toeristen.
    Leeftijd: Schipbreukelingen 11 tot 14, toerist meisje+jongen 12 tot 18, toerist vrouw+man 20 tot 35 en zakenman+vrouw 20 tot 30.Geslacht:
    Dier: Als je een schipbreukeling bent.
    Uiterlijk: Foto en beschrijving.
    Karakter: Goede beschrijving.
    Hobby’s: Bijvoorbeeld bij een toerist “vakantie hebben” en bijvoorbeeld bij een schipbreukeling “ontdekken”. Maar wel met een klein verhaaltje erachter, waarom, dus.
    Steekwoorden: Bijvoorbeeld bij een toerist “een echte vakantieganger”, etc.
    Extra: Heeft hij/zij nog familie? Of is er nog iets van thuis wat hij/zij meegenomen heeft?

    | RPG. |

    Begint na beide schipbreukelingen en sowieso een zakenman/vrouw.

    | Hoe krijg je de jongen-schipbreukeling? |

    Zeg waarom je hem wilt en hoeveel ervaring je hebt. Net zoiets als sollicitatie, alleen kies ik vandaag nog.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 17:56 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik pas het aan (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NimRusoe schreef:
    Ik pas het aan (:.


    Oké


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nieuwe regel toegevoegd!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NimRusoe schreef:
    (...)

    Je wilde dat meisje toch ;a. Dat mag.


    Kan ik dan mijn zakenvrouw veranderen in een meisje? Zelfde naam


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Kan ik dan mijn zakenvrouw veranderen in een meisje? Zelfde naam


    Tuurlijk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wat is de achternaam van die familie? aangezien er al een rol ingevuld staat en in de rol de laatste naam Athalia is en in de lijst Siërra staat...


    Happy Birthday my Potter!

    Ow wacht laat maar. In die rol staat dat die zus niet echt slim is en ik wordt liever niet als dom/dommer beschouwd in een RPG, aangezien ik al zware faalangst heb en daar helemaal niet tegen kan. Ik ben liever gewoon gelijk. Ik wil die rol dus niet!
    Plus dat mijn rol dan als lievelingetje, enz. wordt beschouwd. Niet echt een leuke rol vind ik. Dat vind ik alleen wel jammer, maar goed.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 14:34 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ow wacht laat maar. In die rol staat dat die zus niet echt slim is en ik wordt liever niet als dom/dommer beschouwd in een RPG, aangezien ik al zware faalangst heb en daar helemaal niet tegen kan. Ik ben liever gewoon gelijk. Ik wil die rol dus niet!
    Plus dat mijn rol dan als lievelingetje, enz. wordt beschouwd. Niet echt een leuke rol vind ik. Dat vind ik alleen wel jammer, maar goed.


    Neenee, je mag zelf weten hoe je bent en dat bepaalt de andere niet. Hiermee zeg ik ook dat xEques dat moet weghalen, dat ze gelijk zijn met de slimheid. Dus doe maar gewoon of je gewoon gelijk bent met haar, en niet 'dom/dommer'.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NimRusoe schreef:
    (...)

    Neenee, je mag zelf weten hoe je bent en dat bepaalt de andere niet. Hiermee zeg ik ook dat xEques dat moet weghalen, dat ze gelijk zijn met de slimheid. Dus doe maar gewoon of je gewoon gelijk bent met haar, en niet 'dom/dommer'.


    Ow, oké


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb haar aangepast. Ik verander de achternaam dan ook wel even. Wel jammer, want dat betekende van adel en de familie is heel rijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Topic 1 is er!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    N4I5 schreef:
    Rol:
    Toerist. - Meisje. - Familie 4.
    Naam:
    Lexi Hazel.
    Leeftijd:
    16 jaar.
    Geslacht:
    Meisje.
    Dier:
    Uiterlijk:


    Lexi heeft zwarte, lange haren. Vanonder krullen ze lichtjes, maar meestal stijlt ze haar haren. Ze heeft lichtblauwe ogen en is redelijk slank. Ze is 1m78 en heeft lange benen. Ze heeft een witte huid, maar die bruint snel als ze in de zon komt. Ze weegt tussen de 50-60 kg en heeft schoenmaat 38. Kleine voetjes dus.
    Karakter:
    Hobby’s:
    Steekwoorden:
    Extra:

    [Dan staat het alvast klaar xp]


    Hoe heet dat meisje in het echt ik zoek op Lexi Hazel maar kan haar niet vinden. Ik ben je zoo dankbaar als je me helpt

    spruitstam schreef:
    (...)

    Hoe heet dat meisje in het echt ik zoek op Lexi Hazel maar kan haar niet vinden. Ik ben je zoo dankbaar als je me helpt


    Faal, effe serieus. Lexi Hazel is de verzonnen naam van haar personage, logisch dat je haar niet kunt vinden op t internet xd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'