• Hoi!
    Ik ben op zoek naar mensen die met mij via msn willen RPG'en. Ik gebruik tegenwoordig enkel mijn mobieltje nog, maar Q werkt er niet zo handig op. Ik zoek iemand die al redelijk wat ervaring heeft, omdat ik graag langere posts doe van een paar regels (:
    Laat maar iets weten als je zou willen ^.^

    Ik speel altijd in de tegenwoordige tijd en gebruik de ik-vorm. Ik hou er niet van om in het verleden of in de toekomt te spelen en ik hou wel van wat drama, ook fantasy doe ik wel eens.
    xx


    Be yourself, everyone else is already taken.

    Hmm, ik wil nu best met jou RPG-en op msn. Maar ik schrijf in de verledentijd...


    Pretty is just a pretty word.

    Ja zou ik wel willen Liefst Drama en waar gaat het dan over?

    Ik schijf ook in de ik-vorm en de tegenwoordige tijd. Ook hou ik van drama en fantasy (Als het maar niet met draken is).
    Dus ik wil best wel met je roleplayen op msn! (:

    Nog iemand die regelmatig online is? (:


    Be yourself, everyone else is already taken.

    Ik wel.. ik schrijf in de tegenwoordige tijd. Ik vind alles best c:

    Ehm, ik zou wel willen toch? (:
    Je had dat namelijk als eens aan me gevraagd xd.
    Heb alleen zo'n gevoel dat iets mis is gegaan met de e-mails..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blanche schreef:
    Ik schijf ook in de ik-vorm en de tegenwoordige tijd. Ook hou ik van drama en fantasy (Als het maar niet met draken is).
    Dus ik wil best wel met je roleplayen op msn! (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil wel (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    SEXYSTYLESx schreef:
    Hmm, ik wil nu best met jou RPG-en op msn. Maar ik schrijf in de verleden tijd...

    ^^
    Dit, maar ik wil best in tegenwoordige tijd schrijven als jij dat prettiger vindt? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.